Full air brush HUSSAR ve diğer airbrush çalışmalarımız....

Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
çok başarılı çalışmalar. yol motosikletim olursa (fz-1, z750 gibi) uğrarım yanınıza :cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
emeğinize sağlık barış abi ve bora abi
gerçekten süper çalışmalar
devamını bekliyoruz
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
60
slmmm walla abi helal olsun elinize sağlık süper olmuş
bende isterim böle bişi yaptırmayı ama kaça mal oluyoki bi bilgi versenizde öğrensek..?

ya acaba antalyada bu işi yapanlar warımıdır??? nasıl öğrencez bilen warmı??
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
66
Barış bey hepsi harika çalışmalar. ellerinize sağlık. Çok ama çok beğendim.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ya çok güzel olmuş ya. gecenin bu saatinde bayıldım bittim yok oldum :cherry:
benim kaskı da göndersem yapar mısınız bişiler :silent: kaça olur abi :silent:
benim resmimi çizsek mesela :silent: ben size fotoğrafta gönderirim :wiinkk:
işiniz yoğun belli ama benim kaskı da sıkıştırsak araya :) ne dersiniz :silent:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
konunun tekrar başa gelmesi iyi olmuş malum sezon açılıyor.motosikletlerimizin çehresini değiştirmek için haika bir zaman
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Nerdeyse bir yıldır söylüyorum hoca
BBRR ciyiz diyorsak bişi var, Helal bomba olmus makinalar
Tayfada saglam Abicim bu arada
 
Katılım
30 May 2003
Mesajlar
82
Hussarı böyle satsalar herhalde 1000 ytl fazlasına müşteri bulurlar. Ellerinize sağlık çok şahane iş çıkarmışsınız. İmrendim doğrusu. Kağıda bile zor çizilir o resimler. helal olsun.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Selam
Çalışmlarınız bir harika... ben yaklaşık bir yıldır airbrush yapıyorum. Lakin Boya bulmada zorluk çekiyorum.( Malum küçük bir kentte olmanın dezavantajları)Sormak istediğim. Airbrush için ayrıca satılan boyalar varmı.? malzemeleri satılan shop falan varmı
? yoksa sizde boyaları kardırıyormusunuz.? Ayrıca komple bir Motorsiklet airbrush ı kaça yapıyorsunuz? Fiayatı bilelim de saf saf bedava yapmayalaım.. teşşekkürler...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
herşey güzelde fiyatlar nasıl?ben kadıköy de biyere sordum kask için 1000 ytl den başlıyor dedi.biraz tuzlu yaw hevesim kursağımda kalmıştı:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan vaaaov sıra dışı çok başarılı tebrikler ellerine sağlık bbrr
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
22
Ya arkadaş bu airbrush ları yapanın adresini rica etsem veya istanbulda bu işleri yapan birisi varsa oda olur birde bu airbrush ı yaptırırsak ruhsat işlemleri nasıl oluyor.Teşekkürler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Maliyeti nedir bu işin babocan..
Özelden görüşürsek...Çünki hiç fiyat konusuna değinmemişsiniz..:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst