[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
maç harikaydı valla....:cherry:tebrik ediyorum...ama kabul etmek gerekir ki...

Basketbol bahane...kaynaşma şahane...hepiniz çok güzeldiniz...nur saçıyordunuz...




biz 2 gün önceden bu sizin organizasyonunuzu buluşma yeri olarak kötü emellerimize alet edelim dedik...cbfciler olarak Masonik bir çatı altında monarşik yapımızı hep koruduk...yani sizlerin içinde sızdım ve cbfci aradım lakin bulamadım...ve istihbiritlerim sayesinde asil Honda cbf 150 kanı taşıyan bizler sizleri orada kendi yalnzılığınızla başbaşa bırakmayı yeğledik...


ya cbfcisinizdir ya değilsinizdir...işte bütün mesele bu...


ya sev ya terket....:queen:motorcular 2 ye ayrılır...cbfciler ve diğer moturcular...


Üstün Ari Irk CBF 150 Sözcüsü Mete Van Der Hastir Gunther...:queen:


Sizlerden erken ayrılmak beni üzdü...Özellikle Cerrahi kardeşimde veda busesi veremediğim için özür diliyorum...biz programı erken yaptık...beni yine şımarttınız...halbukim ben sizin sevginize layık olduğumu sanmıyorum...sizlere bilincli örnek bir motor sürücüsü portresi veremedim bugüne kadar...iyigeceler...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
babaçi;799406' Alıntı:
abi ne kadar hoş duygulardı biraz açıklarmısın?:p

Coşkun,nasıl desem? uçmayla dalma arası bişey,baygınlık geçiriyoda olabilirim:mrgreen: (buluşmadan değil ha,şimdi evdeki halim:cherry:)
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
kübalı kavedemi kalmadı aklında abi :mrgreen:
güzel akşamdı, bol muhabbetli,,
umarım avrupa yakası tayfası ıslanmadan sağ salim evlerine varır..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
kübalı kavedemi kalmadı aklında abi :mrgreen:
güzel akşamdı, bol muhabbetli,,
umarım avrupa yakası tayfası ıslanmadan sağ salim evlerine varır..

Gerçekten ya,dışarda göğün dibi delinmiş gibi yağmur yağıyo.İnşallah sağsalim evlere varırlar.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eveet gelelim resimlere










basket oynayan arkadaşlar

güzel hareket

bu adamlar nereye bakıyor

hakan abi resim çekerken

muzaffer abi ayrılıyor



motorlarımız

sohbet mekanımız
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
benim çektiklerim çok kötü çıkmış:pr::pr: ekleyemeyeceğim resimleri kusura bakmayın arkadaşlar.
Anam anam nasıl yağıyoooooooo vallla gözgözü görmüyo heee.inşalaah karşı gurubu ıslanmadan ulaşmışlardır.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kahvenin ve mekanın adını boşverinde acaba servisi yapan kızın adı neydi.:cherry:

Çok güzel bir akşamdı, öncelikle yeni tanıştıklarım olmak üzere herkese teşekkürler.:cat:

@Barış

Abi ben sana yağacak dedim demi, bak içeri girdim sağnak bastırdı. :cherry::queen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
14
Kahvenin ve mekanın adını boşverinde acaba servisi yapan kızın adı neydi.:cherry:

Çok güzel bir akşamdı, öncelikle yeni tanıştıklarım olmak üzere herkese teşekkürler.:cat:

@Barış

Abi ben sana yağacak dedim demi, bak içeri girdim sağnak bastırdı. :cherry::queen:



Mekanın ismi Barnies...kızın ismi de Nergis..

bu arada herkese selam, yeni bi üye olarak..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Kahvenin ve mekanın adını boşverinde acaba servisi yapan kızın adı neydi.:cherry:

Çok güzel bir akşamdı, öncelikle yeni tanıştıklarım olmak üzere herkese teşekkürler.:cat:

@Barış

Abi ben sana yağacak dedim demi, bak içeri girdim sağnak bastırdı. :cherry::queen:

abi sen grmissn eve ben göztepeden bostancıya o saganakta geldim ondn snr kurtuldum die hızlı geldim ıslak halde zatürre olmassam iidr:pale:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kısa da olsa aranızda olmak güzeldi. Aslında daha uzun kalacaktım ama bizim cbf150 klanı ve klan reisi Metehandro bırakmadı.:queen:
Yalnız orada birşey dikkatimi çekti, bir bayan arkadaş Metehan'a sanki nickiymiş gibi siz Pandasınız değil mi, merhaba dedi.:mrgreen::mrgreen: Adamın ismini bilmeyen pandayı biliyo.:queen:

Darkdiamond gazoz için tekrar teşekkürler.:rendeer: Bir dahakine bendensin ona göre. Komtan kısa da olsa sohbete teşekkürler. Cruisercı nickini hatırlayamadığım abilerim özellikle Kadıköy'den bize liderlik eden abiyi de tanımaktan zevk duydum. Umarım daha uzun takıldığım bir buluşmada daha çok sohbet ederiz.

Son olarak bizim tayfa başta Metehan olmak üzere, Cihan ve Oğuz keyifli bir akşamdı hepinizi tanımaktan memnun oldum. Nice buluşmalara diyelim.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mekanın ismi Barnies...kızın ismi de Nergis..

bu arada herkese selam, yeni bi üye olarak..

Hocam ben seni her geçen saniye daha çok sevmeye başlıyorum.:cherry:

Aramıza hoşgeldin, hayırlı olsun. :rendeer:

(Korkut hyosung forumu için buluşmaya gitmiş ama kandırıp motosiklet.net'ci yaptık.:p)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
umarım avrupa yakası tayfası ıslanmadan sağ salim evlerine varır..

Valla pek de öyle olmadı abi...
En son biz dağıldık. Bu tarafa geçerken Ümraniye civarlarında yakaladı beni yağmur... Ilk atıştırmaydı , sonra biraz daha şiddetlendi... sonra arttı arttı... en son köprüde coştu otomobiller duruyor veya 10 km ile gidiyorlardı... Fırtınayı görebiliyordunuz köprü üzerinde , yağmur sağa doğru enine yağıyordu :cherry:
Öyle bir rüzgar ve yağmur vardı ki , kaskı açtığımda suratıma çarpan sudan suratım acıdı saniyesinde geri kapattım... Sadece önümdeki otomobili görebiliyordum.. Hatta onu da değil sadece stoplarını. Bazen öyle bir attı ki rüzgar 2 şerit sağa uçtum... Sonra tekrar sola.. Daktilo gibi... En son artık üzerimden şaldır şaldır su dökülüyordu. Ben de pes ettim açtım gazı 60-70 makas atarak arabaların stoplarını görerek sadece eve geldim... Bazı yerler otoyolda göl olmuş. Motor peglere kadar battı. Eve geldim sırılsıklam olmuşum... Ama şöyle birşey var. Deri montumun üzerinde clover yağmurluk vardı. Clover'ı bi çıkarttım , deri mont zerre ıslanmamış. Şiddetle tavsiye ederim valla...
Herneyse , o köprüden geçmeyi başardım ya... artık beni kimse tutamaz... :p
Hem vizör buğu yaptı , hem vizörü açamadım, hem üzerineki su da görüşü engelledi... %10 görüşle geldim eve... Sadece stop ışıklarından. Yol kenarlarını veya çizgilerini görmeden :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
abi sen grmissn eve ben göztepeden bostancıya o saganakta geldim ondn snr kurtuldum die hızlı geldim ıslak halde zatürre olmassam iidr:pale:

Hocam 150'nin altına inmedim ve sanırım o yüzden yağmura yakalanmadım, yoksa işim yaştı.

Bu yüzden E5'e girince sizden mecburen koptum, umarım üşütmezsin, nane limon kaynat kendine, geçmiş olsun.:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bende eve soktum motoru yağmur başladı.

İlk defa bu kadar şanslıydım. Cıbırım olsaydı ıslanmıştım :p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Yine harika yine çok eğlenceli bi akşam oldu.. Yıllar sonra basket oynamanın hafif ağrıları ve neşeli muhabbetin tadı var bende.. Forumdan tanıdığım ama yüzyüze ilk kez gördüğüm çok güzel insanlarlada tanıştım yine.. Herkese çok teşekkürler tekrar..

Yağmur yüzünden veto gelince benzinciden eve kaçmak zorunda kaldım ama o ekiple bi üsküdar sabahlamasında kaldı aklım.. İnşallah bigün aradan çıkarırız..

k0rkut Hoşgedin aramıza üstadım.. Umarım bi sonrakine daha uzun muhabbet etme şansımız olur.. Merakımıza haiz çok şey var sende..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst