- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
hadi yav mort olduk iyimi :queen: olsun açık otobandan gelmek varbide ordan gelmek var :queen:
altunizadede çalışıyorum,o trafik yüzünden motor sahibi olmuştum
hadi yav mort olduk iyimi :queen: olsun açık otobandan gelmek varbide ordan gelmek var :queen:
umarım yetişirsin :queen:
:farao: ne menfaatçi bi adamım yahu sırf gs f650 görmek için ne yazıyorum :queen:
metalgod bu caddebostan migros nerde? kusura bakmayın anadolu yakasında olmama rağmen o tarafı pek bilmiyorum,buluşma yerinede yetişmem imkansızale:
Metalgod :silent: Top yokmu hakkatten yaavv. Bulalım bir yerlerden o zaman:mrgreen: Akşam görüşürüz
google haritası bu abi buna bak bulurusun