ya çok güzel olmuş ya. gecenin bu saatinde bayıldım bittim yok oldum :cherry:
benim kaskı da göndersem yapar mısınız bişiler :silent: kaça olur abi :silent:
benim resmimi çizsek mesela :silent: ben size fotoğrafta gönderirim :wiinkk:
işiniz yoğun belli ama benim kaskı da sıkıştırsak araya

ne dersiniz :silent: