- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,220
- Konu Yazar
- #21
Şu an katologlarda cg 125 titan es model olarak mevcut arkadaşlar delüx le ilgili bir bilgim yok.Daha baya kalkmaz zannediyodum ama cbf 150 öldürebilir titan ı ne biliyim bedava gibi bunun yanında yahu? ybr de titan da alınmaz artık
:cat: Teşekkür ederim saol.Çeşitli başlıklar var görünce çağrışım yaptı bende alınmasın kimse.. (daelim kullanıcıları bilgi paylasım kültür ve dayanısma topigi)
Kataloglarda cg 125 titan es mevcut sadece delüx hakkında bilgim yok.Ama titan da bitebilir artık çünki cbf150 bedava nerdeyse ne ybr ne titan kalmaz gibi hayırlısı insallah....
2006 dan sonra satışı ve gelişi kesildi... Kalan sağlar bizimdir arkadaşlar.. Yokmu kimse de????
"Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği"
Başlığa bak yaa, hiç bişey yazmayacaktım ama başlığın güzelliğine koptum. Koruma va yaşatma derneği:mrgreen: , harika yaa.
Herşeyin Derneği var da güzel memleketimde neden Titancıların olmasın ki, di mi ama?:mrgreen:
Süper başlık olmuş.
:cat: Teşekkür ederim saol.Çeşitli başlıklar var görünce çağrışım yaptı bende alınmasın kimse.. (daelim kullanıcıları bilgi paylasım kültür ve dayanısma topigi)
Kataloglarda cg 125 titan es mevcut sadece delüx hakkında bilgim yok.Ama titan da bitebilir artık çünki cbf150 bedava nerdeyse ne ybr ne titan kalmaz gibi hayırlısı insallah....
2006 dan sonra satışı ve gelişi kesildi... Kalan sağlar bizimdir arkadaşlar.. Yokmu kimse de????
Son düzenleme:







