BIYIKLI motor almış kaza yapmış haberimiz yok...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben bugün düştüm, aslında eğitim alanında kendimi bir halt zannedip üç turda 'feriştah' kesilince Allah cezamı çabucak verdi de diyebilirim. Tam dönüşte hızlıca gelen bir pizzacı çocukla çarpışmamak için frene asıldım, hemde motorda arka frenin yerini yarım saat önce öğrenmişken... :silent:

Neyse kalçam, dizim ve sol avuç içim şu anda bayağı ağrıyor. Kafamı vurdum mu bilemiyorum çünkü sadece kaskım takılıydı. Yalnız şunu anladım motor hatayı kesinlikle affetmiyor ve her türlü koruma büyük önem arz ediyor. Herkese kazasız, belasız günler dilerim.


yav reis ne zaman aldın ne zaman kaza yaptın vallahi şaşırdım...daha moturuna hayırlı olsun diyemeden kazanı duyunca üzüldüm forumda paylaşayım dedim...tahminen motordan soğudun ...ama böyle şeyler hep olur...inan bana ne kadar ucuz atlattığına şükredip 1-2 hafta sonra eski şevkine kavuşursun...ama ilk kaza şoku kolay atlatılmaz...İnşallah ciddi bişeyin yoktur...geçmiş olsun...


aslında bizim motorlara biraz artcı binsen o ilk tedirginliği atardın...İstanbul trafiğinde aman diyorum...Perşembe günü bir astsubay arkadaşım gelecek ziyaretime Diyarbakırdan...dedimki "kanka benim motorla takıl ..."


bak herif motor alacak burada kendine...alıp Diyarbakıra dönecek...ama "İstanbul trafiğinde süremem aman" diyor...

ki kendisi usta motorcudur...


tekrardan geçmiş olsun...
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
53
öncelikle geçmiş olsun bıyıklı

yaw bende tırsıyom mete abi istanbulda kaldırımda yaya olmak bile zor ya eskişehirde okumasam imkansız gibi bişeydi bu maceraya atılmam
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Abi birinci mesajda alıntı yapmayı nasıl becerdin?:silent:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Motorun hayırlı olsun BIYIKLI .
Ayrıca geçmiş olsun. Kazasız , keyifli sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
aman diyelim.
şükür ki, ucuz atlatmışsın.
geçmiş olsun dostum. :rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun BIYIKLI bu kaza seni yıldırmaz umarım.ayrıca ilk ve son olur :cat:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Bıyıklı dostum, öncelikle motorun hayırlı uğurlu olsun. Umarım bu son ve en büyük kazan olmuş olur. Allah beterlerinden saklasın.

Metehancım kankam, galiba ziyareti bugün gerçekleşecek bi muhabbete göre öne çekebilirim. Zaten seni arar haber veririm. Muhtemelen salı akşamı oradayım. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi birinci mesajda alıntı yapmayı nasıl becerdin?:silent:

Bıyıklı dostum, öncelikle motorun hayırlı uğurlu olsun. Umarım bu son ve en büyük kazan olmuş olur. Allah beterlerinden saklasın.

Metehancım kankam, galiba ziyareti bugün gerçekleşecek bi muhabbete göre öne çekebilirim. Zaten seni arar haber veririm. Muhtemelen salı akşamı oradayım. :)

ok kankam...sen gel...istersen aldığın gibide hemen kaçma...bi soluklan öyle kaçarsın...bak porogramda değişiklik olmasın...motoru alınca hemen ben kaçam dersen topa koyarım...beklerim şekerim...:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Geçmiş olsun BıyıKLı kardeş :rendeer: oLur böLe şeyler :) aLısırsın :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cok gecmis olsun. Sanirim gecti de. :) Benim 4 tekerde bi vukuatim var, vukuatta denmez gerci, arkadan bana carpmislardi ve arabamda sifir hasar cikti. Yine de tedirginligimi kolay atlatamamistim. Surekli gozler dikiz aynasinda, arkayi kollar vaziyette! :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
BIYIKLI geçmiş olsun kardeşim umarım ilk ve son kazan olur...


aslında bizim motorlara biraz artcı binsen o ilk tedirginliği atardın...İstanbul trafiğinde aman diyorum...Perşembe günü bir astsubay arkadaşım gelecek ziyaretime Diyarbakırdan...dedimki "kanka benim motorla takıl ..."


bak herif motor alacak burada kendine...alıp Diyarbakıra dönecek...ama "İstanbul trafiğinde süremem aman" diyor...

ki kendisi usta motorcudur...

İstanbul trafiğinde motor kullanmakmı rodeo yapmaktan farkı yok...sabah sabah okullarında açılmasıyla kilitlenen trafikte birbirinin üstüne kıranlar, aralardan son gaz fırlayanlar, her gün sağ sağlim eve döndüğümüz için şükretmeliyiz bence...:pr:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Herkese teşekkürler, yalnız ben kazayı kendi motorumla yapmadım arkadaşlar. Yani alınmış bir motor ve ehliyetsiz trafiğe çıkma olayı kesinlikle gerçekleşmemiştir. :)

Haftasonu sürücü kursunun eğitim alanında (salıpazarı) bindiğim ilk yarım saatte vites olayını kavrayıp, 2-3.vites derken coşunca, eğitim alanına giren pizzacı çocuğa çarpmamak için yanlış fren yapıp düştüm, kalktım sıcağı sıcağına bir saat daha sürdüm eve gittiğimde acısı çıktı. Olay budur, iki gün ayağımın üstüne yüklenince ağrı vardı, merdivenleri çıkmak eziyetti bugün ağrı iyice azaldı ama dizim hala şiş, yalnız kalçam halen fena ağrıyor gece uyutmadı. Dün şantiyedeki nöbetçi sağlık memuru baktı, yarın birde doktorumuza göstereceğim. Çok büyütülecek birşey değil yalnız İstanbul trafiğinde araç kullanmak başlıca bir ustalık bunu kabul ediyorum ve pes etmiş değilim, daha yeni başlıyorum sadece sabrın, tecrübenin önemini canımın yanma pahasına anladım.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Büyük geçmiş olsun. Kaza Yapma Hakkını atlatmışsın diyelim ve bundan sonra olmamasını dileyelim. Koruma olayını daha işin ilk başında acı tecrübe ile anlamışsın.
Bundan sonra kazasız belasız sürüşlerin olsun işallah. :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
salıpazarında ilk öğrendiğim zamanlar ( aaaaaaah ah mazi aklıma geldi şimdi gelişimden ibo nun kulakları çınlasın ) bende coşup 4. vitese kadar çıkmış sonrada ani bi frenle arka tekeri kaydırmıştım, ben düşmemiştim ama ramak kalmıştı, seni çok iyi anlıyorum onun için bıyıklı, çok geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Büyük geçmiş olsun. Kaza Yapma Hakkını atlatmışsın diyelim ve bundan sonra olmamasını dileyelim. Koruma olayını daha işin ilk başında acı tecrübe ile anlamışsın.
Bundan sonra kazasız belasız sürüşlerin olsun işallah. :)

Koruma vardı da biz mi takmadık? :)

salıpazarında ilk öğrendiğim zamanlar ( aaaaaaah ah mazi aklıma geldi şimdi gelişimden ibo nun kulakları çınlasın ) bende coşup 4. vitese kadar çıkmış sonrada ani bi frenle arka tekeri kaydırmıştım, ben düşmemiştim ama ramak kalmıştı, seni çok iyi anlıyorum onun için bıyıklı, çok geçmiş olsun.

Bir ara bende dörtlemiş olabilirim, dön baba dön nereye kadar insan sıkılıyor tabi! Benim ön, arka tekerler bayağı bir kaydı, neye uğradığımı şaşırdım, Allah cezamı çabucak verdi.

Bugün kredide çıkmadı (düşük faizli maaşlı kredisi) bahane olarak daha yeni işe girdiğimi ama diğer faiz oranı yüksek olandan verebileceklerini söylediler. Bende hemen redettim, herşeyde bir hayır var. Baharda kendi paramla alacağım artık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst