- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #1
Ben bugün düştüm, aslında eğitim alanında kendimi bir halt zannedip üç turda 'feriştah' kesilince Allah cezamı çabucak verdi de diyebilirim. Tam dönüşte hızlıca gelen bir pizzacı çocukla çarpışmamak için frene asıldım, hemde motorda arka frenin yerini yarım saat önce öğrenmişken... :silent:
Neyse kalçam, dizim ve sol avuç içim şu anda bayağı ağrıyor. Kafamı vurdum mu bilemiyorum çünkü sadece kaskım takılıydı. Yalnız şunu anladım motor hatayı kesinlikle affetmiyor ve her türlü koruma büyük önem arz ediyor. Herkese kazasız, belasız günler dilerim.
yav reis ne zaman aldın ne zaman kaza yaptın vallahi şaşırdım...daha moturuna hayırlı olsun diyemeden kazanı duyunca üzüldüm forumda paylaşayım dedim...tahminen motordan soğudun ...ama böyle şeyler hep olur...inan bana ne kadar ucuz atlattığına şükredip 1-2 hafta sonra eski şevkine kavuşursun...ama ilk kaza şoku kolay atlatılmaz...İnşallah ciddi bişeyin yoktur...geçmiş olsun...
aslında bizim motorlara biraz artcı binsen o ilk tedirginliği atardın...İstanbul trafiğinde aman diyorum...Perşembe günü bir astsubay arkadaşım gelecek ziyaretime Diyarbakırdan...dedimki "kanka benim motorla takıl ..."
bak herif motor alacak burada kendine...alıp Diyarbakıra dönecek...ama "İstanbul trafiğinde süremem aman" diyor...
ki kendisi usta motorcudur...
tekrardan geçmiş olsun...