küçükkuyu'ya gittik...

Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
evet burak'ın makinasındaki fotolarıda koyayım bakalım... :mrgreen:






yolda bir yerde daha mola verdik ama adını bilimiyorum,yol üstünde bir köy kahvesi....







burak sabah bizden erken kalkıp sanatsal çalışmalara imza atmış :)



burak aşıkmısın kardeşim sen?"aşıksan vur saza ,şöförsen baz gaza" :D ...biliyorum iğrençti :mrgreen:










şu keyfe bakarmısınız :D

















eee,bu kadar yeter yahu,amma çok fotoğraf varmış,eleye eleye eklediğim halde bitmedi vallaha 8)




herkese iyi seyirler olsun,saygılar ve sevgiler hepinize....
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
tşkler mustafa abi muhteşem bir haftasonu oldu . çook çook tşk ederim. iyiki varsın :rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
YUH be kardeşim gittiğimiz yerleri ne çabuk unuttun! Neyse bu şelale MIHLI ŞELALESİ çok güzel bir yer ama girişteki görevli olduğunu iddia eden adam para çarpmak için her yolu deniyor. güzel gezi olmuş gezilecek çok yer var ama artık havalar soğuyor, iyi eğlenmişe benziyorsunuz kazasız sürüşler

Yaavv niye ikaz etmiyonuz, boşu boşuna üzülmüşüm ben de gitmediğim bir yer diye:mrgreen:

Şahane gezi, devamını diliyorum:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
uleeeeeeennnnnnn resmen hayran kaldım mekana .süpersiniz vallaa elencenizin her daim olması dilegiylee:cat: budur abicim 10 üzerinden 10 numara beeeaaaa
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bende geçen hafta Küçükkuyu da idim Bayraktar Apartta ikamet ettik; ne desem ama Ege sahilleri hakikaten bi başka elinize sağlık...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
güzel mesajlarınız için hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
1
valla kamil hasta kaldım paylaşım süper gezi süper motorlar süpewr siz süpersiniz daha ne denebilirki
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
valla kamil hasta kaldım paylaşım süper gezi süper motorlar süpewr siz süpersiniz daha ne denebilirki

kamil kim yahu ::ban::::150::::baaas::

dostum sen de kimsin ,inmisin cinmisin:mrgreen:önce bi kendini tanıtsaydın:bounce:
ayrıca ben kamil değilim,benzettin herhalde :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst