Aile gezisi.. Pikniğe gittik.. (Resimli)

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Eveeettt... Merhabalar...
Aslında planlanmış bişeyler degil..
Dedemler ve yeğeni piknige gitmişler.. Bize de telefon ettiler..
Biz de annemle motora atladıgımız gibi, piknik yerine gittik. Toplam 14 kilometrelik bir yol vardı önümüzde.. Ve annem 50'yi geçmeyecegimi sıkı sıkı tembih etti.. Ben ona mont giy üstüne dedim ama dinlemedi.. Yolda buz tuttu .. :queen:
Neyse lafı uzatmadan resimlere geçeyim.. Bu aslında tam da gezi denemez ama içinde motosiklet var... :queen::queen:

Motorumun resmiyle başlayalım isterseniz..


Önce çorba içiyoruz... :queen: (ilk defa bir piknikte çorba içtim yaw.. :silent::queen:)


Mangala Böbrekten başladık.. Benim ayakkabının orda ne işi var yahu? :queen:


Böbrekler pişti.. Hadi hurraaaaaaaa. Saldırın bakalım..


Mutlu aile tablosu.. Vay canınaaaa.. Dedeme bakın nasıl da yemek yiyor.. :queen:


Aperatifler...




Köfteler ise pişmeyi bekliyor... Bol soğanlııııı..


Evet evet... Doğru gördünüz.. O da pilli radyo.. Neşe kaynağımız..


Sıra köftelere geldi... Pişiyor köftelerimiz..


Biz yemek yiyorken çayımızda demleniyor..


Biraz kötü çıkmış ama olsun... Nasıl da lezzetliymiş köfteler.. Nefes alamadım yaw..


Veeeee işte!!! Oyuncular...
Annem... Canım benim....


Anneannem.. Benzin parası lazım oldugunda ona müracaat ediyoruz.. :queen::queen:


Uzak çekim...


Ve son olarak Burdur ormanlarından ufak bir görüntü..


Bir gezinin daha sonuna geldik.. Aslında gezi de denemez ama idare edin işte.. :rendeer:

Bizi izlediginiz için çoook teşekkürler... :rendeer:

Karma resimler...
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
hayırlı olsun çok güzel bir gezi... darısı başımıza :rendeer:

bak şimdi canım mangal çekti :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
oooooooo serhat bakıyorum hemen her hafta bi yerlere gidiyorsun maşallahın var yani gecendede mısır patlağınla:queen: dağlara çıkmıştın değilmi kıskandırıyorsun yani güzel gezi tebrik ederim
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
hepiniz bi motorlami gittiniz :queen:

yok yahu.. Ben ve annem motorla gittik..
Teşekkürler yorumun için.. :cat:

oooooooo serhat bakıyorum hemen her hafta bi yerlere gidiyorsun maşallahın var yani gecendede mısır patlağınla:queen: dağlara çıkmıştın değilmi kıskandırıyorsun yani güzel gezi tebrik ederim

Abi seviyorum motorla gezmesini yaw. Evet dağlara çıkmıştık.. :queen:
Çok teşekkürler... Vakit ayırdıgın için... :cat::rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
olmaz ki ama canımız çekti şimdi :)

Allah neşenizi bozmasın
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Ya süper bir piknik yaaaa ::biggrinn


Yorumlarda harika canım kardeşim ::pembe::

Eline yüreğine makinene sağlık :thumleft:

İşin içinde motosiklet, pilli radyo, aile her şey var :flower:

Teyzemde tam annem gibi. Uyumlular. Artçımız oluyorlar ::160::

Sen ve ailen harikasınız. Allah sizi ayırmasın ::melek02:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ya süper bir piknik yaaaa ::biggrinn


Yorumlarda harika canım kardeşim ::pembe::

Eline yüreğine makinene sağlık :thumleft:

İşin içinde motosiklet, pilli radyo, aile her şey var :flower:

Teyzemde tam annem gibi. Uyumlular. Artçımız oluyorlar ::160::

Sen ve ailen harikasınız. Allah sizi ayırmasın ::melek02:

Canım ablaaaaaam.... Teşekkür ederim.. Evet yaw.. Önceleri binmiyordu annem motora.. Bi kere bindi... Şimdi indiremiyorum..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Canım ablaaaaaam.... Teşekkür ederim.. Evet yaw.. Önceleri binmiyordu annem motora.. Bi kere bindi... Şimdi indiremiyorum..

Dur daha dur sen. Bakalım teyzem biraz daha işin içine girsin kurtulamayacaksın :cherry:

Mesela bu sabah kahvaltıdan kalktık, oturuyoruz. Annem ne dese iyi :
" Aytaç beni bir Carrefoura götürür müsün ? Epeydir binmiyoruz motosiklete." ::koop::
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Dur daha dur sen. Bakalım teyzem biraz daha işin içine girsin kurtulamayacaksın :cherry:

Mesela bu sabah kahvaltıdan kalktık, oturuyoruz. Annem ne dese iyi :
" Aytaç beni bir Carrefoura götürür müsün ? Epeydir binmiyoruz motosiklete." ::koop::

zuhaha... EE götürseydin işte sende... :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Ne o pikniğe mi gidiyorsun :silent: Teyzemi de al yanına :cherry:

Haydi bakalım lafı uzatmayayım. İyi sürüşler sana :rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
abi işte mutlu bir aile tablosu ...ama yemekler iştahımı açmadı değil valla.....ALLAH kaza bela vermesin iyi sürüşler.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
oooh süpermiş valla...
güzel gezi olmuş bakınca hafiften acıktıran bi gezi hemide:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yahu serhat alemsin vallaha tok adamı acıktırırsın sen yeni kalktım yemekten.resimleri gördüm acıktım ızgaracı aramaya gitçem karışık ızgara yemezsem aklım kalır,eh serhat nedeyim ben sana gitti gene 10 ytl.

aile pikniğiniz mükemmel olmuş paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
3
özlemişiz biz de pikniği çoktandır gitmedim :pale:

bende aranıza yeni katıldım kabul ederseniz.motosikletim yok ama olur yakında inşallah
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst