sonunda hayalimdeki motoru aldım

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar nihayet 17 yaşımdan beri hayalini kurduğum YAMAHA xtz750 super tenere me kavuştum.
birgün bunun olacağını biliyodum ama tam 17 sene sürdü ama yinede çok mutluyum ve heralde bu son motosikletim olacak.
işte kendisi 1994 mod.65000km.ve hala genç közüküyo.
big4131019199805awci851th2.jpg

kpel457ur7.jpg

kendisini gidip Gaziantebten aldım ve orda AYDEMİR dostumuzla tanıştım diyer MT uyelerini göremedim çünkü yola çıkmam gerekiyodu ama AYDEMİR zaten yeterince ilgilendi benle yani nerdeyse kendimi ordan zor kurtardım diyebilirim yemekler çay falan birde ilaki kal demelerine zor da olsa karşı koymak zorunda kaldım ve yola çıktım.
işte AYDEMİR dostumuz ben ve motorum.
kpel452eb7.jpg

kpel453yz0.jpg

AYDEMİR dostum çok teşekür ediyorum misafir perverliğiniz için inşalla bi gün yine görüşürüz.
ve işte bazı kareler yolculuğumdan.
kpel454zl1.jpg

kpel458jt3.jpg

kpel459fz4.jpg

kpel461ds7.jpg

kpel463hw7.jpg

kpel467mt2.jpg

kpel468yi2.jpg

kpel469sc5.jpg

ve işte gelir gelmez stikarımı yapıştırdım ön cama.
kpel470cy6.jpg

işte bukadar umarım beğenirsiniz motorumu alır almaz 1300km. yaptım ve hiç bi sorunla karşılaşmadım ve umarım karşılaşmam.
herkezin gönlüne göre bi motor sahibi olma dileile hoşça kalın.:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun dibim düştü valla Allah kaza bela göstermesin :)
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
hayırlı olsun.. bu arada avcılarda nerdesin? ben ambarlıda oturuyorum inönü ilk öğretim okulunun karşısındaki binalarda. motoruna bi göz atmak isterdim
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel motor.umarım sizi üzmez.UÇAN TENEKE yazısıda çok hoş gözüküyor :)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Hayırlı olsun uçanteneke.sağlam motor almışsın.tenereler harikadır.afrika twin ve bunlar dünyaya bedel.birşey soracağım.o tank üstü çantayı almanyadan mı getirttin?
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benim de Transalipimi almam 17 seneyi bulur mu acaba ? Bulsa da vazgeçmeyeceğim asla.. :))))

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullan inşallah :)))))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız kullan hayırlısı olsun.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
Hayırlı olsun dış görünüş olarak oldukca iyi gözüküyor gerçekten allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin iyi forumlar
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı olsun kullanmışlığım yok ama duyduğum ve okuduklarıma göre çok güzel bi seçim. ayrıca maşallah hiç "94 gibi durmuyo güle güle kullanın.
ama bence son motorum olacak cümlesi çok gerçekçi olmayabilir insan imkan buldukça değiştirmek istiyo çünkü...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
abi hayırlı olsun gule gule kullan ALLAH kazadan beladan korusun insanın hayalını gerçekleştirmesi çok guzel ALLAH her kese nasip etsin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
motora bakarken içim eridi:cherry:Temizse cidden süper bir seçim.
Farların önündeki tellere ise bittim motor dakardan çıkmış gibi:mrgreen:



Bu arada motoru alırken temizliği konusunda nasıl bir inceleme yaptın. Onlarıda anlatırsan bizim gibi genç ve 2. el almayı düşünen enduro tutkunları için çok iyi olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2006
Mesajlar
35
güle güle kullan, çok güzel bir motor... kazasız belasız keyfini çıkarmanı dilerim...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
çok güzel olmuş güle güle bin.. Allah kazadan beladan korusun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst