- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
Pandacım seni arkadaki kızla yakalamıslar sen once onun hesabını ver bakem
Hayır madem kızı oraya getiriyorsun neden sap gibi bıraktın. :queen:
Pandacım seni arkadaki kızla yakalamıslar sen once onun hesabını ver bakem
puhahahahahahahahah:queen::queen::queen:Pandacım seni arkadaki kızla yakalamıslar sen once onun hesabını ver bakem:queen:
Hayır madem kızı oraya getiriyorsun neden sap gibi bıraktın. :queen:
ya abiler aplalar onu bun bırakında 2 kere kaza atlattım ölüydom...hayatımız iğnenin ucunda anasını satayım ya...ulan kamyon içinden yola bildiğin plastik top attılar tamda üzerinden geçtim hızım 80-90 galiba...direksiyon hakimiyetini kaybettim ...sallandım biraz...bu arada heyecandan sindirim sisteminin kontrolünü kaybedip salıyodum bir an....
genelde vicud böle adrenalin salgıladığında veya ölürken altınıza edermişsiniz biraz...bende öle oluyodum yani...ama motor üzerinde bellide olmazdı kokuda olmayınca eve kadar no problema...eve gelince paçalardan falan aşağı doğru akarmışşşş...:queen:
neyse 2.tehlikede slalom yapan Peugeot 206 ...abi herif öyel zikzaklar çizerek geliyoki akıllara zarar...e karanlık mevkideydik zaten herif sıyırdı yanımdan ben 2.kez şoktayım...noluyo dedim ya...yani olaki solumdan geçse bana çarpıp düşürecek arkadailerde beni pestil yapacak...boşa yaşıyoruz valla...E5 çok sakat hep derim...TEM gibisi yok...
güzel gündü gelenden gidenden Allah hoşnut olsun...şimdi yarın yalan dünyamıza dönelim...maskelerimizi takalım...sizlerle yeni bir poroceye kadar benim için dünya durdu...
sorumuz şu...karakız nereye bakıyor...
ben anlamam karakız...5 dakka dediğin yer 2 km...işte sonradan ss ciler hep böyle...artık kimsenin kimseye saygısı yok ya...nereye doğdru gidiyoruz bilemiyorum...weee arrr dıı çildrıınnn....wi ar dıı vorddd....toplumsal yozlaşma falan filan...![]()
Pandacım seni arkadaki kızla yakalamıslar sen once onun hesabını ver bakem:queen:
Hayır madem kızı oraya getiriyorsun neden sap gibi bıraktın. :queen:
sorumuz şu...karakız nereye bakıyor...
ben anlamam karakız...5 dakka dediğin yer 2 km...işte sonradan ss ciler hep böyle...artık kimsenin kimseye saygısı yok ya...nereye doğdru gidiyoruz bilemiyorum...weee arrr dıı çildrıınnn....wi ar dıı vorddd....toplumsal yozlaşma falan filan...![]()
ben bi yere bakmıyorum allah bilir orda etrafımda birileri bişey konuşuodur bende dinliyorumdur.. hem sen ne diye SS cilere saldırıon yaww onların neyini gördün çok pardon![]()
ben bi yere bakmıyorum allah bilir orda etrafımda birileri bişey konuşuodur bende dinliyorumdur.. hem sen ne diye SS cilere saldırıon yaww onların neyini gördün çok pardon![]()
Söylerdim ama burası yeri degil![]()
Abiyyale: Fotoları zaten acaip yüklemişim ve özür diliyorum
Şimdiiii, Panda, meraba falan diye girdi geldiğinde, baktım bir acaiplik var. Kızı arka masaya oturttu, anlayışla karşılarım elbette, yeni ortam, tanımadık kişiler falan:silent: aama bize yapmamalıydı, biz kardeş motorcular değilmiyiz:silent: Hadi onuda geçtim, kızcağız arada lafa giriyor falan, bu Handros bir bakış yapıyor arka masaya, kız pısıp vazgeçiyor konuşmaktan bile. :silent: Tamam kardeşim. insan evladı,Panda bile olsa, manita yapabilir, özel bir yerede istemiye istemiye getirebilir, ama kıza Gavur Azabı yapılmazz ki yaaale:
Üzüldüm ben. Halbüse kaynaşıyorduk az daha:salut:
Bazı insanlar sevgilileri için çok hassas olabiliyormuş demekkidaha fazla yazmak istemiyorum.
:queen::mrgreen::queen:
güzel olmu güzel, gelemedik sınanlardan dolayı ama..
mehmet nice yıllara tekrar, 41 inci yaş gününe geliriz artık
bu 40. dimi![]()
bi gün çok küçüktüm...küçük olduğum için hatırlamıyom...
ama Boy Mehmet bi yanıma geldi...yien küçüktüm o zamanlar...ben diyim 3 sen de 5...bişey verdi bana...ben diyim pamuk şeker...sen de elma şekeri...:queen:korktum...o gün bu gündür sevmem...bugün gerçeklerle yüzleşmek için geldiydim zaten doğum gününe...![]()
güzel olmu güzel, gelemedik sınanlardan dolayı ama..
mehmet nice yıllara tekrar, 41 inci yaş gününe geliriz artık
bu 40. dimi![]()
Muzaffer resimler için teşekkürler. Tek tek yüklemek büyük eziyettir bilirim. O yüzden artık son buluşmalara makina getirmiyorum farkındaysan. Yoksa deli gibi resim çekerim her buluşmada. Bugün çektiğim resimleri Murat'ın makinasıyla çektim, eziyeti Murat'a kaldı heheheheheMuraaaaaaaaaaat hadi koysana şu resimleri
![]()