Akşam işim çıktı gelemiyorum.
Herkese iyi eğlenceler :cat:
Ben de bi top var BİM'den almıştım:queen:
Ama havası inik.:mrgreen:
Evet arkadaşlar çok güzel bir akşamdı hem spor hem muhabbet ikisi bir arada
çokkeyif aldım.Katılan bütün arkadaşlara teşekkürler sizlerle geçen her saniyeden
gerçekten çok keyif alıyorum babaçiyle beraber geldik oğuz göztepede ayrıldı
bizden üsküdara doğru.Oğuz eve gidince bir özel kahve yap kendine orda içemedin
zatenr: birazdan resimleri yollarım arkadaşlar.
Mekandan aradılar,özel olduğu için eve gönderiyoruz dediler:mrgreen:,Olmazsa özel su içerim be HAsan kardeşim.:cherry:.
Güzeldi güzel! Bu sefer kimse oraya buraya dağılamadı karanlıktan,hep birlikte sohbet ettik.Bu demek oluyorki bundan sonra sessiz ve çevresi karanlık yerlere gidicezki kaynaşma olsun:mrgreen:Herkese kucak dolusu sevgiler.Ben çok hoş duygularla ayrıldım valla.:rendeer: