Yine kaza Yine Ölüm ( ucuz kurtuldum )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Sabah 07:00 cıvarında dükkana doğru gidiyordum gittiğim güzergahtaki bi kontrolsüz kavşağa doğru yaklaşırken karşıdan karşıya geçmek için bekleyen motosikletli bi amcamız birden hareket etmeye başladıı uykulu vede yorgun olduğum için bir an elim ayağım boşaldı ama toparladım en soldan bariyerin dibinden adamla çarpışmadan geçtimm sonra acı bi fren sesi geldi arkamdan aynadan baktığımdı birinin havada taklalar attığını gördüm durup geri döndüğümde tahiminen yaşı 50 üzeri olan amcamız can veriyordu ambulansı aradık ambulans gelene kadar amcamız vefat etti motora çarpan kangoo'nun sahibi ambulans gelene kadar bariyerde oturup ağladıı ben halen şoktayımmm ben kurtuldumm ona çarpakmaktan ama o çarpılmaktan kurtulamadı Allah rahmet eylesinn sevenlerine sabır versin
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Allah rahmet eylesin.Ya arkadaşım senin yazılarını okuyorum.Sen bu ara imkanın filan varsa bir kan akıt.Senin başına bayağı olay geliyor.Vede dikkatli ol arkadaşım.Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
geçmişş olsun
ecel geldimi kaçışş yok malesef
amcanın toprağı boll olsunnn
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
efendy_iso geçmiş olsun. ucuz atlatmışsın. Ölen amacayada Allah rahmet eylesin.:pale:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Hayat bu kadar ucuz mu ya...Türkiye işte ne yaparsın...Bizde onlardan çok var nasıl olsa değil mi...Sana geçmiş olsun arkadaşım...Amca'ya rahmet, yakınlarına da sabır dilemekten başka birşey kalmıyor malesef...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah rahmet eylesin.
Ailesine ve yakınlarına da başsağlıgı diliyorum.
Sana da gecmiş olsun ustadım. Aman dikkat et n olur. Gerçi senin dikkatin olmasa sana çarpardı sen dikkatli oldugun icin senden sonra gelen o insan kaza yaptı eminim :silent:
Sen sadakanı arttır bu aralar ustadım. Sadaka kazaları ve musibetleri def eder.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Insani soklara sokacak bir olay. Cok gecmis olsun, ucuz atlatmissiniz. Ulkemizde trafikte ufakta tefekte olsa kaza atlatilmadan zaten trafikte seyredemiyor insan.

Amcaya Allah rahmet eylesin. Neden ileri dogru atildigi hakinda bir fikriniz var mi efendy_iso?
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
80
dikkat etmezsen ölürsün, bu kadar basit, ecelmiş kadermiş falan hepsi boş..

Aynen katılıyorum ancak öyle kazalar var ki pişmiş tavuğun başına gelmez. İşte bu tür kazalar için şansızlık, kader vb. adlandırmalar yapıyoruz.
Arkadaşımızın anlatımından ben bu kazanın dikkatsizlik sınıfına girdiğini düşünüyorum. Vefat eden amcamıza Allah'tan rahmet, sevenlerine de sabır diliyorum. Toprağı bol olsun. Arkadaşımıza da büyük geçmiş olsun diyorum...
Saygılar,
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
efendyiso geçmiş olsun arkadaşım:pale:
Bu nasıl bir iştir yaavv, amca intihar etmiş gibi bir şey:silent:
Kalanlarının başı sağolsun.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
biliyorum kanka orada buna benzer cok kaza oluyo...geçmiş olsun..yaşlı amcada keşke biaraz daha dikkatli olsaydı ona da allah rahmet eylesin:pale:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Neden ileri dogru atildigi hakinda bir fikriniz var mi efendy_iso?

kontrolsüz kavşak dediğim yer gayet düzgün ve insanların hızlandığı bi yol yapısına sahip bu arada biz ana yoldayız amca tali yolda belirtmek isterim benim süratim 80-90 cıvarındaydı sabah saatlerinde olduğu için geriden baktığımda kavşakta bi tane araç yoktu amca haricinde amca görmedimi bizi bilmiyorum ama orada öyle bekleyen amca ben kavşağa yaklaşınca hareket etti zaten çok yakındım durduramayacağımı anladım ve asıldım gaza iyiki asılmışım kıl payı geçtim amcanın önünden bu arada insanlarımız ne kadar duyarsızz kırk kişi iki dakkada toplandı adamın başına ayağını çekiyolar kafasını düzeltiyolar su içirmeye çalışan gerizekalılar isyan ettirdi sabah sabah
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
sana büyük geçmiş olsun.Ölene de Allahtan rahmet diliyorum.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun,
vefat eden amcayada Allah rahmet eylesin
çok acı bir durum...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
öncelikle geçmiş olsun iso birazdaha dıkkat et kardeşim ölen amcayada allah rahmet eylesin senın durumunu tahmın edebiliyorum tekrar gecmiş olsun....
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Çok geçmiş olsun.. :rendeer:
Amcaya da Allah Rahmet Eylesin..:pale:
Mekanı cennet olsun inşallah..:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst