- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #1
Geçen yıl olduğu gibi, tatilimi Marmaris Turunç Beldesinde 11-18 Ağustos -2007tarihlerinde ailemle geçirdim.
Elazığ’a dönüşümü Antalya üzerinden yaparak Tuğba AYKAN’a da uğradım.Bu kadar yakında olup da, ülkemiz Motosiklet camiasının deli-dolu kızı, namı diğer Dishy’yi görmemek olmazdı.
Özel otomobilimle gitmenin avantajını kullanayım istedim.
BBRR-Barış kardeşin daha yakınında imişim ama nasip olmadı. Seneye yine Turunç’a gitmeyi ümit ediyorum.Barış arkadaşımızın çayını içmek nasip olur inşallah.
Antalya’nın yabancısı olduğumdan Tuğba ile Okan ben ve eşimi 17.08.2007-Cumartesi günü akşam vakti şehir merkezinde karşıladılar. Tuğba bizim arabada, Okan motosikletiyle önde, yola düzüldük. Evlerine vardığımızda anne ve babası karşıladı bizi.Çay içip sohbet ettik.
Tuğba’ya çam sakızı çoban armağanı küçük bir hediyem oldu.Bizi tanıştıran, bir araya gelmemizi sağlayan, iki teker aşkı olduğuna göre ,hediye de iki teker olmalıydı tabi.:rendeer:
Beraber bir hatıramız olsun istedik : Serdar23_Bilgem ve Dishy.
Tuğba’nın hoş sohbet babası ve güler yüzlü, hanımefendi annesi ile de hatıra fotoğrafımız oldu.:cat:
Bizim hanım biraz köşede ve karanlıkta kalmış.Kusura bakmasın artık.:silent:

Marmaris Turunç Otel’de aliminyum tel ile motosiklet maketleri yapan Ömer Bey’in fotoğrafını ve el emeği göz nuru motosiklet maketlerini buraya koymasam haksızlık olurdu.


Elazığ’a dönüşümü Antalya üzerinden yaparak Tuğba AYKAN’a da uğradım.Bu kadar yakında olup da, ülkemiz Motosiklet camiasının deli-dolu kızı, namı diğer Dishy’yi görmemek olmazdı.
BBRR-Barış kardeşin daha yakınında imişim ama nasip olmadı. Seneye yine Turunç’a gitmeyi ümit ediyorum.Barış arkadaşımızın çayını içmek nasip olur inşallah.
Antalya’nın yabancısı olduğumdan Tuğba ile Okan ben ve eşimi 17.08.2007-Cumartesi günü akşam vakti şehir merkezinde karşıladılar. Tuğba bizim arabada, Okan motosikletiyle önde, yola düzüldük. Evlerine vardığımızda anne ve babası karşıladı bizi.Çay içip sohbet ettik.
Tuğba’ya çam sakızı çoban armağanı küçük bir hediyem oldu.Bizi tanıştıran, bir araya gelmemizi sağlayan, iki teker aşkı olduğuna göre ,hediye de iki teker olmalıydı tabi.:rendeer:
Beraber bir hatıramız olsun istedik : Serdar23_Bilgem ve Dishy.
Tuğba’nın hoş sohbet babası ve güler yüzlü, hanımefendi annesi ile de hatıra fotoğrafımız oldu.:cat:
Bizim hanım biraz köşede ve karanlıkta kalmış.Kusura bakmasın artık.:silent:

Marmaris Turunç Otel’de aliminyum tel ile motosiklet maketleri yapan Ömer Bey’in fotoğrafını ve el emeği göz nuru motosiklet maketlerini buraya koymasam haksızlık olurdu.


Son düzenleme: