Yerçekimi,yaktın benii :))

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Noolacak...Pandanın çırağıda kendine benzer...... Gidene kadar 2 başlık daha açar bence........:queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
geçmiş olsun...bak bana diyodun korunmasız binme uf olursun diye başına neler gelmiş...:p
en azından kafada her zaman koruma var,anladın sen onu :bounce::bounce::bounce:
Geçmiş olsun.... yerçekimiyle en fazla muhabetimiz benim 2 şişe şarap içmemle oluyo motorlada bir kaç kez oldu ama motorum pek sevmio yerçekimini tekrar geçmiş olsun
işte o çok sakat.eskiden o deliliği bende ypardım ama şimdki aklımla 1 trilyon verseler yaşama isteğim agır basar
Rusların acısımı cıkıyor ne :p
Bak gördünmü SmirnouF toprak cagırıyor benden söylemesi ayagını denk al derim. Ben olsam öyle yapardım :wiinkk:
bi söz vardır , it pok yemekten vazgeçmez :p
geçmiş olsun :) 25kere25 kaç eder
erhan abi yaktın bizi bu 25 karakterle :)
Lan bakımsız rus tarzanı... Adam gibi binsene..Sanane yerçekiminden.... O zaaten vardı..Sana özel tasarlanmadı.....

Adetendir...Geçmiş olsun.....

İpin yokmuydu?....
wayy be adetten olmasa geçmiş olsun bile demeyecek :p.ipim falan yoktu ama senin gibi göbeğim olsa kesin kurtarırdım.nede olsa mükemmel bi hava yastığı görevi görür.:queen::queen:
Smir,Allahtan Türkiye de fazla kalmayacaksın :) Uzun süre kalsan maazallah tek parça geri dönemeyeceksin:)
Son 1 ay içinde açtığın başlıklardan bir kaçı;



Ne diyim dikkatli ol,geçmiş olsun...:cat:
bu sene çok uğursuz geldi,kaldı 2 gün.postu eskitmeden dönersek iyidir ...
aH be kardeşim :) Geçmiş oLSun :)
saol cako,olacağı vardı oldu,bu kadarla kurtulduğuma seviniyom
SmirnouF bu ülke sana yaramadı.Bence sen enkısa zamanda sağsalim rusyana dön,yoksa durumunu hiç iyi görmüyorum:)

Geçmiş olsun.

bu sene bana yaramadı,hem o kadarda yavaşlamıştım,ağırbaşlı olmuştum :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ağırbaşlılığın buysa.....:queen:

Nekadar olay varsa hep seni buldu len.....


Ankarada başına allahtan bişey gelmedi....Kesin ;Proyu suçlardın.....
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
öncelikle geçmiş olsun . sen şimdi düştüm dıyosun ama yalan,desene vatan hasretıne dayanamam dıye memleketımın topragını çaktırmadan öpmeye çalıştım ama olmadı ayam kaydı bizde eyvallah diyelim :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yok yaw zaten geyik yapasım da yok, birilerine çatasım da yok,kavga edesim de yok, bi sakinlik çöktü üstüme, hayırdır inşallah. :silent: :cyclopsan
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
geçmiş olsun
sende tanıştın en sonunda demek yer çekimiyle
allah beterinden korusun ....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Ağırbaşlılığın buysa.....:queen:

Nekadar olay varsa hep seni buldu len.....


Ankarada başına allahtan bişey gelmedi....Kesin ;Proyu suçlardın.....
geliyodu ama ucuz kurtulduk.Pro az kaldı arabayla başka bi arabaya arkadan biniyodu.tabii şuç öndekindeydi.garibim ayakları kesti korkudan.bu arada öndeki arabanın söförü kadındı ve kadınlar ve trafik hakkında konuşmuştuk yarım saat öncesi
Geçmiş olsun, bi taraflarını kırmadan gitseydin bi :mrgreen::mrgreen:



Özledik yaw Mete abiyi de.. :pale:
saol tuğba,mete_han abiyi bende özledim.onsuz geyik olmuyo
öncelikle geçmiş olsun . sen şimdi düştüm dıyosun ama yalan,desene vatan hasretıne dayanamam dıye memleketımın topragını çaktırmadan öpmeye çalıştım ama olmadı ayam kaydı bizde eyvallah diyelim :p
zuhauhzuahzuha,aslında aynen anlattığın gibi :queen:
Ne özlicem....Bak rahat rahat geyik yapıyoruz işte...... Oh oh... Erhana mail atam 1 ay daha banlasın pandayı......:queen::queen:
ulenn e entrikalarla banlattınız adamı,hala 1 ay daha diyosun.herhalde korkuyon geri dönecek diye :bounce:
geçmiş olsun
sende tanıştın en sonunda demek yer çekimiyle
allah beterinden korusun ....

yok canım yaww,yer çekimini eskiden beri biliyozda bazen unutuyoz böyle.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
la smirnouf gene ne yaptın kendine yahuu dikkat et kendine geçmişolsun dostum :rendeer::rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Geçmiş olsun.Fizik kanunlarını unutmassın artık.Bir musubet bin nasihattan daha iyidir derler.öğrenmenin yaşı yoktur olacak bunlar bunada şükür.hayırlı yolculuklar
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Ulen spirnof mete_han abini 2 kez ekmişsin sana çok kızgın moldovyaya gidecekmişsin 2 günden yakalamasın seni öpecekmiş ona göre haberin olsun
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Ulen spirnof mete_han abini 2 kez ekmişsin sana çok kızgın moldovyaya gidecekmişsin 2 günden yakalamasın seni öpecekmiş ona göre haberin olsun

1.cisi gideceğim gün babamla tartıştım ve gidemedim (belki benim veda topic'ini hatırlarsınız,o zamandı işte )
2.cisi en son arkadaş kaza yapmış,ona kan lazım olur diye hemen geri döndüm,haberde veremedim.sen bi zahmet haber versene ,ben su an ulaşamıyom.
ciddi anlamda bişey birbirimizle buluşmayı engelliyo :silent:
hem konu dışında senin ortağın fodul'u fena cizmişler,bak istersen :bounce:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun , arada sırada olur böyle :)
çok bişi yok şükür
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
mete_han diyoruki

banlı_panda' Alıntı:
Smirno Tubiş ve Kampana Kafalı Alpe selam ve sevgiler olsun...şu an şafak karanlık...sabrın sonu selamet derler...bende sizi özledim anacım...
...............
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
geçmiş olsun smirnouF dediğine göre taş zemine düşüyorsun ve birkaç çizik.Allah korumuş şükretmelisin.inş tekrarlamaz aynı olay veya benzeri:pale:
Herkese iyi sürüşler diliyorum:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst