Yerçekimi,yaktın benii :))

Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
67
hikayeye bi maniyle başlayayım :)
SmirnouF gidiyordu deli deli
Görmedi kumu yerdeki
Sıktı birden ön freni
Motorla birlikte gördü yeri :cherry::cherry:

yukardaki dörtlüktende anşlaşılacağı üzere motoru devirdik :queen::queen::queen:. 2 gün sonra Moldovaya okuluma döneceğim için son olarak köye gidip nenem ve dedemleri görmek istedim.hayatta krumasız yola çıkmazdım ama bugun eldivenleri bulamadım.idare ederim deyerek köye gittim.köy içinde yeni kilit taş döşenmişti.tabii salak gibi kilit taşların üzerinde toprak olcağı aklıma bile gelmedi.dönmek için yavaşlarken ön fren galiba biraz fazla kaçtı ve sonuç belli,yer çekimi işte ne yapcan.kaderimle başbaşa saldım kendimi yere.2 defa yerde döndüm ve sonra ayaga kalktım.eldiven olmadıı için sol elimin içinde bayağı bi deri kalktı.2 gün önce özene bezene aldığım pantolonum yırtıldı.zaten elimden çok pantolona acıdım :pr::pr:. motorun ön çamurluğu biraz çizildkilometre saatinin ön kısmında ufak bi göük var.doğal olarak vites pedalıda yamuldu.ama şunu söyleyeyim,düşüşe göre bende ve motordda hiçbişey yok deyebilirim.
Her zaman yerçekimini dikkate alarak yol alın:):).o yerçekimini bulanı bulursam ............... ::cekic::::cekic::::cekic::::cekic::::cekic::




yerçekimini bulan lavuk Newton mu ne öle biri...
sakın arama ölmüş lavuk şuan bende kırık bi kol ile monitöre bakıyorum.. bir aydır yatıyorum nasipse pazartesi alçıyı alıcaklar ama 3 platin çivi hediye verdiler bakalım onları nezaman istiyicekler :)) galiba 1 yıl sonra felan:queen:

kask eldiven ve bot vardı lakin hava sıcak diyerekten montu giymeyince :)
DSC00764.jpg


DSC00761.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
mete_han diyoruki

...............
bizdende çok selam,benim durumu arzettinmi metehan abiye ??
Gecmi$ olsun üjjjj'üm beeejj'im :)
saol taprağım (sana toprağım deyebilirim herhalde :)
yerçekimini bulan lavuk Newton mu ne öle biri...
sakın arama ölmüş lavuk şuan bende kırık bi kol ile monitöre bakıyorum.. bir aydır yatıyorum nasipse pazartesi alçıyı alıcaklar ama 3 platin çivi hediye verdiler bakalım onları nezaman istiyicekler :)) galiba 1 yıl sonra felan:queen:

kask eldiven ve bot vardı lakin hava sıcak diyerekten montu giymeyince :)
DSC00764.jpg


DSC00761.jpg

ufff,seninki daha kötüymüş,ama en azından daha kötü olmamış.sende inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşursun :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
simirnof ülkeyi terk edene kadar yollar güvenli değil belli oldu tam koruma yollara çıkın SİMİRNOF çıkabilir
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Geçmiş olsun kardeşim. Yerçekimi kuralları çok katıdır. Hiç bir hatayı affetmez. Sen sen ol korumasız yolas çıkma...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Ulen sendemi bürütüs......:pr::pr: Sattın beni....:pr::pr:

Bakımsız rus tarzanı nazaman gidiyon kutuplara?..... Kankanıda al gel...1 ayda anca gelirsiniz zaten....:queen::queen::queen:
yarın gidiyom,hiç sevinme ordada internet var,bırakmam yakanı ,sen haka konu dışına bakmadınmı,mete_han abinin öcünü almaya başladım ve senden başladım ilk.gelde bi cvp yaz
Smir Geçmiş olsun :cat:
abi çok saol,sen uyma o kampana kafaya :)
simirnof ülkeyi terk edene kadar yollar güvenli değil belli oldu tam koruma yollara çıkın SİMİRNOF çıkabilir
yarın gece 10'dan sonra rahat rahat çıkın,o saatte uçağa binmiçş olcam :)
Geçmiş olsun kardeşim. Yerçekimi kuralları çok katıdır. Hiç bir hatayı affetmez. Sen sen ol korumasız yolas çıkma...
normalde full koruma binerdim.dün eldivenleri bulamadım,olan ellerime oldu :pr::pr:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
67
SmirnouF sipasiva :)


tam korumanın önemini ben öğrendim gerçi biraz pahalı oldu ama :bounce:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hepiniz cok saolun,bela turkiyeden cikista bile birakmadi pesimi;ucak resmen 10 dk hava bosluguna girdi;yusuf yusuf oldum;kendi kendime dedim yolun sonu geldi diye.cok kotuydu yaw :S
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
geçmiş olsun..
yine de neşenden birşey kaybetmiyorsun bravo :)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Smir,Allahtan Türkiye de fazla kalmayacaksın :) Uzun süre kalsan maazallah tek parça geri dönemeyeceksin:)
Son 1 ay içinde açtığın başlıklardan bir kaçı;



Ne diyim dikkatli ol,geçmiş olsun...:cat:

cok gecmiş olsuın. forrap cok iyi yakalamışsın.... ahhh o kilit taşları askerliğim o kilit taşlarını saymak ve korumakla gecmişti. ben bilirim ne cektiğimi.Mardin ovasını kilit tasına bogduk da bizim askerlik bitrmediydiii....
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Geçmiş olsun,son zamanlarda başına gelmeyen kalmadı gibi,sen gitmeden bi hoca
bulup kendini bi okutsan iyi olacak galiba:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst