Dishy Çayı Güzel Demliyormuş...

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Geçen yıl olduğu gibi, tatilimi Marmaris Turunç Beldesinde 11-18 Ağustos -2007tarihlerinde ailemle geçirdim.

Elazığ’a dönüşümü Antalya üzerinden yaparak Tuğba AYKAN’a da uğradım.Bu kadar yakında olup da, ülkemiz Motosiklet camiasının deli-dolu kızı, namı diğer Dishy’yi görmemek olmazdı.:)Özel otomobilimle gitmenin avantajını kullanayım istedim.

BBRR-Barış kardeşin daha yakınında imişim ama nasip olmadı. Seneye yine Turunç’a gitmeyi ümit ediyorum.Barış arkadaşımızın çayını içmek nasip olur inşallah.:)

Antalya’nın yabancısı olduğumdan Tuğba ile Okan ben ve eşimi 17.08.2007-Cumartesi günü akşam vakti şehir merkezinde karşıladılar. Tuğba bizim arabada, Okan motosikletiyle önde, yola düzüldük. Evlerine vardığımızda anne ve babası karşıladı bizi.Çay içip sohbet ettik.

Tuğba’ya çam sakızı çoban armağanı küçük bir hediyem oldu.Bizi tanıştıran, bir araya gelmemizi sağlayan, iki teker aşkı olduğuna göre ,hediye de iki teker olmalıydı tabi.:rendeer:

ziyaret17082007003an7.jpg


ziyaret17082007008jw7.jpg



Beraber bir hatıramız olsun istedik : Serdar23_Bilgem ve Dishy.

ziyaret17082007004uc3.jpg


Tuğba’nın hoş sohbet babası ve güler yüzlü, hanımefendi annesi ile de hatıra fotoğrafımız oldu.:cat:

ziyaret17082007006mt8.jpg


ziyaret17082007007wm0.jpg


Bizim hanım biraz köşede ve karanlıkta kalmış.Kusura bakmasın artık.:silent:



Marmaris Turunç Otel’de aliminyum tel ile motosiklet maketleri yapan Ömer Bey’in fotoğrafını ve el emeği göz nuru motosiklet maketlerini buraya koymasam haksızlık olurdu.



 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Çok hoş bişey böyle güzel dostlukların kurulması
Paylaşımınız için tşkler :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
öyledir tuğba kardeşim çayıda demler,sıcakta karşılar,gönlü geniştir herkese biyer vardır.varolsun kendisi.seninde ayaklarına sağlık serdar hocam tuğbanın ve ailesinin gönlünü almışın ziyaretinle .sendede yer var herkese serdar hocam bunu kanıtladın,elazığa gezimde az zaman ayırmadın bana.tekrar teşekkür ederim.ve tuğba kardeşimin anne ve babasına ayrıca değerli okana ,sizlere göstermiş oldukları misafirperverlikten dolayı çok teşakkürler.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bak çay güzelse bende üşenmem giderim oralara. ümmet abi bilirsin benim ne kadar çok çay sevdiğimi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bizim oraların havasından mı suyundan mı sıcak kanlıyızdır misafir kıymetlidir tabi bu sade antalya için gecerli degil ama biz akdenizliyiz başımızn üstünde yeri vardır misafirin
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen: yakında bende o iki tekerlere muhtaç kalıcammm valla :)
bende uğricam tubişe sözüm var yahu....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Abi neyaptın sen yaaa:queen: Baltayı taşa vurmuşsun Tubiş Transalp hastası sen custom maketi hedi etmişsin:cherry:
Güzel buluşma:cat: darısı diğer üyelerimizin başına... Yolunuz Başkent'ten geçerse beklerim.Bizim buranın turşusu meşhurdur.6-9 eylül 2007 tarihlerinde festivalimiz var bekleriz tüm üyelerimizi.
Bilgi: http://www.cubuk.bel.tr
Biraz reklam verir gibimi oldu ne? kusura bakmazsınız artık.
Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serdar hocam çok iyi etmişsiniz.Gittiğinizin haberini aldım ama dishy kardeşimizi ziyaret edeceğinizi tahmin edemedim.Çok güzel olmuş...:rendeer::cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tubiş sen çay yapmayı biliyormuydun bea:mrgreen:

Güzel paylaşım sagol.İçmiş kadar olduk:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
öyledir tuğba kardeşim çayıda demler,sıcakta karşılar,gönlü geniştir herkese biyer vardır.varolsun kendisi.seninde ayaklarına sağlık serdar hocam tuğbanın ve ailesinin gönlünü almışın ziyaretinle .sendede yer var herkese serdar hocam bunu kanıtladın,elazığa gezimde az zaman ayırmadın bana.tekrar teşekkür ederim.ve tuğba kardeşimin anne ve babasına ayrıca değerli okana ,sizlere göstermiş oldukları misafirperverlikten dolayı çok teşakkürler.

Teşekkür ederim güzel sözlerin için abi :salut: Duygulandım :salut:

bizim oraların havasından mı suyundan mı sıcak kanlıyızdır misafir kıymetlidir tabi bu sade antalya için gecerli degil ama biz akdenizliyiz başımızn üstünde yeri vardır misafirin

Babam Artvin li annem Antalya lı, bende Antalya da doğdum.. :) Sonuçta oradan geliyor, karadenizlilik var yani.. :) Çayı da ondan çok severiz :wiinkk:

:mrgreen: yakında bende o iki tekerlere muhtaç kalıcammm valla :)
bende uğricam tubişe sözüm var yahu....

Gel bacım gel, ne eğleniriz be :queen:

Serdar hocam çok iyi etmişsiniz.Gittiğinizin haberini aldım ama dishy kardeşimizi ziyaret edeceğinizi tahmin edemedim.Çok güzel olmuş...:rendeer::cat:

Nasıl tahmin edemedin :cyclopsan MT li olup Antalya ya gelip Tubişe uğramayan yoktur :p :cherry:

tubiş sen çay yapmayı biliyormuydun bea:mrgreen:

Güzel paylaşım sagol.İçmiş kadar olduk:p

Sen gelince sana demlemicem zaten kanka :queen: Ama Rize den bana bi çuval çay getirirsen düşünürüz :queen:

tubiş yaparda güzel olmazmı yani :queen::queen::rendeer:

::blushani ::blushani ::blushani

Serdar abi çok teşekkür ederim, bana uğradığın İlknur abla yla tanıştırdığın için.. O kadar sıcaktınız ki yıllardır ailemdeymişsiniz gibi hissettim, gittiğiniz zaman da çok üzüldüm :pale: İnşallah tekrar gelirsiniz.. Tekrar herşey için teşekkür ederim.. :rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
gördüğüm kadarıyla hoş bir ziyaret olmuş...yalnız resimlerde okan görünmüyo...ayıp değilmi insan adamın bi fotoğrafını koyar...:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bu güzel kızın, dostumuzun, arkadaşımızın, kardeşimizin, kankamızın :cherry: Allah neşesini bozmasın...:rendeer:

Transalp alınca da ; artık o iade-i ziyaretlere başlar... :queen::queen:

Bi ben gidemedim şu Antalya'ya... :salut::salut::pr:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bu güzel kızın, dostumuzun, arkadaşımızın, kardeşimizin, kankamızın :cherry: Allah neşesini bozmasın...:rendeer:

Transalp alınca da ; artık o iade-i ziyaretlere başlar... :queen::queen:

Bi ben gidemedim şu Antalya'ya... :salut::salut::pr:

Ahhhhhhhhh aminnnnnnnnnnnnn :queen: Transalp mi dedi birisi :cherry: Valla daha çok, o zamana kadar görüşürüz be kanka :wiinkk:
Belki gelirsin belli mi olur :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst