- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,968
Hocam 150'nin altına inmedim ve sanırım o yüzden yağmura yakalanmadım, yoksa işim yaştı.
Bu yüzden E5'e girince sizden mecburen koptum, umarım üşütmezsin, nane limon kaynat kendine, geçmiş olsun.:rendeer:
iiki takılmadım sana senide yavaşlatıcaktım yoksa boş yere asıl barış abi nerde en son ayrılırken yagmaz dedi 3dakka sonra sagnak başladı direk