- Katılım
- 7 Eyl 2006
- Mesajlar
- 203
far sorunu
arkadaşlar far olayı beni motoru ilk aldığım gün rahatsız etti mesela karanlık bir yolda giderken yavaşlayıp az gazla gidersek aydınlatma yeterli olmuo bir alt vitese atıp çok gaz vermek gerekio farın iyi yanması için ama bende kendime göre bi çözüm buldum bilmem tasvip edermisiniz karanlık yollarda giderken sol elimin işaret parmağıyla falaşöre basılı şekilde yol alıyorum bu durumda aydınlatma en üst seviyede oluyo acaba bunun bi sakıncası olabilirmi böyle yapanlar varmı ne diyosunuz bu konuda??
arkadaşlar far olayı beni motoru ilk aldığım gün rahatsız etti mesela karanlık bir yolda giderken yavaşlayıp az gazla gidersek aydınlatma yeterli olmuo bir alt vitese atıp çok gaz vermek gerekio farın iyi yanması için ama bende kendime göre bi çözüm buldum bilmem tasvip edermisiniz karanlık yollarda giderken sol elimin işaret parmağıyla falaşöre basılı şekilde yol alıyorum bu durumda aydınlatma en üst seviyede oluyo acaba bunun bi sakıncası olabilirmi böyle yapanlar varmı ne diyosunuz bu konuda??
