- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Bu arada altından gecen topu gordum bende sag arka carprazındaydım aha dedim top gidiyor bi baktım sana denk geldi dedim simdi mıctık. Ben frenlere dokundum sen yalpalarsan falan diye senin ustunden gecmeyeyim diye ama Allah'tan iyi kurtardın. Top isyan etmiştir milyarlarca insan dururken sana denk geldigi icin :mrgreen:
Saka bir yana Allah korusun cümlemizi böyle toplardan ve baska engellerden
kanko eşşekler cennetine gidiyodum vallahide...harbi elim ayağım boşaldı ya...en korktuğum şey tahtalıköye motor üzerinde gitmektir...:salut:
birde vasiyetimdir ...ölürsem kazada gazetede bu fotom kullanılmasındır...kesinlikle aman ha...böle bişeye izin vermeyin...
]
