MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu daha çok büyüyünce naked olacak gibi görünüyor :p

Demin aYe ile bostancı-maltepe civarlarındaydık... Jardine egzoz gerçekten hoşuma gitti :) Sadece görüntüsünden egzozu alman sonucunda bayağı iyi sese de sahip olduğunu duyduğuma da sevindim :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Görkem bu ne hız abi???

Ben daha işyerime yeni girdim, sen ne zamanda karşıya geçtin?

Kaza haberini duyunca biraz hız kesersin sanmıştım.:silent:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Hayırdır ne kazası?Bu hafta var bi terslik ya...Bu gece arkadas tekerde ters döndü ya...Motoru da daha yeni toplayıp çıkarmıştı ilk günden...Allahtan bişe olmadı kendisine..Bu haftaki ikinci ters dönen :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İsmini net hatırlamıyorum, arkadaşlarımın arkadaşıymış, Görkemle bostancıya oturduğumuzda haberi geldi, kavacık civarlarında SS ile önce otobüs, sonra bariyer, sonra diğer bariyer şeklinde kaza yapmış.

Boynu kırılmış ve olay yerinde vefat etmiş, karnında da bir delik varmış vs. vs..

İstanbulda onun üstüne SS kullanan yoktu dediler, açıkcası artık biraz korkmaya başladım.:pr:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
İsmini net hatırlamıyorum, arkadaşlarımın arkadaşıymış, Görkemle bostancıya oturduğumuzda haberi geldi, kavacık civarlarında SS ile önce otobüs, sonra bariyer, sonra diğer bariyer şeklinde kaza yapmış.

Boynu kırılmış ve olay yerinde vefat etmiş, karnında da bir delik varmış vs. vs..

İstanbulda onun üstüne SS kullanan yoktu dediler, açıkcası artık biraz korkmaya başladım.:pr:

off kendimi çok kötü hissettim şimdi ya...:pale::pale::pale: Allah geride kalanlara sabır versin...cidden tüylerim diken diken oldu...Ya yazıktır ya.Ben bile soğudum vallahi artık pür dikkat gidiyorum gereksiz atraksiyonlara girmiyorum.Altımızda küçücük bişe var ama allah göstermesin olabilecek herhangi bir kazada ölmem için yeterli bir makina açıkçası...120km/h lik bir hızda seyredebiliyor ve o hızdaki bir kaza hiç de hoş olmayan şeyler getirebilir..Allah kazaları uzak tutsun insanoğlundan...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
aYe
Altımda cbr olunca bu yavaş halim abi :pr:
Neyse ki 2 aya kurtuluyorum :) Kiev'de kendimi kayağa vericem :p
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
52
Bende ekleyeyim bari topic e SS sahipsiz kalmasın çoğalalım ;)
Bu benim Siyah İncim .
30072007001re5.jpg


Bu da her nekadar SS sayılmasa da ekleyeyim bari :)
suzukierkalgn2.jpg
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
vayy demek bı ben kalmısım motosıkletı olmayan :p
senın ıncın hangısı alttakı mı usttekı mı hangısının sahıbısın sen ??
GoRKeM sen kıev e gıdınce daha turkıyeye gerı donmıcen mı ?? yoksa bı zamanlıgına mı ??
forumu takıp et olur mu :pale:
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
52
vayy demek bı ben kalmısım motosıkletı olmayan :p
senın ıncın hangısı alttakı mı usttekı mı hangısının sahıbısın sen ??
GoRKeM sen kıev e gıdınce daha turkıyeye gerı donmıcen mı ?? yoksa bı zamanlıgına mı ??
forumu takıp et olur mu :pale:

İkisinin de sahibiyim daha doğrusu dördünün de ama ss sınıfına yakışanlar bunlar :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Merhaba arkadaslar nasılsınız acaba?Bugün bir telefonla mutlu oldum...Telefonumu arayan patriote İlkay abi...Sağolsun Bursa'da imiş beni aradı...Bi kaç saat birlikte oturup muhabbet ettik.Herkesin ondan öğrenecek çok şeyi olduğuna inanıyorum.Kendi çok iyi biri.Onunla tanıştığıma çok memnun oldum.Uçakla gelmiş Fransa'dan kiralık otomobile ihtiyacı varmış.Onu hallettik şimdi Altınoluk tarafına doğru yola çıkacakmış bikaç günlük kaçamak.Ardından geri dönüşü varmış...

Ayrıca sizlere çok çok selamı var.Buluşmaya gelememiş geçen haftaki, çeşitli iletişimsizliklerden dolayı.Görkem istediğin Fransızca kitap daha yayına çıkmamış :p (oğlum çocuk kitapları mı okuyorsun ya :))
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
eylül ayı için pist işi yalan oldu herhalde.
biri bana cbr125 bulursa ben de gelirim :p
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
İstanbulda onun üstüne SS kullanan yoktu dediler, açıkcası artık biraz korkmaya başladım
Abi bu hurafeleri kimden duyuyorsun? Onun üstüne SS kullanan yoksa neden öldü? Bu tip insanlar hep kendilerine fazla güvenir ve bir gün bu güvenden dolayı hayatlarını kaybedip göçüp giderler. Peki hiç şunu düşündünüz mü; madem bu kadar kendilerine güveniyorlar neden yarışa katılmıyorlar? Hemen cevabı vereyim... Bu insanlar ne teknik bilir, ne de motordan anlar. Bunlar "...ötüne güvenen basar..." mantığı ile bilinçsizce, riskin dibine vurarak motor kullanırlar. Evet bu tiplerin üstüne motor kullanan olmaz, tabi hayatta kaldıkları sürece... Bunun gibi birçokları öldü gitti... En son hatırladığım Murat Kadayıfçıoğlu..

@ghost1000rr
Bende ekleyeyim bari topic e SS sahipsiz kalmasın çoğalalım ;)
Hayabusa üstündeki sen misin? Çünkü ilk resimdeki kişi ile alakası yok. Çok kısa boylu biri ikinci resimdeki. Oysa ilk resimdeki iri gibi duruyor. SS grubuna hoş geldin. Buluşmalara gelirsen tanışırız.

@dinmeyen
2008 1000 RR dan daha çok racing e benzediği kesin
2008 1000RR'ın tam olarak neye benzediği hala belli değil. Ortada bir resim dolanıp duruyor. Hele bir belli olsun ona göre ben de yorum yapacağım. Ama görünüşten çok ağırlık, cüsse ve güç önemli benim için. O yüzden teknik özelliklerini dört gözle bekliyorum. VFR1000 konusuna gelince... VFR800 800cc motor hacmiyle bence optimum motor hacmine sahip bir motordu. Eğer 1000cc yaptılarsa yazık oldu o motora da.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bakın Japon offical siteden translate ederek ne buldum... Japoncadan translate olduğu için bazı cümleler devrik fakat az çok anlayabiliyorsunuz.


The service campaign of CBR1000RR



Target date of repair


2007 April 19th

Contents of trouble


Because the calorific value of the stay tar coil of the generator is large, when low-speed travelling is repeated, the coil becomes high temperature, the insulating material carbonizes and there are some where part shorts, becomes charge and insufficient. Because of that, the battery discharging, when the engine becomes out of order, it is worst, the engine stopping, there is a possibility of becoming not be able to restart.

Contents of improvement



The stay tar and the flywheel of the generator are exchanged with the measure item.

Measure because known fact it can point in the user

It notifies with the direct mail.

Car name
HONDA

Type
BC-SC57

Alias name
CBR1000RR

Under carriage number of object car Range and production period
SC57-1000004~SC57-1001976
2004 April 7th ~ 2004 September 17th
SC57-1100003~SC57-1102131
2004 October 7th ~ 2006 January 16th


Quantity of object car
1,973
2,128
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
@aYe

Abi bu hurafeleri kimden duyuyorsun? Onun üstüne SS kullanan yoksa neden öldü? Bu tip insanlar hep kendilerine fazla güvenir ve bir gün bu güvenden dolayı hayatlarını kaybedip göçüp giderler. Peki hiç şunu düşündünüz mü; madem bu kadar kendilerine güveniyorlar neden yarışa katılmıyorlar? Hemen cevabı vereyim... Bu insanlar ne teknik bilir, ne de motordan anlar. Bunlar "...ötüne güvenen basar..." mantığı ile bilinçsizce, riskin dibine vurarak motor kullanırlar. Evet bu tiplerin üstüne motor kullanan olmaz, tabi hayatta kaldıkları sürece... Bunun gibi birçokları öldü gitti... En son hatırladığım Murat Kadayıfçıoğlu..



Abi tamam haklısın ama sen yinede korkut beni biraz.

Feci gaz alıyorum senden, sonra pisiklet sanıyorum altımdakini.:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kişisel olarak bir iyi bir de kötü haber aldım arkadaşlar...

Iyi haber ; Kiev'de Honda bayii var... :p

Kötü haber ; sanırım fiyatlar Türkiye ile aynı... Cbr125 fiyatı 20150, 00 UAH yazılmış bu da sanırım 5.000 ytl ediyor... :silent:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
avrupada 2. el almak çok avantajlı çünkü vergi ödemiyosun.
motorun fiyatı = motosikletin ücreti + vergi
türkiye de 2.el alım satımında vergi düşülmüyo ama avrupada 2. el alırken vergisiz sırf motorun ücretini ödüyorsun.

CBR 125 in vergi düştükten sonraki fiyetı nedir?
ukrayna daki 2. el fiyatlarını araştır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst