[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Hocam 150'nin altına inmedim ve sanırım o yüzden yağmura yakalanmadım, yoksa işim yaştı.

Bu yüzden E5'e girince sizden mecburen koptum, umarım üşütmezsin, nane limon kaynat kendine, geçmiş olsun.:rendeer:

iiki takılmadım sana senide yavaşlatıcaktım yoksa boş yere asıl barış abi nerde en son ayrılırken yagmaz dedi 3dakka sonra sagnak başladı direk:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sanırım en şansızımız görkemdi diyicem ama o da ıslanmaktan keyif almışa benziyor.:cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tencere
Yaparız abi hayat uzun , elbet yaparız bir sabahlama....
Bugün yapsaydık birkaçımız sağ çıkamayabilirdi... Ben idda ediyorum yağmur tecrübesi olmayan bir adam benim bgn geçtiğim köprüden geçemez motoru bırakır dönerdi. :queen:

aYe
Ben çok severim yağmuru... Sağanakta buradan tekirdağa gitmişliğim var , fakat bugünkü köprü olayı hayatımda görmediğim bir olaydı valla... Abartısız söylüyorum yağmur soldan sağa yağıyordu :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Güzel bir buluşma olmuş ya keşke aranızda olabilseydim...Kalbim buruk oluveriyor sizleri böle görünce siz uzaklarda ben uzanmış sizsiz olmaz sizsiz olmaz :p


Kısmet başka zamana artık ekim başı yağmur çamur bir İstanbul ziyareti düşünüyorum...Ara uzun olacak ama idare ediverin gari...

Bende eve soktum motoru yağmur başladı.

İlk defa bu kadar şanslıydım. Cıbırım olsaydı ıslanmıştım :p


Pşştt leyn aldın mı süper sevindim ya...Allah kazasız belasız kullanmaya nasip eder inş...Çok mutlu oldum...NOlur ekim başı geldiğimde ıslatalım :cherry:

Yine harika yine çok eğlenceli bi akşam oldu.. Yıllar sonra basket oynamanın hafif ağrıları ve neşeli muhabbetin tadı var bende.. Forumdan tanıdığım ama yüzyüze ilk kez gördüğüm çok güzel insanlarlada tanıştım yine.. Herkese çok teşekkürler tekrar..

Yağmur yüzünden veto gelince benzinciden eve kaçmak zorunda kaldım ama o ekiple bi üsküdar sabahlamasında kaldı aklım.. İnşallah bigün aradan çıkarırız..

k0rkut Hoşgedin aramıza üstadım.. Umarım bi sonrakine daha uzun muhabbet etme şansımız olur.. Merakımıza haiz çok şey var sende..

Tencerem BB'ye selamlarımı ilet Pm'den ikinizinde msn'lerinizi istiyorum...Emir büyük yerden :wiinkk: iletmem gerekiyor :)

Yakın zamanda görüşmek üzere...
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yağmur yüzünden veto gelince benzinciden eve kaçmak zorunda kaldım ama o ekiple bi üsküdar sabahlamasında kaldı aklım.. İnşallah bigün aradan çıkarırız..

k0rkut Hoşgedin aramıza üstadım.. Umarım bi sonrakine daha uzun muhabbet etme şansımız olur.. Merakımıza haiz çok şey var sende..

İlk veto eden benmiydim bilmiyorum ama en son evlere diyen bendim, ve iykide öyle yapmışız. :cherry:

Üsküdar işine garanti gözüyle bak, benimde aklım kaldı, en kısa zamanda üsküdar buluşması yaparız.:cherry:

Korkut için söylediklerine aynen katılıyorum +1 :cat:

iiki takılmadım sana senide yavaşlatıcaktım yoksa boş yere asıl barış abi nerde en son ayrılırken yagmaz dedi 3dakka sonra sagnak başladı direk:)

Demekki kadıköy kartal arasını 3dk da alıyomuşum.:cherry:

Kayıtlara geçsin bu.:p

Benim büyük büyük dedem apaçiymiş.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hiç mühim değil cloud (çağrı) kardeşim.Afiyet bal şeker olsun. (ismi karıştırmadım dimi?)
Korkut hoşgeldin arkadaşım.
Biz gittikten sonrada eğlence devam etmiş anlaşılan.Keşke biraz daha otursaydınız,bakın dışarısı sakin şimdi.Herkesin sağsalim gitmesi tek dileğimiz.Hakan abi,ismini unuttuğum diğer cruiser'ci abim,Pınar,Jasmin_e,tuğçetuğçe,Alper,tencere,teflon,CERRAHİ ve unuttuğum arkadaşlarda inşallah cevap yazınca herkesten haber almış olucaz.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Umarım yağmur Pazar'a sarkmaz da güzel bir doğumgünü kutlarız...

Bu arada , aYe , 1000rr için teşekkürler tekrardan.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Umarım yağmur Pazar'a sarkmaz da güzel bir doğumgünü kutlarız...

Bu arada , aYe , 1000rr için teşekkürler tekrardan.

Görkemcim rica ederim, size bir şey olur diye gerçekten korktum biraz, yol bozuk, trafik allak pullak, artçın var.

Allaha şükürler olsun sağ salim geldiniz.

Kısmet olursa güzel temiz açık yolda yine tecrübe edersin.:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
aye sen yolda bir Z 750 geçtin mi? :D

bende e-5 ten gittim sen gazladın sandım gazlıyorum gazlıyorum yakalayamıyorum ... :p

demek ben öndeymişim :mrgreen:

Akın

Çok teşekkür ederim... Gel sen yeterki ıslatmazmıyız... Belki ben bi hafta sonu kaçar gelirim... :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Abi bana şöyle açık kapı bırakma bak :p
Sen merak etme abi ben onun bilincindeydim ona göre kullandım :cat:
Artçıyla zaten asla gereksiz atraksiyonlara girmem...
Ama yüksek devirlerdeki Jardine sesine hasta oldum...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ultraukala
Akınım hemen gönderiyorum msnleri.. Emrin geldiği yere de BB ve benden selamlar ilet...:rendeer:

Aye
Üsküdar olayı mutlaka olsun.. Sabahlar olmasın hatta :mrgreen: Hatta K0rkut hocayıda İstanbul'da kıstıralım o ara yapalım..

ErTech
Babacım kusura bakma ama kızdım sana mekandan çıkışta.. Henüz iki gün olmuş ama çok yükleniyosun makinaya.. Dur bi tepkilerini öğren.. Senden çok ben sevindim, üzme bizi sonra.. :wiinkk:

Görkem
Kanka bu uzun hayat Kiev'de misafir olma şansını verecekmi acaba bana.. O kadar uzun yaşayabilecekmiyim..:mrgreen:

Dinmeyen
Abi mutlaka görüşmeye devam edelim.. Bak basket maçı yanıltmasın seni son derece paylaşımcıyımdır :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
ErTech
Babacım kusura bakma ama kızdım sana mekandan çıkışta.. Henüz iki gün olmuş ama çok yükleniyosun makinaya.. Dur bi tepkilerini öğren.. Senden çok ben sevindim, üzme bizi sonra.. :wiinkk:

Haklısın ama fazla asıldığımın farkında değilim ki... :pale: Temkinki davranmaya gayret gösteriyorum daha fazla göstermeye çalışırım :cat::rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aye sen yolda bir Z 750 geçtin mi? :D

bende e-5 ten gittim sen gazladın sandım gazlıyorum gazlıyorum yakalayamıyorum ... :p

demek ben öndeymişim :mrgreen:

Abi senin büyük büyük deden apaçilerin kabile şefiymiş.:p:queen:

Benimde dikkatimi çekti, hiç motor geçmedim.:queen:

@Gorkem

Bilinçli olduğunun farkındayım tabide sonuçta başınıza bişey gelse suçluluk hissi beni yıkardı.

Neyseki herşey süperdi, hiç bir sorun olmadı.

Umarım buluşmaya gelen herkes sağ salim evine dönmüştür.

Pc başına geçen bir "geldim" yazarsa çok iyi olur, bir çok arkadaş meraktadır eminimki.

Açık kapıda kalsın, bence sakıncası yok, hava alırız.:cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tencere
Tabi abi sana kievde kapım her zaman açık... Bir gideyim yerleşeyim hepinizi bekliyorum misafir :cherry:

Bana kalırsa herkes sağ sağlim varmıştır evine... En son Avrupaya geçen bendim sanırım. Anadoluda da siz vardınız neyse ki yağmurdan kaçabilmişsiniz.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aye
Üsküdar olayı mutlaka olsun.. Sabahlar olmasın hatta :mrgreen: Hatta K0rkut hocayıda İstanbul'da kıstıralım o ara yapalım..

ErTech
Babacım kusura bakma ama kızdım sana mekandan çıkışta.. Henüz iki gün olmuş ama çok yükleniyosun makinaya.. Dur bi tepkilerini öğren.. Senden çok ben sevindim, üzme bizi sonra.. :wiinkk:

Üsküdarda bir kaç gece sabahladık, gerçekten müthiş bir yer, Dinmeyen(Barış) mekan seçimi konusunda çok iyi.

Korkut'u kattık zaten aileye, iki güne kalmaz bağımlı olur. :queen:

ErTech bende kızdım sana "3dk da geldim" sevincimi kursağımda bıraktın, teessüf ederim. :p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Karşı ekibinden BB sapasağlim Teflon sırılsıklam gitti eve :mrgreen: Teflon hatta eve bile gidemeden yarı yolda başka bi evine sığınmak zorunda kalmış..

Aye

Abi senin gözünde bi apaçilik seziyorum zaten ama haa.. Ne dedi K0rkut hoca önce planör:p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
aye sen yolda bir Z 750 geçtin mi? :D

bende e-5 ten gittim sen gazladın sandım gazlıyorum gazlıyorum yakalayamıyorum ... :p

demek ben öndeymişim :mrgreen:

Akın

Çok teşekkür ederim... Gel sen yeterki ıslatmazmıyız... Belki ben bi hafta sonu kaçar gelirim... :)


o zaman ilk sen gel :cherry: Hatta istediğin hafta sonu gel bekliyorum...Kapım sana her zaman açık biliyorsun...Ama ıslatma işi ramazandan soraya bırakalım:cherry: Geldi çattı yaw...

Ultraukala
Akınım hemen gönderiyorum msnleri.. Emrin geldiği yere de BB ve benden selamlar ilet...:rendeer:



ErTech
Babacım kusura bakma ama kızdım sana mekandan çıkışta.. Henüz iki gün olmuş ama çok yükleniyosun makinaya.. Dur bi tepkilerini öğren.. Senden çok ben sevindim, üzme bizi sonra.. :wiinkk:

Selamlarını iletiyorum en kısa zamanda...Ayrıca ertekin dikkatli olmanı canı gönülden istiyorum...:rendeer:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aye

Abi senin gözünde bi apaçilik seziyorum zaten ama haa.. Ne dedi K0rkut hoca önce planör:p

Birazdan, başlangıç için Concorde nasıl?, sizce hangi jet daha iyi?, F16 ile ses duvarını deliyorum, acaba ozona zararı var mı? başlıklı konuları açıcam.:p:queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
ertekin, hasan, ümit, semih ve yakup kardeşlerime teşekkürler, hepsini çok sevdim, 10 numara maç oldu.

spor yapmayan arkadaşlar da çimlerde sohbet ettiler, herkes iyi vakit geçirdi. bir de Nergis le tanıştık, o da son dakika golü oldu.

spor organizasyonlarını standart periyodik aktiviteler haline getirelim. ertekin pendik belediyesinin tesisinden bahsetti: kapalı salon, nizami oyun alanı, nizami potalarda ücretsiz basket oynama imkanımız var.

42 bin üyeli forumdan 6 sporcu çıkartabiliriz inşallah.

@Barış

Abi ben sana yağacak dedim demi, bak içeri girdim sağnak bastırdı. :cherry::queen:

efe verdiğin anlık doğru kararla 6 kişiyi hasta olmaktan kurtardın. bundan sonra günün ne zaman biteceği konusunda senden başka lider tanımam.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
yaw nişandan bir türlü salmadılar beni olmadı valla takım elbiseler içinde tıkıldım kaldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst