[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yaaa topsuz kaldınız dimi... Ben demiştim :p
Allah yemek yandı!... :queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
artık bi maçta sezon sonu ben gelince yaparız ozaman gerçek olur muğla mt ve istanbul mt basket maçı :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hobaa süper olurda muğladan kaç kişi gelicen :p :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Akşam işim çıktı gelemiyorum.
Herkese iyi eğlenceler :cat:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ben ve eşim istde benim bi kaç arkadaşım var biri kungfucu biride yazılımla uraşıyo :) eşim ben bide 2 arkadaş yeterli olur bence :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
benim ismimi yazmadın geleceğim dediğim halde öylemi Semih?
gelmiyorum işte, istenmiyoruz demekki......!!!!!
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hay allah admin olmadna nası maç kasancas...:queen:

pınar valla faketmedim özür dilerim geliyosun dimiii... lütfen yav... :rendeer:

net bi program yok bi cafeyi basmayı hedefliyos abi ama muzaffer abiyi arasın benim yanımda telefon olmicak... :cherry:

pınarrr ekledim senidee listeye....


abi top getirmeyi unutmayın :queen:

ben yola çıkıyorum birazdan... ikitelliden motorsuz anca gelirim....

:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben de bi top var BİM'den almıştım:queen:
Ama havası inik.:mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
birazdan çıkıyorum arkadaşlar caddebostana yetişirim anca buluşma yerine yetişemicem caddebostanda görüşmek üzere.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Evlendirme dairesinin oraya geliyorum. Hadi bakalım, nihayet son anda da olsa bir buluşmaya gelebiliyorum.
Top inik getirmiyom.:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar az önce dağıldık ilk ben yazıyorum.basket olayı yalan oldu bir kaç arkadaş kendi aralarında oynadılar.

amma muhabbet varya süperdi,gelmeyen muhabbet bazında çok şey kaçırdı

migrostan sonra ismini ve içtiğimiz şeylerin adını telafuz edemediğim bir yere gittik:queen: çok tuhaf servisli çay içtik oradaki muhabbet dahada güzeldi.resimleri az sonra koymaya başlarım

katılan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler sizi seviyorum:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Evet arkadaşlar çok güzel bir akşamdı hem spor hem muhabbet ikisi bir arada
çokkeyif aldım.Katılan bütün arkadaşlara teşekkürler sizlerle geçen her saniyeden
gerçekten çok keyif alıyorum babaçiyle beraber geldik oğuz göztepede ayrıldı
bizden üsküdara doğru.Oğuz eve gidince bir özel kahve yap kendine orda içemedin
zaten:pr: birazdan resimleri yollarım arkadaşlar.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Evet arkadaşlar çok güzel bir akşamdı hem spor hem muhabbet ikisi bir arada
çokkeyif aldım.Katılan bütün arkadaşlara teşekkürler sizlerle geçen her saniyeden
gerçekten çok keyif alıyorum babaçiyle beraber geldik oğuz göztepede ayrıldı
bizden üsküdara doğru.Oğuz eve gidince bir özel kahve yap kendine orda içemedin
zaten:pr: birazdan resimleri yollarım arkadaşlar.

Mekandan aradılar,özel olduğu için eve gönderiyoruz dediler:mrgreen:,Olmazsa özel su içerim be HAsan kardeşim.:cherry:.

Güzeldi güzel! Bu sefer kimse oraya buraya dağılamadı karanlıktan,hep birlikte sohbet ettik.Bu demek oluyorki bundan sonra sessiz ve çevresi karanlık yerlere gidicezki kaynaşma olsun:mrgreen:Herkese kucak dolusu sevgiler.Ben çok hoş duygularla ayrıldım valla.:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Mekandan aradılar,özel olduğu için eve gönderiyoruz dediler:mrgreen:,Olmazsa özel su içerim be HAsan kardeşim.:cherry:.

Güzeldi güzel! Bu sefer kimse oraya buraya dağılamadı karanlıktan,hep birlikte sohbet ettik.Bu demek oluyorki bundan sonra sessiz ve çevresi karanlık yerlere gidicezki kaynaşma olsun:mrgreen:Herkese kucak dolusu sevgiler.Ben çok hoş duygularla ayrıldım valla.:rendeer:

abi ne kadar hoş duygulardı biraz açıklarmısın?:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst