en azından kafada her zaman koruma var,anladın sen onu :bounce::bounce::bounce:geçmiş olsun...bak bana diyodun korunmasız binme uf olursun diye başına neler gelmiş...![]()
işte o çok sakat.eskiden o deliliği bende ypardım ama şimdki aklımla 1 trilyon verseler yaşama isteğim agır basarGeçmiş olsun.... yerçekimiyle en fazla muhabetimiz benim 2 şişe şarap içmemle oluyo motorlada bir kaç kez oldu ama motorum pek sevmio yerçekimini tekrar geçmiş olsun
bi söz vardır , it pok yemekten vazgeçmezRusların acısımı cıkıyor ne
Bak gördünmü SmirnouF toprak cagırıyor benden söylemesi ayagını denk al derim. Ben olsam öyle yapardım :wiinkk:
erhan abi yaktın bizi bu 25 karakterlegeçmiş olsun25kere25 kaç eder
wayy be adetten olmasa geçmiş olsun bile demeyecekLan bakımsız rus tarzanı... Adam gibi binsene..Sanane yerçekiminden.... O zaaten vardı..Sana özel tasarlanmadı.....
Adetendir...Geçmiş olsun.....
İpin yokmuydu?....
bu sene çok uğursuz geldi,kaldı 2 gün.postu eskitmeden dönersek iyidir ...Smir,Allahtan Türkiye de fazla kalmayacaksınUzun süre kalsan maazallah tek parça geri dönemeyeceksin
Son 1 ay içinde açtığın başlıklardan bir kaçı;
Ne diyim dikkatli ol,geçmiş olsun...:cat:
saol cako,olacağı vardı oldu,bu kadarla kurtulduğuma seviniyomaH be kardeşimGeçmiş oLSun
![]()
SmirnouF bu ülke sana yaramadı.Bence sen enkısa zamanda sağsalim rusyana dön,yoksa durumunu hiç iyi görmüyorum
Geçmiş olsun.
Noolacak...Pandanın çırağıda kendine benzer...... Gidene kadar 2 başlık daha açar bence........:queen:
Özledik yaw Mete abiyi de..ale:
geliyodu ama ucuz kurtulduk.Pro az kaldı arabayla başka bi arabaya arkadan biniyodu.tabii şuç öndekindeydi.garibim ayakları kesti korkudan.bu arada öndeki arabanın söförü kadındı ve kadınlar ve trafik hakkında konuşmuştuk yarım saat öncesiAğırbaşlılığın buysa.....:queen:
Nekadar olay varsa hep seni buldu len.....
Ankarada başına allahtan bişey gelmedi....Kesin ;Proyu suçlardın.....
saol tuğba,mete_han abiyi bende özledim.onsuz geyik olmuyoGeçmiş olsun, bi taraflarını kırmadan gitseydin bi :mrgreen::mrgreen:
Özledik yaw Mete abiyi de..ale:
zuhauhzuahzuha,aslında aynen anlattığın gibi :queen:öncelikle geçmiş olsun . sen şimdi düştüm dıyosun ama yalan,desene vatan hasretıne dayanamam dıye memleketımın topragını çaktırmadan öpmeye çalıştım ama olmadı ayam kaydı bizde eyvallah diyelim![]()
ulenn e entrikalarla banlattınız adamı,hala 1 ay daha diyosun.herhalde korkuyon geri dönecek diye :bounce:Ne özlicem....Bak rahat rahat geyik yapıyoruz işte...... Oh oh... Erhana mail atam 1 ay daha banlasın pandayı......:queen::queen:
geçmiş olsun
sende tanıştın en sonunda demek yer çekimiyle
allah beterinden korusun ....
la smirnouf gene ne yaptın kendine yahuu dikkat et kendine geçmişolsun dostum :rendeer::rendeer:
Ulen spirnof mete_han abini 2 kez ekmişsin sana çok kızgın moldovyaya gidecekmişsin 2 günden yakalamasın seni öpecekmiş ona göre haberin olsun
...............banlı_panda' Alıntı:Smirno Tubiş ve Kampana Kafalı Alpe selam ve sevgiler olsun...şu an şafak karanlık...sabrın sonu selamet derler...bende sizi özledim anacım...
25kere25 kaç eder