Dishy Çayı Güzel Demliyormuş...

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
valla sıtede tanısmayı en cok ıstedıgım kısılerdendın tugba abla senı tanımıs,cayını ıcmıs kadar oldum....
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Resimlerde süper..:cat: Çaylarda tavşan kanıymış.. :cat:

Nasıl tahmin edemedin :cyclopsan MT li olup Antalya ya gelip Tubişe uğramayan yoktur :p :cherry:

Ben nolicemmmm?? :salut::salut::salut: Ben uğrayacaktım da, ben seni şurdan alıvereyim diyen olmadı valla?? :farao::farao::p:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kimseye öyle bişey demedim ki ben Serhat cım :) Herkes eczaneye geldi, Serdar abi akşam geldiği için eve gittik.. :) Eczanenin yeri çok kolay ablacım, sen uğramadan gittin....
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
ya Tuğba abla şaka yapıyorum.. Nerdeydi senin eczane? Ben Alanya'ya gidiyorum yarın.. Bi otele!! Aslında sana sorsam iyi olacak belki sen biliyorsundur. Bi otel varda... sen MSN'e eklesene beni!! [email protected] senin MSN'i ulu orta yerde söylemeyelim.:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

Resimlerde süper..:cat: Çaylarda tavşan kanıymış.. :cat:



Ben nolicemmmm?? :salut::salut::salut: Ben uğrayacaktım da, ben seni şurdan alıvereyim diyen olmadı valla?? :farao::farao::p:cherry:

yok sana çay may sen ortada kaldın, sus bakiim yaramaz çocuk, ağzına acı biber sürerim bak.:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
42
tubis sakarya grubu olarak bakarsın bizde geliriz çayını içmeye güzel kardeşim eyvah bu kadar insanı ağırlayabilcenmi bakimmmmmmmmmmm :) :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ağırlarım Hakan abi, ayıpsın :) Severim kalabalığı :) Buyrun gelin, motorize07 de çok sevinir. :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw süper olmuş akşam üzeri güzel demlen miş muhabbeti şeker ince belli bardaktaki cayın tadıda bir başka olur hani yüreginize salık arkadaşlar:rendeer::cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Tubiş iyi çay demler tabi. Bizi gazozla geçiştirdi ya neyse:p 5 gündür Antalya'daydım. Ben de bu Antalya'ya çok uğradım bu aralar.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst