[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bu yarışma hevesiniz yüzünden konu kilitlenecek... :queen::cherry:

Biz basket maçımızı yapalım sonra yarışın... :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok artıkın modarator abiler yapmas öle şey canmı :queen: ehe yapmaz dimi :cyclopsan
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Hade semih ayrı bir başlığa koçum...Aç bi başlık bahisleri orada toparlarız...Pınar ve Semih'in kapışması :) Mevkii bol virajlı asfaltı güzel şarköy idi dimi.Uludağ'da olabilir :)

Ayrıca gelmiyorum arkadaslar ne yazık ki...Ekim başına kadar görüşemeyeceğiz ne yazık ki :pale: Hatta ekim başı görüşeceğimizi de sanmıyorum ama kaçacağım...

Sakın sakatlamayın bi taraflarınızı...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
kask takarım montum yırtılmamış olsaydı onuda giyerdim :p ama yenisini giyerim

ben crossçuyum aynaya ihtiyacım yok...

benzini arada bi unuturm ama yarışta unutucamı hiç sanmam

:queen: ay riyetten iç virajda dışa motoru yatırarak düşme gibide bi huyum yoktur :p

ne zaman kapışıyoruz nerde :)

Aynaya ihtiyacı olmayan crossçu ormanda olur canım. Otoyola çıkıyor isen ki soluğuda Şarköy de alacaksan aynan olmak zorunda...
Uzun yolda benzini unuan adamdan beklenmeyecek bi davranış deil aslında :queen:
Sen ne anlarsın kazadan cücük motorcu seni :queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şuna bak hele :p hakarette ediyo modarator abilerime söylüyom seni cücük motorcuymuş :p

kaza.. evet motorun üstünde bi defa uyuyarak kendi hatamdan dolayı kaza yapmış olabilirim... 3 gün 3 gece uyumadan motora binip eve gitmeye çalışırsan öyle olur tabi...

ama en azından senin kadar kaza :queen:yapmadım 3 yıllık tecrübemde

sen niye motoru değerinin üstünde satıyosun sahibinden de gördm yarı fiyatına olması gerekmiyomu o kadar kaza yaptın :queen:

haha

aynalarıma gelince çançinçon motorum aynasız daha bi şık duruyo:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Hadi yine seni allah korudu metalcim, yada bizim patronlarmı deseydim??
Zuhals le ben maalesef gelemiyoruz, işsel bir durum nedeniyle...:farao:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haydaaa olmadı şimdi ayıb bişi :cyclopsan

cidden gelemiyomusun abi yav.. :(

tüh bee
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
şuna bak hele :p hakarette ediyo modarator abilerime söylüyom seni cücük motorcuymuş :p

kaza.. evet motorun üstünde bi defa uyuyarak kendi hatamdan dolayı kaza yapmış olabilirim... 3 gün 3 gece uyumadan motora binip eve gitmeye çalışırsan öyle olur tabi...

ama en azından senin kadar kaza :queen:yapmadım 3 yıllık tecrübemde

sen niye motoru değerinin üstünde satıyosun sahibinden de gördm yarı fiyatına olması gerekmiyomu o kadar kaza yaptın :queen:

haha

aynalarıma gelince çançinçon motorum aynasız daha bi şık duruyo:queen:

Anahtarını alınca istesende kaza yapamıycan zaten cücük motorcu :queen:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
18
Arkadaşlar son dk bir gol yedim.saat 18:30 da paydos edecem m.köyden en kestirme nasıl gelirim 19:00 a nasıl yetişirim.Karşıyı hiç bilmiyorum :( cevabınızı bekliyorum.Otobüse binsem 2 saatten aşağı gelemem sanırım. :( bu ilk görüşmemde geç kalacağım sanırım....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar son dk bir gol yedim.saat 18:30 da paydos edecem m.köyden en kestirme nasıl gelirim 19:00 a nasıl yetişirim.Karşıyı hiç bilmiyorum :( cevabınızı bekliyorum.Otobüse binsem 2 saatten aşağı gelemem sanırım. :( bu ilk görüşmemde geç kalacağım sanırım....

KOGO,
m.köy den birinci köprü, oradan E-5, E-5 den göztepe köprüsünden güneye aşağıya bağdat caddesine kadar devaaamm, ondan sonra caddeden sahil yolunu kullanarak cadde bostan:cat:O saatte en kısa yol:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KOGO,
m.köy den birinci köprü, oradan E-5, E-5 den göztepe köprüsünden güneye aşağıya bağdat caddesine kadar devaaamm, ondan sonra caddeden sahil yolunu kullanarak cadde bostan:cat:O saatte en kısa yol:cat:

adamda motosiklet yok :) bu bir ikincisi o geç olur buluşma noktasıında 19:30 a kadar beklicemiz için 1 saat vaktin var

mecidiyeköyden abicim 128 veya 120 nolu iett otobüsüne binecen... şöföre diceksinki beni kadıköy evlendirme dairesinde indir... oda indirecek gelmen max . 45 dakka noolur ne olmaz bi 10 dakka oyalanırız senin için... yetişirsin zaten otobüsten indiğinde otomatikman yanımıza gelmiş olacaksın...:queen:

artık başka zaman alırız ifadeni napalım :)

anlaştık ozman üstadım nasip değilmiş seni tokatlamak haha :queen:

Anahtarını alınca istesende kaza yapamıycan zaten cücük motorcu :queen:

hehe beleşten bi cometim olacakya en çok ona seviniyorum :queen:

sen yeri ve zamanı söle :queen:

bak sen cücük motorcu diyosun bana ben seni motorcudan bile saymıyorumki bişi demiyorum :p :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
adamda motosiklet yok :) bu bir ikincisi o geç olur buluşma noktasıında 19:30 a kadar beklicemiz için 1 saat vaktin var

mecidiyeköyden abicim 128 veya 120 nolu iett otobüsüne binecen... şöföre diceksinki beni kadıköy evlendirme dairesinde indir... oda indirecek gelmen max . 45 dakka noolur ne olmaz bi 10 dakka oyalanırız senin için... yetişirsin zaten otobüsten indiğinde otomatikman yanımıza gelmiş olacaksın...:queen:



anlaştık ozman üstadım nasip değilmiş seni tokatlamak haha :queen:

:pale:Motur yok iseeeeeee, mecidiyeköyden hotobüs ile carrefour kozyatağına gel, ben seni alırım:mrgreen: Ne oldu Metalim, şiştin galdın bu teklife:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pale:Motur yok iseeeeeee, mecidiyeköyden hotobüs ile carrefour kozyatağına gel, ben seni alırım:mrgreen: Ne oldu Metalim, şiştin galdın bu teklife:mrgreen:

ne şişcem yav koz yatağı carrefoura daha geç gelir neden dersen abi göztepe köprüsünden kozyatağına kadar trafik oluyo saatte :)

ama birinci köprüden kadıköy fb stadı istikametinde zerre kadar trafik bulamassın haha :queen:

nooldu muzaffer abim şiştin bu teklife :queen:

tamm yaşımız gençte az gezmedik trafiklerde kurye iken :p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
ne şişcem yav koz yatağı carrefoura daha geç gelir neden dersen abi göztepe köprüsünden kozyatağına kadar trafik oluyo saatte :)

ama birinci köprüden kadıköy fb stadı istikametinde zerre kadar trafik bulamassın haha :queen:

nooldu muzaffer abim şiştin bu teklife :queen:

tamm yaşımız gençte az gezmedik trafiklerde kurye iken :p

senin kuryeliğini sabahları kulaama damlatırım ben ilaç niyetine:queen:
M.Köy den kadıköy e gelsin aslan, ben oradan saat tutmaca 10 dakkada caddebostana getiririm:queen: Dayak isteme benden:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin kuryeliğini sabahları kulaama damlatırım ben ilaç niyetine:queen:
M.Köy den kadıköy e gelsin aslan, ben oradan saat tutmaca 10 dakkada caddebostana getiririm:queen: Dayak isteme benden:queen:

abi hertürlü mecidiyeköyden kadıköye gelmesi daha uzun sürer çünkü kadıköy evlendirme dairesi kadıköyden 3-4 durak önce eğer 120 ye binsin dersen ozman hepten iptal çünkü o araba altunizadeden dolaşıyo capitolun ordan ordaki trafiğide ne sen sor ne ben söyliyim haha :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
abi hertürlü mecidiyeköyden kadıköye gelmesi daha uzun sürer çünkü kadıköy evlendirme dairesi kadıköyden 3-4 durak önce eğer 120 ye binsin dersen ozman hepten iptal çünkü o araba altunizadeden dolaşıyo capitolun ordan ordaki trafiğide ne sen sor ne ben söyliyim haha :queen:

Tamam laaa, arkadaş adres versin ben gidip alacaam:silent: heeeehhhh bu teklife ne diyon:mrgreen: Genç de gelecek mi ondan haberimiz yok daha ama:queen: Sen bu çocuğun gelmesini istemiyon anladım, ama o akşam biz yeneceeezz:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam laaa, arkadaş adres versin ben gidip alacaam:silent: heeeehhhh bu teklife ne diyon:mrgreen: Genç de gelecek mi ondan haberimiz yok daha ama:queen: Sen bu çocuğun gelmesini istemiyon anladım, ama o akşam biz yeneceeezz:queen:

ben seni bu çarpışmada yendim ya haha :queen:

sen eylem ablayla gelmiyonmu :queen:

nası alcen elemanı

eleman 128 e atlicak gelicek işte

yukarda yanlış yazmışım zaten

dostum 128 yada 128 :D 120 olmaz başka çaren yok 128 e binecen yada 128 yoksa durakta karşıya giden hemen kalkan herhangi bi arabaya binecen köprüyü geçer geçmez durak varya orda inecen

112 veyahut 128 geçmesini beklicen başka bi çözümü yok buluşma noktasına gelincede tanışcas falan

arkası boş olan birine merhaba ben sitenin artçısı kogo diyeceksin bineceksin arkasına :queen: bu da alper_tim in taktiği:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi hertürlü mecidiyeköyden kadıköye gelmesi daha uzun sürer çünkü kadıköy evlendirme dairesi kadıköyden 3-4 durak önce eğer 120 ye binsin dersen ozman hepten iptal çünkü o araba altunizadeden dolaşıyo capitolun ordan ordaki trafiğide ne sen sor ne ben söyliyim haha :queen:

altunizade deki ışıklar iptal edildiğinde bu yana fazla trafik olmuyor
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi yav mort olduk iyimi :queen: olsun açık otobandan gelmek var :) bide ordan gelmek var :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst