- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #1
Eveeettt... Merhabalar...
Aslında planlanmış bişeyler degil..
Dedemler ve yeğeni piknige gitmişler.. Bize de telefon ettiler..
Biz de annemle motora atladıgımız gibi, piknik yerine gittik. Toplam 14 kilometrelik bir yol vardı önümüzde.. Ve annem 50'yi geçmeyecegimi sıkı sıkı tembih etti.. Ben ona mont giy üstüne dedim ama dinlemedi.. Yolda buz tuttu .. :queen:
Neyse lafı uzatmadan resimlere geçeyim.. Bu aslında tam da gezi denemez ama içinde motosiklet var... :queen::queen:
Motorumun resmiyle başlayalım isterseniz..

Önce çorba içiyoruz... :queen: (ilk defa bir piknikte çorba içtim yaw.. :silent::queen

Mangala Böbrekten başladık.. Benim ayakkabının orda ne işi var yahu? :queen:

Böbrekler pişti.. Hadi hurraaaaaaaa. Saldırın bakalım..

Mutlu aile tablosu.. Vay canınaaaa.. Dedeme bakın nasıl da yemek yiyor.. :queen:

Aperatifler...


Köfteler ise pişmeyi bekliyor... Bol soğanlııııı..

Evet evet... Doğru gördünüz.. O da pilli radyo.. Neşe kaynağımız..

Sıra köftelere geldi... Pişiyor köftelerimiz..

Biz yemek yiyorken çayımızda demleniyor..

Biraz kötü çıkmış ama olsun... Nasıl da lezzetliymiş köfteler.. Nefes alamadım yaw..

Veeeee işte!!! Oyuncular...
Annem... Canım benim....

Anneannem.. Benzin parası lazım oldugunda ona müracaat ediyoruz.. :queen::queen:

Uzak çekim...

Ve son olarak Burdur ormanlarından ufak bir görüntü..

Bir gezinin daha sonuna geldik.. Aslında gezi de denemez ama idare edin işte.. :rendeer:
Bizi izlediginiz için çoook teşekkürler... :rendeer:
Karma resimler...
Aslında planlanmış bişeyler degil..
Dedemler ve yeğeni piknige gitmişler.. Bize de telefon ettiler..
Biz de annemle motora atladıgımız gibi, piknik yerine gittik. Toplam 14 kilometrelik bir yol vardı önümüzde.. Ve annem 50'yi geçmeyecegimi sıkı sıkı tembih etti.. Ben ona mont giy üstüne dedim ama dinlemedi.. Yolda buz tuttu .. :queen:
Neyse lafı uzatmadan resimlere geçeyim.. Bu aslında tam da gezi denemez ama içinde motosiklet var... :queen::queen:
Motorumun resmiyle başlayalım isterseniz..

Önce çorba içiyoruz... :queen: (ilk defa bir piknikte çorba içtim yaw.. :silent::queen

Mangala Böbrekten başladık.. Benim ayakkabının orda ne işi var yahu? :queen:

Böbrekler pişti.. Hadi hurraaaaaaaa. Saldırın bakalım..

Mutlu aile tablosu.. Vay canınaaaa.. Dedeme bakın nasıl da yemek yiyor.. :queen:

Aperatifler...


Köfteler ise pişmeyi bekliyor... Bol soğanlııııı..

Evet evet... Doğru gördünüz.. O da pilli radyo.. Neşe kaynağımız..

Sıra köftelere geldi... Pişiyor köftelerimiz..

Biz yemek yiyorken çayımızda demleniyor..

Biraz kötü çıkmış ama olsun... Nasıl da lezzetliymiş köfteler.. Nefes alamadım yaw..

Veeeee işte!!! Oyuncular...
Annem... Canım benim....

Anneannem.. Benzin parası lazım oldugunda ona müracaat ediyoruz.. :queen::queen:

Uzak çekim...

Ve son olarak Burdur ormanlarından ufak bir görüntü..

Bir gezinin daha sonuna geldik.. Aslında gezi de denemez ama idare edin işte.. :rendeer:
Bizi izlediginiz için çoook teşekkürler... :rendeer:
Karma resimler...