[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
18
Arkadaşlar teşekkür ederim cevaplarınız için.Ne olursa olsun gelecem sizinle tanışacam.Bu ilk görüşmede hemde takıma girmişken sizi ekmek kesinlikle olmaz.Artçı olmak ne zormuş ya iki ay sonra kesinlikle alacam motor.Böyle olmuyor ya.Neyse artık yarın bir çaresine bakacaz.Bütün motorcular karşıdamı oturuyor yaw :d bu nasıl bir sistem. :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu taraftayım aslında da motorum serviste zaten kız arkadaşımla gelecektim iki servis yapardım seni almak için ama... şansına küs işte motor serviste..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşalar biriniz basket topu getirsin gelirkene :queen:

sportsofficer gelmediğine göre :queen:top yok
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
arkadaşlar ben gelemiyorum kusura bakmayın...size iyi oyunlar ve eğlenceler diliyorum...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
etti 3 evet arkadaşlar 3 fire verdik gittikçe artıyo :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım yetişirsin :queen:

:farao: ne menfaatçi bi adamım yahu sırf gs f650 görmek için ne yazıyorum :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
umarım yetişirsin :queen:

:farao: ne menfaatçi bi adamım yahu sırf gs f650 görmek için ne yazıyorum :queen:

metalgod bu caddebostan migros nerde? kusura bakmayın anadolu yakasında olmama rağmen o tarafı pek bilmiyorum,buluşma yerinede yetişmem imkansız:pale:
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
61
geçen cuma buluşması oldukça iyi geçmişti,gelmem kesinleşmeden yazmak istemedim. bu haftada aranızda olmak isterim. basket macında kadroda eksik varsa bende oynarım. akşam görüşmek üzere.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metalgod bu caddebostan migros nerde? kusura bakmayın anadolu yakasında olmama rağmen o tarafı pek bilmiyorum,buluşma yerinede yetişmem imkansız:pale:


abi buluşma noktasından hep beraber gideriz. eğer gecikirim dersen sahil yoluna in sor valla net olarak yerini tarif edecek kadar hatırlamıyorum ama dur birazdan google map ten bakarım



aha siz çetemisiniz yahu :queen: teflon tencere bi kapak eksik :queen: sendede racer 200 var :queen:

akşam bekliyorum dostum
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Metalgod :silent: Top yokmu hakkatten yaavv. Bulalım bir yerlerden o zaman:mrgreen: Akşam görüşürüz
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
61
aha siz çetemisiniz yahu :queen: teflon tencere bi kapak eksik :queen: sendede racer 200 var :queen:

akşam bekliyorum dostum[/QUOTE]

Merak etme eksik yok, kapağımızda var:queen: şimdilik nick i BB ama olsun yakında onuda mutfak ekibine alıcaz:wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Benide alsanıza aranıza bende nişan taşı çocuğuyum :p Pardon kartal çocuğu :p:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıbıfçı seni ekledim bile

yaf BB hanımın nickini değiştirsek :queen: benim çeyizin mutfak takımını tamamlamış oluyom :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst