Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu arada altından gecen topu gordum bende sag arka carprazındaydım aha dedim top gidiyor bi baktım sana denk geldi dedim simdi mıctık. Ben frenlere dokundum sen yalpalarsan falan diye senin ustunden gecmeyeyim diye ama Allah'tan iyi kurtardın. Top isyan etmiştir milyarlarca insan dururken sana denk geldigi icin :mrgreen:
Saka bir yana Allah korusun cümlemizi böyle toplardan ve baska engellerden

kanko eşşekler cennetine gidiyodum vallahide...harbi elim ayağım boşaldı ya...en korktuğum şey tahtalıköye motor üzerinde gitmektir...:salut:


birde vasiyetimdir ...ölürsem kazada gazetede bu fotom kullanılmasındır...kesinlikle aman ha...böle bişeye izin vermeyin...


]
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
anaaaam
beni istemiyonuzmu yane
satışa geldik ölemi:salut:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muzaffer resimler için teşekkürler. Tek tek yüklemek büyük eziyettir bilirim. O yüzden artık son buluşmalara makina getirmiyorum farkındaysan. Yoksa deli gibi resim çekerim her buluşmada. Bugün çektiğim resimleri Murat'ın makinasıyla çektim, eziyeti Murat'a kaldı hehehehehe :) Muraaaaaaaaaaat hadi koysana şu resimleri :p

Abim ben çok iyi biliyom o eziyeti, senin doğum gününde foto yüklemiycem de nedicem:)Görevimizzz:queen::queen::queen:
Yeter ki Eylem ablan kafamın etini yemesin ''bilgisayarın başındasın'' diye:)
Herkese çok teşekkür ediyoruz ama Pandaya kırgınız, Cerrahiyle o kadar merak ettik ama kız arkadaşını bizimle tanıştırmaktan imtina etti:pale:Aşkolsun:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


kötü çağrışımlar uyandırıyor bende...AYE arkadaşımız dimi...bende sevdim...arkasından bayağı dedikodu yaptık...herif 1000 RR la başlamış ya...imkansızı fevkinde bişiy gibi yani...helal...yakışır...

şipşakcı...faydalı biri...gezilerde 1 adet yanınızda bulundurulması gerekir...:queen:


sevdim valla...özü sözü bir...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Lan iki dakkada geyik muhabbetine çevirmişsiniz ortamı. Panda her girdiği ortamı geyiğe çeviriyor vallaaaaaaa.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şekerim bilion benimde motor yokkk ne o ayrımcılık mı yapıonuz cinsiyet ayrımı puhahahahahaaaaaaaaaaa:queen:


ayıpsın senin başımızı üstünde yerin var...ne demek...:p


bizimki pozitif ayrımcılık...seni 10 irrkeğe değişmem ben be...:queen:


Abim ben çok iyi biliyom o eziyeti, senin doğum gününde foto yüklemiycem de nedicem:)Görevimizzz:queen::queen::queen:
Yeter ki Eylem ablan kafamın etini yemesin ''bilgisayarın başındasın'' diye:)
Herkese çok teşekkür ediyoruz ama Pandaya kırgınız, Cerrahiyle o kadar merak ettik ama kız arkadaşını bizimle tanıştırmaktan imtina etti:pale:Aşkolsun:queen::queen::queen:



Abi CERRAHİ paşa 20 günden kız evladı olcak..hanımın karnı burnunda beyefendi gezilerde fink atmakta...tam sopalık yani...kız arkadaşı dediğin bizim KARAKIZ...İzmirde ügrencidir....eski üyelerden...kıdemli üye...çömezler bilmez...:bounce::queen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Lan iki dakkada geyik muhabbetine çevirmişsiniz ortamı. Panda her girdiği ortamı geyiğe çeviriyor vallaaaaaaa.
pandanın bu sitede başka bi görevi yok zaten hehehehheheheheheheeeeeeeee

la mete muzaffer abi onu mu sormuş senin fotoğraftaki hatundan bahsedio
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Lan iki dakkada geyik muhabbetine çevirmişsiniz ortamı. Panda her girdiği ortamı geyiğe çeviriyor vallaaaaaaa.

arkadaşım doğum gününü kutlamadıkmı daha ne...özgür melmeket...ya sev ya terket...:p


abi 25 deyince ben dumur oldum ya...ben 30 um benden olgunsun...:p

pandanın bu sitede başka bi görevi yok zaten hehehehheheheheheheeeeeeeee

la mete muzaffer abi onu mu sormuş senin fotoğraftaki hatundan bahsedio

evet dediğin gibiymiş...sazanspor 1...mete handros 0...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
ayıpsın senin başımızı üstünde yerin var...ne demek...:p


bizimki pozitif ayrımcılık...seni 10 irrkeğe değişmem ben be...:queen:






Abi CERRAHİ paşa 20 günden kız evladı olcak..hanımın karnı burnunda beyefendi gezilerde fink atmakta...tam sopalık yani...kız arkadaşı dediğin bizim KARAKIZ...İzmirde ügrencidir....eski üyelerden...kıdemli üye...çömezler bilmez...:bounce::queen:


Allahın Pandası hedef şaşırtma, neden o güzelim bağyanı MT üyelerine takdim etmediğini hemen açıkla şimdi:pale: terbiyesssis Panda:queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Abim ben çok iyi biliyom o eziyeti, senin doğum gününde foto yüklemiycem de nedicem:)Görevimizzz:queen::queen::queen:
Yeter ki Eylem ablan kafamın etini yemesin ''bilgisayarın başındasın'' diye:)
Herkese çok teşekkür ediyoruz ama Pandaya kırgınız, Cerrahiyle o kadar merak ettik ama kız arkadaşını bizimle tanıştırmaktan imtina etti:pale:Aşkolsun:queen::queen::queen:

Abi teessuf ederim kız arkadasım degil bizim KARAKIZ bende daha yeni gordum tanısdık sende pandaya yaptıgın sabotajı banadamı gomeceksin yoksa :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
açıklayamaz abi onda o yürek nerdeeeee

Özel Hayatın Gizliliği bir Anayasa Maddesidir hamfendi...özelimdir...nerde bi güzel var adımız çıkıyor...:p


Birazda doğum günü çocuğuyla ilgilenin lütfen...Bugün doğum günü zaten...Bu akşamlık Leyla apla çamaşır bulaşık yıkattırmıycakmış diye duydum ...bari bu akşam olmasın ya demi ama...:queen:

Abi teessuf ederim kız arkadasım degil bizim KARAKIZ bende daha yeni gordum tanısdık sende pandaya yaptıgın sabotajı banadamı gomeceksin yoksa :queen:

kanka sende bende biraz sazanız be...:queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Boy,doğum günün kutlu olsun.Nice yıllara:cat:Her yeni yaşının seni hedeflerine bir bir kavuşturması dileğiyle...

Fotoğraflar güzel,devamını bekliyoruz :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
mehmet, buluşmaya geldiğimde doğum gününü kutlamayı düşünüyordum ama daha sonra katılmamamın benim için daha iyi olacağına karar verdim.
doğum günün kutlu olsun:rendeer:

mert'le (danger0) beraber tatildeydik. ben de 18 saatlik otobüs yolculuğunun ardından bu sabah istanbula döndüm. yorgun ve uykusuz olduğum için, motosiklet kullanmamamın daha iyi olacağına karar verdim. katılamamamın sebebi buydu. tekrar özür diliyorum.

ayrıca mert sana selam söylememi ve doğum gününü kutlamamı istedi. o hala anamur'da. kendisi de söyleyecektir gerçi ama, selamı üstümde kalmasın :)

bir dahaki sefere görüşmek dileğiyle. eşinle beraber nice mutlu senelere:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Özel Hayatın Gizliliği bir Anayasa Maddesidir hamfendi...özelimdir...nerde bi güzel var adımız çıkıyor...:p

kanka sende bende biraz sazanız be...:queen:

pandaların özel hayatlarını belgesellerde yayınlıolar ama hahahah
bu arada harbi sazansınız yada yazılanları okuyamıonuzzzz:queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Abi teessuf ederim kız arkadasım degil bizim KARAKIZ bende daha yeni gordum tanısdık sende pandaya yaptıgın sabotajı banadamı gomeceksin yoksa :queen:


Bu akşam bu kadar balık tutacağımı hiç tahmin etmiyordum.:queen::queen::queen: Karakız kardeşimizi de alet ettiniz şakamıza:queen:
Metehan sana diyom (Böyle direkt yazmayınca anlamıyon demek ki) Bağyan yengemizi niye bizle tanıştırmadın diyom sana:pale:
Karakız aradan çekil:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst