Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar, 11 Eylül doğumgünüm ancak Salı gününe geliyor olması nedeniyle 9 Eylül Pazar günü kutlamayı düşünüyorum. Bu sene değişiklik yapıp MT üyeleriyle beraber kutlayalım diyorum. Maksat muhabbet olsun, buluşma olsun. Müsait olan herkesi bekliyorum... Herkes motorlarla gelsin :)

Tarih : 9 Eylül 2007 Pazar
Yer : 0216 (Dragos Sahili)
Saat : 15:00


Buluşma Yeri 0216

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Haritası
veya
Google Haritası

45ny.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Pazar günü görüşürüz :bounce:
Nice senelere


0216
10bi.jpg


45ny.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
oooo boy büyümüş bir yaş daha:mrgreen:
nice mutlu, huzurlu, sağlıklı senelere arkadaşım.bir sorun çıkmaz ise orada olmaya çalışıcam.sen büyüdün biliyoruz da bakalım "boy'un" da büyümüş mü? :p
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
memedin can kardeşim... başımla mekandayım... eşinle nice mutlu yıllara...
birde pipisini çekeceğimiz bi yeğenimiz olsa olay tamamdır...
bir senelik işeme bezi benden (HABİL)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
şimdiden nice mutlu huzurlu senelere eşinle beraber
ee şey ben bisikletle gelsem olmazmı bi torpil yapsan :p bana malum motor yandıya
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
doğum günün kutlu olsun mehmet o gün orda olucam bende
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Mehmetçiğim,

Nice mutlu yıllara, sağlık ve huzur ile inşallah...

İsterdim gelmek ama o gün yazlıktan kışlığa taşınacağız. Kısmetse başka bir sefere...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burda bı sabah manıtayla kahvaltıya geleyım ben :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili mehmet bey doğum gününüzü en içten duygularımla kutluyorum..allah eşinizle ailenizle beraber bir ömür boyu mutluluklar versin..allah sizi ve tüm motor camiasını kazadan beladan korusun..nice mutlu yıllara
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Mehmet Bey selamlar,

Dogum gununuzu en icten dileklerimle kutlarim. Nice nice 2 teker ustunde mutlu yillar gecirmenizi diliyorum.

Saygilar
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
nıck ı boy ( cocuk ) ama kendısı bır yas daha buyuyerek erkeklıge adımını attı :mrgreen: saka bır yana ıyıkı dogdun mehmet abı ... :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Mehmet Kardeş,
Yeni yaşın şimdiden hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız nice yıllar mujtluluklar dileriz. :rendeer::rendeer:
Gezi planımızı iptal ediyoruz ve Pazar günü orada olacağız.
denizcimuzaffer+denizcieylem+denizciforesight (acık façası bozuldu ama:mrgreen:)
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
abi doğum günün kutlu olsun o gün çalışacağımdan gelemiyeceğim çok gelmek isterdim :pr:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
boy doğum günün kutlu olsun daha nice mutlu senelere gelmek isterdim ama malesef şartlar el vermiyor
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
mehmet doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara...aynı gün ve saatlerde yenibosna'da nişanım olması dolayısıyla gelemiyorum malesef...size iyi eğlenceler...:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
birinizin douğumgünü şimdiden kutlu olsun... diğerinizin nişanı güzel geçsinnn:cherry:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bütün güzellikler sizlerle olsun.Ne güzel bi doğum günü bi nişan! Ben Mehmet'in doğumgünü mekanına daha yakın olduğumdan kardeşimizin yaşını kutluycam.Gelirim yani Dragos'a....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst