sonunda hayalimdeki motoru aldım

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bir efsaneye sahip olmuşsun tebrik ederim.Hayırlı ugurlu olsun güzel günlerde kullan.Keşke zamanın olsa idi de Adanaya da ugrasaydın
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
abi hayırlı olsun.uçan teneke de çok sempatik olmuş hakkaten:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Tekrar hayırli ugurlu olsun mustafa allah kaza bela vermesin seninle taniştıma memlun oldum makıne gercektende cok temiz

artık bu tarafa bir gun gezmeye gelirsin allah kısmet ederse tekrar görüşüruz .....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
hiç 94 e benzemiyo en çok 2000-2002 gibi deilmi ? çok temiz hakkaten motorunu bilemem ama dıştan öyle gösteriyo ..neyse..nice 100.000 'li km lere diyelim.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Gayet heybetli ve güzel görünüyor ; Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
Bol bol uzun yol yapman dileklerimle:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abicim hayırlı ugurlu olsun güle güle kullan cok güzel bi motor harika bi seçim yapmışsın seninle görüşmek nasip olmadı mustafa abi sen ayrıldıktan 20 dk sonra ali abinin yanına ben geldim görüşemedik malesef kısmet değilmiş abi keşke birgun kalsaydın bari misafir ederdik seni...

görüşmek üzre...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayırlı olsun kazasız güvenli sürüşler dilerim

Aydemir abi motorcu kardeşliğini gerçekten yaşayan ve çok öenmseyen nadir arkadaşlardan bi tanesi kendisine bu cana yakınlığı için bende teşşekkür ederim
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Abi Hayırlı Uğurlu olsunn Güle Güle Kullanman Dileğiylee

inşallah bende alırımmmmm bitane Motosiklet (Amin)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bütün arkadaşlara teşekür ediyorum inşalla allah herkeze gönlüne göre versin.

allah kaza bele vermesin aramızda ne kadara patladı acaba

dostum aramızda şöyle ordan gelişimle 6350ytl.ye patladı:cat:

hayırlı olsun.. bu arada avcılarda nerdesin? ben ambarlıda oturuyorum inönü ilk öğretim okulunun karşısındaki binalarda. motoruna bi göz atmak isterdim
dostum ben firizköyün başlangıcında yani üniversitenin arazisinde yim yürtların orda bende görüşmek isterim tanışır konuşuruz bi akşam sahiide buluşuruz inşalla.
Hayırlı olsun uçanteneke.sağlam motor almışsın.tenereler harikadır.afrika twin ve bunlar dünyaya bedel.birşey soracağım.o tank üstü çantayı almanyadan mı getirttin?
gerçekten de öyle dostum ben gaziantepten buraya kadar geldim yani 1300km. yol yaptım ve hala işten gelir gelmez dolaşmaya çıkıyom.depo üstü çanta motorla beraber geldi satan arkadaş braktı yani ama bende daha büyü var fransadan almıştım.
motora bakarken içim eridi:cherry:Temizse cidden süper bir seçim.
Farların önündeki tellere ise bittim motor dakardan çıkmış gibi:mrgreen:



Bu arada motoru alırken temizliği konusunda nasıl bir inceleme yaptın. Onlarıda anlatırsan bizim gibi genç ve 2. el almayı düşünen enduro tutkunları için çok iyi olur.
evet dostum eski sahibi sağolsun özellikle dakar gibi yapmış ön çamurlukta sonradan takma ama gayet güzel olmuş ve orjinal çamurlukta bende yani yamurlar başlayınca onu takacam.
alırken açıkçası ben enduroda dışının çızıksız olmasına dikkat etmem ama benimki iyi kollanmış bunlarda motor önemli yani bakımları düzgün yapıldığından emin olmak lazım ve yinede bi tamirciye göstermekte fayda var.birde endurolar SS lere göre çabuk yıpranmaz yani sonuçta hırpalanmak için yapıldığından daha uzun yıllar sağlam kalırlar:cat:

Bir efsaneye sahip olmuşsun tebrik ederim.Hayırlı ugurlu olsun güzel günlerde kullan.Keşke zamanın olsa idi de Adanaya da ugrasaydın
sağol dostum gerçekten de efsane bi makina ve hala bir aygır gibi ilk günkü gibi güçlü ve çevik.Adanaya uramaya düşündüm ama zaman kısıtlıydı çevre yolunda birçok motorcu gördüm hepsine birer selam verip gittim.

Tekrar hayırli ugurlu olsun mustafa allah kaza bela vermesin seninle taniştıma memlun oldum makıne gercektende cok temiz


artık bu tarafa bir gun gezmeye gelirsin allah kısmet ederse tekrar görüşüruz .....
AYDEMİR dostum sen bi ayrıcalıksın burdan tekrar teşekür ediyorum o güzel karşılama için inşalla tekrardan görüşürüz:cat:
hiç 94 e benzemiyo en çok 2000-2002 gibi deilmi ? çok temiz hakkaten motorunu bilemem ama dıştan öyle gösteriyo ..neyse..nice 100.000 'li km lere diyelim.
dostum sağol motosikletin içide dışı gibi gerçekten temiz ben bile okadar inceledim ama yola çıkınca anladım ki göründüğünden de güzelmiş allaha şükür 1300km.hiş bi sorun çıkmadı ve adamgibi kullandıkça sorun çıkarmaz diye düşünüyorum.
hayırlı olsun darısı bizim başımıza:cherry:
sağolun inşalla sizinde gönlünüze göre olur.
Abicim hayırlı ugurlu olsun güle güle kullan cok güzel bi motor harika bi seçim yapmışsın seninle görüşmek nasip olmadı mustafa abi sen ayrıldıktan 20 dk sonra ali abinin yanına ben geldim görüşemedik malesef kısmet değilmiş abi keşke birgun kalsaydın bari misafir ederdik seni...
.

görüşmek üzre...
dostum sağol bende görüşüp tanışmak isterdim hepinizle ama zaman kısıtlıydı vede makinayı pek tanımadığımdan nolur nolmaz diye erkenden çıkayım dedim ama şimdi olsa artık motorun sorunsuz olduğnu biliyom ve artık onagöre davranabiliyom ama o gün hala iki yabancıydık.inşalla başka bi zaman tanışırız

hayırlı olsun kazasız güvenli sürüşler dilerim

Aydemir abi motorcu kardeşliğini gerçekten yaşayan ve çok öenmseyen nadir arkadaşlardan bi tanesi kendisine bu cana yakınlığı için bende teşşekkür ederim

sağol dostum AYDEMİR arkadaşımız gerçekten bitanedir.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ucanteneke5
evet dostum eski sahibi sağolsun özellikle dakar gibi yapmış ön çamurlukta sonradan takma ama gayet güzel olmuş ve orjinal çamurlukta bende yani yamurlar başlayınca onu takacam.
alırken açıkçası ben enduroda dışının çızıksız olmasına dikkat etmem ama benimki iyi kollanmış bunlarda motor önemli yani bakımları düzgün yapıldığından emin olmak lazım ve yinede bi tamirciye göstermekte fayda var.birde endurolar SS lere göre çabuk yıpranmaz yani sonuçta hırpalanmak için yapıldığından daha uzun yıllar sağlam kalırlar
Bu arada dün sormayı unuttum. Yakıt tüketimi nasıl. Yakıyor mu, içiyor mu?:mrgreen:

Çift silindirli ve karbüratörlü olduğunu düşünürsek sanırım içiyor olması lazım:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu da sorumu abi tabiiki oluk oluk içecek bu makina :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
ucanteneke5

Bu arada dün sormayı unuttum. Yakıt tüketimi nasıl. Yakıyor mu, içiyor mu?:mrgreen:

Çift silindirli ve karbüratörlü olduğunu düşünürsek sanırım içiyor olması lazım:cherry:

valla dostum bir 301mez le kıyaslarsan yakıt aynı yani ben yılarca mez le uzun yol yaptım ve otobanda mez iki kişi zorlanarak 130 yapıpta gitiği ve yaktığı benzinin aynısını yakıyo ama 150-160la gidiyon ve yoldan zevk alıyon.
yani kısaca 120km.hızla giderken yüzde 7 lıtre yakıyo buda bence gayet normal.

bu da sorumu abi tabiiki oluk oluk içecek bu makina :queen:

dostum oluk oluk nedemek antepten çıkarken bitane 5tonluk tanker bağladım arkaya anca yetti istanbula:queen:
sen kanunine binmeye devam et ama yanından geçen enduroların arkasından ah çekme çünkü onlar çok yakıyo.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
kros kaskı alman lazım şimdi bir tane :p abi senin yaş 34 olmuş, yolun yarısına gelmişsin, ne yapacaksın motoru :queen: bak bana, sözüm ona evlenince motosiklet kariyerimi bitireceğim :mrgreen: hayırlı olsun, farklı bir motor, yollarda görmeye alışık olmadığımız türden. farklı olmak güzeldir :cat: yalnız, motosikletin arkasında ki "lucas" yazısı ne oluyor? güle güle kullan, umarım tuğba'nın da dediği gibi bizim hayaller 17 sene sürmez...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hayırlı olsun gercekten canavar gıbı bı makına almısın... kazasız keyıflı sursler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst