Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748

arka 38 lik dişli arkadaşlar,şimdiye kadar üç kişi taktı ve luxor da takıcak bu dişli onun,almam için rica etti bende aldım,şimdiye kadar ben,birol,sürvenci80 e bu dişliden taktırdım,kendi motoruma kendim taktım hayırlı sürüşler hepinize ben de 5560 km deyim 6000 de bi yagını degiştircem kendim 8000 de de bakım.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
Hocam bence tipsiz sonra cok yavas scooter lar bile gecer alim Allah :silent:

ama kullanma amacınıza göre değişir saglam ve az yakar honda ama cok yavas tipsiz benim fikrim ama herkesin düşüncesine kendine
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Hocam bence tipsiz sonra cok yavas scooter lar bile gecer alim Allah :silent:

ama kullanma amacınıza göre değişir saglam ve az yakar honda ama cok yavas tipsiz benim fikrim ama herkesin düşüncesine kendine

cbf yi galiba altındaki fazer ile karşılaştırıyorsun 135 km hıza çıkıyor sence azsa fazlası sende kalsın :p:farao::bounce:

CİHAN fiyatı nedir bu dişlinin?

15 ytl abicim sirkeci itimat motorda:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
312
yer var mı :)

arkadaşlar kısmet olursa cuma günü cbf 150 me kavuşacağım.. sizlere sormak istediğim bazı hususlar var... malum kazık yememek için

1- koruma demiri
2- kappa 46 lt yada giwi çanta
alan arkadaşların bunların fiyatlarını yazarsa sevinirim...:mrgreen:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
102
selam cbf çiler napıyorsunuz bakalım :) uzun zaman oldu girmeyeli...14000 deyim sorun yok..bir kez ekran aydınlatma ampullerinden birkaçı patladı değiştirdim..dahada bişey yok..sevgiler saygılar kardeşlerim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar CBF 150 de arkaya buyuk hacimli top case takildiginda altinin bir kismi disari da kaldigindan sallaniyor olabilir mi? Bir arkadasin motosikletine binmistim ve beni uyarmisti arkaya yaslanmamam konusunda, pek saglam durmuyordu. 35 lt'lik bir top case oldugunu hatirliyorum. Saglam bir konum kazandirabilmek icin pratik bir cozum var mi acaba?
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Arkadaslar CBF 150 de arkaya buyuk hacimli top case takildiginda altinin bir kismi disari da kaldigindan sallaniyor olabilir mi? Bir arkadasin motosikletine binmistim ve beni uyarmisti arkaya yaslanmamam konusunda, pek saglam durmuyordu. 35 lt'lik bir top case oldugunu hatirliyorum. Saglam bir konum kazandirabilmek icin pratik bir cozum var mi acaba?

35 lt'lik topcase gayet sağlam duruyor arkada, yaslanırsan da bir problem çıkmaz...belki arkadaşınınkisinde sorun olabilir yani topcasein altlığına bağlantı yapılan yerde kırık falan varsa o yüzden söylemiştir....
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
arkadaslar neden böle yüklesniosunuz bende yok ama 3 arkadasımda cbf var
120 yi
125 gecmediğini gördüm belki kötü kullanıcıyım ama arkadaslarımda gecemedi honda titanda aynı hızı yapıyo nerde kaldı 150 lik motor ayrıca bence tipsiz hondaya yakısmamıs uslübunuzda cok yanlıs ne demek söle böle adam burası acık bi site diilmi herkes fikrini söylüyo asıl benim size cvp yazmam yanlıs önce baskallarıyla konusmayı ögrenmeniz gerek


niyetim kimseye saygısızlık diil lütfen herkes cvplarına dikkat etsin
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
serkan1071, bana kalırsa senin üslübun yanlış. Tipsiz miş ? Hız yapmıyormuş? Düzgün bir üslüpla bu bölümde daha sıcak karşılanacağını garanti ederdim.
* Motosiklet hız yapsın diye alacaksan neden 150cc alasın ki. Gücü belli son hızı belli ayrıca 120 km hız bayağıda az bir rakammış. Scooter herhalde turbo takarak geçiyor.
* Ne zaman aşacağız bun tip gereksiz muhabbetleri. benim motor seninkini geçer - senin kini skoter geçer - bune be, bu kadar hız yapar mı? - 150cc aldık ne çıktı? kaplumbağa gibi gidiyor. İlk önce ne istediğine karar vermek en iyisi ve bu konuda yazı yazan CBF sahipleri ne istediklerini ve motordan ne beklediklerini iyi bildikleri için sana cevap verme gereği bile duymuyorlar....
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
serkan1071, bana kalırsa senin üslübun yanlış. Tipsiz miş ? Hız yapmıyormuş? Düzgün bir üslüpla bu bölümde daha sıcak karşılanacağını garanti ederdim.
* Motosiklet hız yapsın diye alacaksan neden 150cc alasın ki. Gücü belli son hızı belli ayrıca 120 km hız bayağıda az bir rakammış. Scooter herhalde turbo takarak geçiyor.
* Ne zaman aşacağız bun tip gereksiz muhabbetleri. benim motor seninkini geçer - senin kini skoter geçer - bune be, bu kadar hız yapar mı? - 150cc aldık ne çıktı? kaplumbağa gibi gidiyor. İlk önce ne istediğine karar vermek en iyisi ve bu konuda yazı yazan CBF sahipleri ne istediklerini ve motordan ne beklediklerini iyi bildikleri için sana cevap verme gereği bile duymuyorlar....

peki bence tipi hos diil hondadan daha iyisini beklerdim 8.5 bg 125 cc titan da aynı hızı yapıyor o yüzden yavas dedim 11:28 bg 150 cc bi motordan
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu tartışmaların nekadar gereksiz ve forum kirliliğine neden oldugunu hatırlatmaya gerek varmı?
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
bencede iyidir iyi yani titan 10 numara ama ben sadece cbf yi begenmediğimi hondaya yakısmadıgnı söledim o kadar

saygılarımla
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
rodajı iyi yapılmamış cbf 150 ile 2 kişi tuzla çevre yolundan dönerken 80i zor gördük. rodajı ciddiye alın bence:cat:
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
55-60 5i vites

Sürekli 5. vites gittim 55-60 arası ve yöntemim aslında şöyle:Benzini boşalttım ve motoru çalıştırdım.Karbüratör deki benzin bitti ve motor stop etti.sonra biraz benzin ilave ettim ve yola çıktım tekrar bitip yolda kalana kadar gezdim.Benzin bitince yanıma aldığım 500 ml lik benzin dolu su şişesini depoya boşalttım ve tekrar stop edinceye kadar gittim tabi dikkatli kullanım mümkün olduğunca 5. vites ve fren kullanmadan şehirlerarası yolda : 34.5 km 500 ml ile.



evet ön kaldırıyorum arka peg lere basarak 1 . viteste çok da zor değil ;)
Video youtube da var bi tane ama net değil pek, gece çekimi,fırsatım olunca yenisini koyarım:
http://www.youtube.com/watch?v=zd3UZd2yc2Q

dostum 55-60 arası 5. viteste gidilirmi yaw??bi sakatlık çıkmasın sonra.55-60 la 3. viteste gidilir dostum yaw.bence 5. viteste 55-60 la gidersen her an tekler stop falan eder motor yorulur zaten yaw bence kendine dikkat et bilmiyorum diğer arkadaşlar bu konuda ne düşünür???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst