Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
motoru denizliden 3500YTL ye aldim sorunla servis ilgilenecek ama
baska kimsede bu sorun olmadi mi yoksa farkinda degiller mi ?

valla dostum metre olsa inan şimdi ölçücem...nası kapıldın bu düşünceye anlamadım...bi cepten falan foto atabilirssen sevinirim...yani defolu malı sana vermesinler hocam...merak ettim şimdi...


a vagrant o çevreler nası işe yarıyor bir bilsen...sen bilirin kask mevzusundan...Türk insanı tanıdığı sevdiği insana pek kazık atamıyor...yani bazen müşteriden öte bir pozisyonda olmak hep işe yarar...ki çok değerli insanlar...

a vagrant direksiyon dumduz tutuldugunda lastikler sola bakiyo bunu serviste kabul etti..

acaba ön çatalda bir yamukluk mu var acaba...eğer öyleyse kötü...yani bismillah dakka bir gol bir...alırken farketmedinmi dostum...şk anda hemen iade edecektin dicem ama plakası çıkmış...ruhsata motor şasi nosu yazılmış mal nası iade olsun...neyse takma......herşeyde bi hayır vardır...sonucta garantili mal...ön takımlar sıfırlanabilir...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
valla dostum metre olsa inan şimdi ölçücem...nası kapıldın bu düşünceye anlamadım...bi cepten falan foto atabilirssen sevinirim...yani defolu malı sana vermesinler hocam...merak ettim şimdi...

abi motor su anda garajda yarin foto cekilecek hondaya gonderilecek bende merak ediyorum honda kabul edecek mi ???

nasil farkina varma konusuna gelince ben mobilyaciyim... teraziye bakmaktan gozler artik terazi gibi oldu. yolda giderken ilk once sol koluma gore sag kolum biraz daha geride duruyo gibi geldi. sonra yolda dumduz giderken dikkat ettigimde vidalarin yerinde bi yamuklugun farkina vardim... ama sunada eminim herkes o yamuklugun farkina varmaz bile

mete_han abi servisin bana soyledigi boyle sorunlarda 1 hafta icinde fotograflanirsa yeni parca gelir onun icin endise etmiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
valla dostum metre olsa inan şimdi ölçücem...nası kapıldın bu düşünceye anlamadım...bi cepten falan foto atabilirssen sevinirim...yani defolu malı sana vermesinler hocam...merak ettim şimdi...

abi motor su anda garajda yarin foto cekilecek hondaya gonderilecek bende merak ediyorum honda kabul edecek mi ???

nasil farkina varma konusuna gelince ben mobilyaciyim... teraziye bakmaktan gozler artik terazi gibi oldu. yolda giderken ilk once sol koluma gore sag kolum biraz daha geride duruyo gibi geldi. sonra yolda dumduz giderken dikkat ettigimde vidalarin yerinde bi yamuklugun farkina vardim... ama sunada eminim herkes o yamuklugun farkina varmaz bile

valla ben şaşırdım arkadaş.tırdan inerken karpuz fırlatır gibi mi yaptılar acaba.ama şunu söyleyim:bisiklet gidonu gibi ayarlanmıyor.yani kaza yapman lazım onu o hale getirmek için.o da imkansız dediğine göre yeni almışsın.en kısa zamanda yaz da öğrenelim.

metehan;istanbul da servise bi zahmet soruver araba ampulü h4 h7 oluyormu buna.bu gece sinir etti beni bu aydınlatma.bir de nereden ayarlanıyor (aşağı yukarı ayarı varmıymış?)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
kaça nerden aldın...hayırlı olsun...Ümraniye Bulgurlu Mahallesine yakınsan D&B motora uğra...Konşu Motorun oğluna ait...2.konşuk bayi...orada Servis müdürü KASIM var...kendisindede cbf 150 var...sorununu çözecektir...adımı verirsen ayrı bir alaka görebilirsin...kendisi kankamdır...:cat:

adamın profilinde DENİZLİ yazıyor, sen ümraniyeye yakınsan diyorsun
ilahi panda
:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
luxor profilde denizli yazmayi unutmusum istanbul gibi anlasilinca hemen degistirdim
herkese iyi geceler simdilik kaciyorum gelismelerden haberdar edicem
malum 7:30 is basi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[
metehan;istanbul da servise bi zahmet soruver araba ampulü h4 h7 oluyormu buna.bu gece sinir etti beni bu aydınlatma.bir de nereden ayarlanıyor (aşağı yukarı ayarı varmıymış?)


sorarım ilk fırsatta...

[
mete_han abi servisin bana soyledigi boyle sorunlarda 1 hafta icinde fotograflanirsa yeni parca gelir onun icin endise etmiyorum


yani bak kafan rahat...Hondaya boşa güvenmiyoruz...asya mondıal değilki eyvah napalım diyeceğiz...eninde sonunda çare olurlar...içini ferah tut...

adamın profilinde DENİZLİ yazıyor, sen ümraniyeye yakınsan diyorsun
ilahi panda
:cherry::cherry::cherry:


ama şimdi yazdı Denizli diye aha kendine sor...ben yazadıpımda bişiy yazmıyodu...valla...

[malum 7:30 is basi


paşam ben 6 da kalkıcam...bak şükretmek için Honda dışında başka bir nedenin daha var...:phadi iyigeceler...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
yamukluk

valla dostum metre olsa inan şimdi ölçücem...nası kapıldın bu düşünceye anlamadım...bi cepten falan foto atabilirssen sevinirim...yani defolu malı sana vermesinler hocam...merak ettim şimdi...

abi motor su anda garajda yarin foto cekilecek hondaya gonderilecek bende merak ediyorum honda kabul edecek mi ???

nasil farkina varma konusuna gelince ben mobilyaciyim... teraziye bakmaktan gozler artik terazi gibi oldu. yolda giderken ilk once sol koluma gore sag kolum biraz daha geride duruyo gibi geldi. sonra yolda dumduz giderken dikkat ettigimde vidalarin yerinde bi yamuklugun farkina vardim... ama sunada eminim herkes o yamuklugun farkina varmaz bile

mete_han abi servisin bana soyledigi boyle sorunlarda 1 hafta icinde fotograflanirsa yeni parca gelir onun icin endise etmiyorum

selam kardeş bu yamukluk nasıl bişey acaba direksiyon vidalarını gevşetip düzeltilemezmi?benimde motor sola çekiyodu bir de baktık hafiften gidonun bir tarafı daha uzun o zamn hemen düzelttiler sorun halloldu seninde bu şekilde hallolmazmı acaba ama bence sen bi foto gönder ya da video...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaslar motoruma cuma gunu kavustum:)

ama motorda bi yamukluk var :silent:
on masalardan gelip direksiyonu tutan vidalardan
soldaki sagdakine gore yaklasik 3mm kadar yamuk.
yani direksiyonu dumduz tuttugumda motor sola
dogru hafifce cekiyor. bayinin elinde 2 adet vardi ama
ikisindede ayni sorun var. sizinkilerde de ayni sorun var mi acaba :silent:

servis fotografini cekip gondeririz yenisi gelir canini SIKMA dedi ama
yinede can SIKICI

belkide fabrikasyon bi hata vardir...:pale:

arkadaşım ben kaza yaptım motorun cantı yamulmuştu ama işin aslı cant ile amanstörü tutan maşa yamulmuş cantı değiştirdik ama bu sefer maşa kaldı siparişini verdik.maşanın parçası yurt dışından geliyomuş tam 1 ay sonra gelcek dediler.yani senin sorununun aynısı şu an bendede var fakat ben kaza yaptım sen değil.o motoru ucuza aldım diye düşünme belki arızalı veya sıfır değildir çünkü senin durumun anormal bişi dostum
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
arkadaslar bugun servise gittim foto cektik ama belli olmuyor:pale:
rapor tuttular bakalim ne olacak.. bu arada ben motor almaya gittigimde adamlarin elinde motor yoktu. siparis verdiler ve motor tek gelmedigi icin 2 tane geldi. geldiginde kolisinde kendim gordum. motorun sifir km oldugundan cok cok eminim. kendi gozlerimle gordum. hos zaten sorun sorun denilecek gibi deil. cok dikkatli birisi olmasi lazim.

hep birlikte bekleyip gorecegiz:cat:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
valla ben şaşırdım arkadaş.tırdan inerken karpuz fırlatır gibi mi yaptılar acaba.ama şunu söyleyim:bisiklet gidonu gibi ayarlanmıyor.yani kaza yapman lazım onu o hale getirmek için.o da imkansız dediğine göre yeni almışsın.en kısa zamanda yaz da öğrenelim.

.bir de nereden ayarlanıyor (aşağı yukarı ayarı varmıymış?)

farın hemen altında bi vida var (galiba 8 anahtar gevşetir)onu gevşetip farı aşağı yukarı yapabiliyorsun
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
farın hemen altında bi vida var (galiba 8 anahtar gevşetir)onu gevşetip farı aşağı yukarı yapabiliyorsun


a.banus;benim alıntıyı almak istemişsin ama yanlış alıntı almışsın.önemli değil.
ben de dün motoru geziden sonra temizlerken, elime farın hemen altında vida değdi.ben de öyle tahmin ettim.ilk fırsatta(bu haftasonu)deneyeceğim.karanlık bir ortam lazım.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
a.banus;benim alıntıyı almak istemişsin ama yanlış alıntı almışsın.önemli değil.
ben de dün motoru geziden sonra temizlerken, elime farın hemen altında vida değdi.ben de öyle tahmin ettim.ilk fırsatta(bu haftasonu)deneyeceğim.karanlık bir ortam lazım.

aman dikkat derim vidayı fazla sıkma sorun yaşanıyomuş serviste ampulüm değişirken gösterdiler sorun sanırım yalama olması bilhassa tembih ettiler
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
OXFORT TİTAN disk kiliti aldım.10mm kalınlığında fakat motorumun diskine takmaya çalıştığımda takılmadı.1cm olan disk kilitleri cbf 150ye uygun değilmi? :silent:daha ince olanlarında almalıydım.:silent: Özellikle bu kalın daha iyi tutar diye aldım fakat diske girmiyor şimdide.Ne yapmamı önerirsiniz? Diskin yuvalarını genişletme imaknı varmıdır?Yoksa diski aldığım yeremi götürsem.:silent:Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ya arkadaşlar benim motor direksiyon acaip sallanıo balansı bozuldu galiba lastik havasına baktım inmöiş şişirdim biraz ii oldu şimdi ama yine hafif var sarsıntı bakımdan çıkalı motor 1 ay oldu lastik basıncı 15 düşmüş arka önde 20 ye patlak büyük ihtimalle 10 aydır kullanıorum böle düşmmişti
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
OXFORT TİTAN disk kiliti aldım.10mm kalınlığında fakat motorumun diskine takmaya çalıştığımda takılmadı.1cm olan disk kilitleri cbf 150ye uygun değilmi? :silent:daha ince olanlarında almalıydım.:silent: Özellikle bu kalın daha iyi tutar diye aldım fakat diske girmiyor şimdide.Ne yapmamı önerirsiniz? Diskin yuvalarını genişletme imaknı varmıdır?Yoksa diski aldığım yeremi götürsem.:silent:Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.

diski aldığın yere götür erdo.deliği genişletmeye çalışma bence.kaş yapayım derken göz çıkarma
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
erdo varsa degiştir derim,yoksa deligin birini genişlet derim.

buluşmadan kalan birkaç resim az da olsak güzel bir akşam geçirdim gelen arkadaşlar teşekkür,









 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya arkadaşlar benim motor direksiyon acaip sallanıo balansı bozuldu galiba lastik havasına baktım inmöiş şişirdim biraz ii oldu şimdi ama yine hafif var sarsıntı bakımdan çıkalı motor 1 ay oldu lastik basıncı 15 düşmüş arka önde 20 ye patlak büyük ihtimalle 10 aydır kullanıorum böle düşmmişti

ben önceden elimi bırakarak uzun mesafe gidiyordum artık ön sallanıyor benimkide...neden anlamadım...


erdo o kilid işine ben pek girmiyom anlamıyomda işin aslı...hep unutuyon ya ...o telde bi işe yaramıyo bazen...dalgın oluyorum...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
izah edersen alırlar bence.siz siz olun ellerinizi bırakmayın.tank slapper olayı başınıza gelebilir.zapt edemezsiniz motoru.gidon benim de titredi dün.yan rüzgar da yapıyor bu titremeyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst