- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar nihayet 17 yaşımdan beri hayalini kurduğum YAMAHA xtz750 super tenere me kavuştum.
birgün bunun olacağını biliyodum ama tam 17 sene sürdü ama yinede çok mutluyum ve heralde bu son motosikletim olacak.
işte kendisi 1994 mod.65000km.ve hala genç közüküyo.
kendisini gidip Gaziantebten aldım ve orda AYDEMİR dostumuzla tanıştım diyer MT uyelerini göremedim çünkü yola çıkmam gerekiyodu ama AYDEMİR zaten yeterince ilgilendi benle yani nerdeyse kendimi ordan zor kurtardım diyebilirim yemekler çay falan birde ilaki kal demelerine zor da olsa karşı koymak zorunda kaldım ve yola çıktım.
işte AYDEMİR dostumuz ben ve motorum.
AYDEMİR dostum çok teşekür ediyorum misafir perverliğiniz için inşalla bi gün yine görüşürüz.
ve işte bazı kareler yolculuğumdan.
ve işte gelir gelmez stikarımı yapıştırdım ön cama.
işte bukadar umarım beğenirsiniz motorumu alır almaz 1300km. yaptım ve hiç bi sorunla karşılaşmadım ve umarım karşılaşmam.
herkezin gönlüne göre bi motor sahibi olma dileile hoşça kalın.:cat:
birgün bunun olacağını biliyodum ama tam 17 sene sürdü ama yinede çok mutluyum ve heralde bu son motosikletim olacak.
işte kendisi 1994 mod.65000km.ve hala genç közüküyo.
kendisini gidip Gaziantebten aldım ve orda AYDEMİR dostumuzla tanıştım diyer MT uyelerini göremedim çünkü yola çıkmam gerekiyodu ama AYDEMİR zaten yeterince ilgilendi benle yani nerdeyse kendimi ordan zor kurtardım diyebilirim yemekler çay falan birde ilaki kal demelerine zor da olsa karşı koymak zorunda kaldım ve yola çıktım.
işte AYDEMİR dostumuz ben ve motorum.
AYDEMİR dostum çok teşekür ediyorum misafir perverliğiniz için inşalla bi gün yine görüşürüz.
ve işte bazı kareler yolculuğumdan.
ve işte gelir gelmez stikarımı yapıştırdım ön cama.
işte bukadar umarım beğenirsiniz motorumu alır almaz 1300km. yaptım ve hiç bi sorunla karşılaşmadım ve umarım karşılaşmam.
herkezin gönlüne göre bi motor sahibi olma dileile hoşça kalın.:cat: