Doğumgünü kutlaması, maksat muhabbet...

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Pandacım seni arkadaki kızla yakalamıslar sen once onun hesabını ver bakem :p:queen:
Hayır madem kızı oraya getiriyorsun neden sap gibi bıraktın. :queen:
puhahahahahahahahah:queen::queen::queen:
ya abiler aplalar onu bun bırakında 2 kere kaza atlattım ölüydom...hayatımız iğnenin ucunda anasını satayım ya...ulan kamyon içinden yola bildiğin plastik top attılar tamda üzerinden geçtim hızım 80-90 galiba...direksiyon hakimiyetini kaybettim ...sallandım biraz...bu arada heyecandan sindirim sisteminin kontrolünü kaybedip salıyodum bir an....:p


genelde vicud böle adrenalin salgıladığında veya ölürken altınıza edermişsiniz biraz...bende öle oluyodum yani...ama motor üzerinde bellide olmazdı kokuda olmayınca eve kadar no problema..:p.eve gelince paçalardan falan aşağı doğru akarmışşşş...:queen:


neyse 2.tehlikede slalom yapan Peugeot 206 ...abi herif öyel zikzaklar çizerek geliyoki akıllara zarar...e karanlık mevkideydik zaten herif sıyırdı yanımdan ben 2.kez şoktayım...noluyo dedim ya...yani olaki solumdan geçse bana çarpıp düşürecek arkadailerde beni pestil yapacak...boşa yaşıyoruz valla...E5 çok sakat hep derim...TEM gibisi yok...


güzel gündü gelenden gidenden Allah hoşnut olsun...şimdi yarın yalan dünyamıza dönelim...maskelerimizi takalım...sizlerle yeni bir poroceye kadar benim için dünya durdu...


metehan geçmiş olsun yawwww
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819



sorumuz şu...karakız nereye bakıyor...:p


ben anlamam karakız...5 dakka dediğin yer 2 km...işte sonradan ss ciler hep böyle...artık kimsenin kimseye saygısı yok ya...nereye doğdru gidiyoruz bilemiyorum...weee arrr dıı çildrıınnn....wi ar dıı vorddd....toplumsal yozlaşma falan filan...:p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
sorumuz şu...karakız nereye bakıyor...:p


ben anlamam karakız...5 dakka dediğin yer 2 km...işte sonradan ss ciler hep böyle...artık kimsenin kimseye saygısı yok ya...nereye doğdru gidiyoruz bilemiyorum...weee arrr dıı çildrıınnn....wi ar dıı vorddd....toplumsal yozlaşma falan filan...:p

ben bi yere bakmıyorum allah bilir orda etrafımda birileri bişey konuşuodur bende dinliyorumdur.. hem sen ne diye SS cilere saldırıon yaww onların neyini gördün çok pardon:p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
sorumuz şu...karakız nereye bakıyor...:p


ben anlamam karakız...5 dakka dediğin yer 2 km...işte sonradan ss ciler hep böyle...artık kimsenin kimseye saygısı yok ya...nereye doğdru gidiyoruz bilemiyorum...weee arrr dıı çildrıınnn....wi ar dıı vorddd....toplumsal yozlaşma falan filan...:p

Ondan sonra babasına hesap ver :queen:
Sen kimsin lan kızımla dolasıyorsun falan topuklarım saglam kalsın abi istemem :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben bi yere bakmıyorum allah bilir orda etrafımda birileri bişey konuşuodur bende dinliyorumdur.. hem sen ne diye SS cilere saldırıon yaww onların neyini gördün çok pardon:p




bi gün çok küçüktüm...küçük olduğum için hatırlamıyom...:p

ama Boy Mehmet bi yanıma geldi...yien küçüktüm o zamanlar...ben diyim 3 sen de 5...bişey verdi bana...ben diyim pamuk şeker...sen de elma şekeri...:queen:korktum...o gün bu gündür sevmem...bugün gerçeklerle yüzleşmek için geldiydim zaten doğum gününe...:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Abiyy:pale: Fotoları zaten acaip yüklemişim ve özür diliyorum:p
Şimdiiii, Panda, meraba falan diye girdi geldiğinde, baktım bir acaiplik var. Kızı arka masaya oturttu, anlayışla karşılarım elbette, yeni ortam, tanımadık kişiler falan:silent: aama bize yapmamalıydı, biz kardeş motorcular değilmiyiz:silent: Hadi onuda geçtim, kızcağız arada lafa giriyor falan, bu Handros bir bakış yapıyor arka masaya, kız pısıp vazgeçiyor konuşmaktan bile. :silent: Tamam kardeşim. insan evladı,Panda bile olsa, manita yapabilir, özel bir yerede istemiye istemiye getirebilir, ama kıza Gavur Azabı yapılmazz ki yaa:pale:
Üzüldüm ben. Halbüse kaynaşıyorduk az daha:salut:
Bazı insanlar sevgilileri için çok hassas olabiliyormuş demekki:) daha fazla yazmak istemiyorum.
:queen::mrgreen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel olmu güzel, gelemedik sınanlardan dolayı ama..
mehmet nice yıllara tekrar, 41 inci yaş gününe geliriz artık :)
bu 40. dimi :):):)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abiyy:pale: Fotoları zaten acaip yüklemişim ve özür diliyorum:p
Şimdiiii, Panda, meraba falan diye girdi geldiğinde, baktım bir acaiplik var. Kızı arka masaya oturttu, anlayışla karşılarım elbette, yeni ortam, tanımadık kişiler falan:silent: aama bize yapmamalıydı, biz kardeş motorcular değilmiyiz:silent: Hadi onuda geçtim, kızcağız arada lafa giriyor falan, bu Handros bir bakış yapıyor arka masaya, kız pısıp vazgeçiyor konuşmaktan bile. :silent: Tamam kardeşim. insan evladı,Panda bile olsa, manita yapabilir, özel bir yerede istemiye istemiye getirebilir, ama kıza Gavur Azabı yapılmazz ki yaa:pale:
Üzüldüm ben. Halbüse kaynaşıyorduk az daha:salut:
Bazı insanlar sevgilileri için çok hassas olabiliyormuş demekki:) daha fazla yazmak istemiyorum.
:queen::mrgreen::queen:

o kız bana bakarmı be Muzo ve Cerroş abim...bırakalım aslansın kaplanın uzay mekiğisin ara gazlarını arkidişlerim...kıza baksana afet...ben ise ayıcık pandacık içi dolu fıçıcık...:salut::p


konumuz BOY ama...olmuyor...doğum günü çocuğu o...recederim...:farao::p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bu arada altından gecen topu gordum bende sag arka carprazındaydım aha dedim top gidiyor bi baktım sana denk geldi dedim simdi mıctık. Ben frenlere dokundum sen yalpalarsan falan diye senin ustunden gecmeyeyim diye ama Allah'tan iyi kurtardın. Top isyan etmiştir milyarlarca insan dururken sana denk geldigi icin :mrgreen:
Saka bir yana Allah korusun cümlemizi böyle toplardan ve baska engellerden
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bi gün çok küçüktüm...küçük olduğum için hatırlamıyom...:p

ama Boy Mehmet bi yanıma geldi...yien küçüktüm o zamanlar...ben diyim 3 sen de 5...bişey verdi bana...ben diyim pamuk şeker...sen de elma şekeri...:queen:korktum...o gün bu gündür sevmem...bugün gerçeklerle yüzleşmek için geldiydim zaten doğum gününe...:p

la metehan alem adamsın yaaa
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Muzaffer resimler için teşekkürler. Tek tek yüklemek büyük eziyettir bilirim. O yüzden artık son buluşmalara makina getirmiyorum farkındaysan. Yoksa deli gibi resim çekerim her buluşmada. Bugün çektiğim resimleri Murat'ın makinasıyla çektim, eziyeti Murat'a kaldı hehehehehe :) Muraaaaaaaaaaat hadi koysana şu resimleri :p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Muzaffer resimler için teşekkürler. Tek tek yüklemek büyük eziyettir bilirim. O yüzden artık son buluşmalara makina getirmiyorum farkındaysan. Yoksa deli gibi resim çekerim her buluşmada. Bugün çektiğim resimleri Murat'ın makinasıyla çektim, eziyeti Murat'a kaldı hehehehehe :) Muraaaaaaaaaaat hadi koysana şu resimleri :p

evet yaa resim istiozzz mehmet zaten bi milyon tane çekti hepsini istiozzzz:queen::queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Mehmet abi mutlu, sağlık dolu, 2 teker üzerinde nice seneler diliyorum... iyki doğdun... :rendeer:

Çok önceden vermiş olduğum bir söz yüzünden aranızda bulunamadım çok güzel bir gün olmuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst