Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
5
slalom

:cat: kesinlikle haklısın bu konuda zaten bende motor hakimiyetim hiç yok denecek kadar az ara sokaklarda falan zaten kendimi geliştireceğim ama bulunduğum bölgede tam ilek cadde üzeri yani polisler falanda kaynıyo bazen o anlamda sordum çok önemli mi diye ama kesinlikle haklısın hemde acemi biri olarak zaten ehliyet almadan asla uzun bi yola çıkmamda bi an önce binebilmek için heves işte..:wiinkk:

arkadaşım boş alanda slalom çalış sonra virajlara girerken hafif yatmayı dene yavaş yavaş alışırsın
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
öncelikkle topıcı canlandıran herkese tşkkrler , bu arada yeni katılan arkadaşlar KAAN-PATOTOMA-KUTURKUTUR hşgeldinz formumuza.

Neyse şimdi geldi ehliyet konusuna , bence ehliyet almadan hiç bir şey almayın bizzat alıp şapa oturmuş birinden size öğüt kulağınıza küpe olsun nedenmi
1-bilmem kaç yıl sabretmişsin 3-4 ay daha sabret...:)
2-yakalndığın taktirde 700 ytl + motor bağlama+polisin motorunu bağlamaya götürürkenki hayvanca sürüşü.....:pr:(her pls için gecerli deilll ona göre:mrgreen:)
3-şansızlık sonucu olan çok hafif bir kaza bile inanılmaz sorunlar açar.
4-trakfik te tek kalmış yada kaza kurbanı olmuş zawallı motorcu dostlarımıza yardım için olay yerinde sağa çekip arkadaşa yardımcı olamadan oradan uzaklşmak zornda kalma(olay yeri polis warlığından) gibi iğrenç bi duygu... ve daha aklıma gelmeyen her türlü şey wallaa kimseye önermem sabredin 2-3 aycık bişi olmaz ondan sonra alır motoru paşa paşa heryerede gidersiniz........................:cat:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
7
arkadaşlar sizce yeni alınacak bi motor için mondial 150zc mi alınır yoksa biraz daha para koyup honda olsun pahalı olsun denilerek honda beat mi alınır ikilemdeyim açıkcası...
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
5
arkadaşlar sizce yeni alınacak bi motor için mondial 150zc mi alınır yoksa biraz daha para koyup honda olsun pahalı olsun denilerek honda beat mi alınır ikilemdeyim açıkcası...

bence para koyabiliyosan honda tabiki herzman kalite ve uzun ömürlü bi motordur ama 1 sene kullanıp satmak için ideal bi motor zc bnce daha önce 2 yıl 150-t1 kullandım ordan bliyorum + hiç bi sorunum olmadı! :) 3. yılınd sattım
tabi diğer arklarında önerisini bkleriz :)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
arkadaşlar sizce yeni alınacak bi motor için mondial 150zc mi alınır yoksa biraz daha para koyup honda olsun pahalı olsun denilerek honda beat mi alınır ikilemdeyim açıkcası...

biraz daha para yatırabilirim diyosan kesinlikle honda ama hem ekonomik hem düzgün bişi istiyosan kesinlikle mondial :cat:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
biraz daha para yatırabilirim diyosan kesinlikle honda ama hem ekonomik hem düzgün bişi istiyosan kesinlikle mondial :cat:


Dostum mondial neki ? ekonomik dıyorsun honda mondıala 20 basar ekonomıkte olsun ne konuda olursa olsun honda Bu motorda kırallardan bırı...Ah keşke alabılselerde honda alsınlar :)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
Dostum bende farklı bişi demedim zaten alabilene

slm ozan kardes bu eksozu nasıl yaptın böyle ???
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
OOoo Ozan gelmissss:) nerdeydin yawf nezamndir bak dunya kadar katilimci oldu arik bizm tpicte capcanli:cherry: eet dvm edelm.....
haaa bu arada cbf 150 yada uygun bi 250 lik alcam gibi gorunuo ama 250 lik olursa fiyattan dolayi buyuk ihtimal cin olcakki yeni motor cin olsun istemiom cunku uzun yol dusunuom ORDU-IZMIR gibi ne dersiniz cbf bu isin altindan cikarmi acep bide bzm motorlarin 2. eli ne durumda acaba kaca gider dersinizki..... bu arada ZC mden ayrilmakta cok koycak bana amma:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
slm millet yeni katılan arkadaşla hepinis aramısa hoş geldiniz

walla gittikce canlanıo forum eğlenceli hale gelcek yawaş yawaş

..................................
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1
slm beyler mrb bnde dün gittim mondial bayisine aldım bi zc allah izin werirse 1-2 gün içinde teslim alcamm :cherry:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
herkese selam sabahtan beri 31 sayfa okudum artık hem yoruldum hem karar verdim. ben rahatına düşkün bir insanım ama bütçemizde belli okuduğum kadarıyla kimse motorumdan memnun değilim demiyo ee madem öle bende karar verdim almaya. o zaman forumdan bana yardımcı olabilecek arkadaşlar arıyorum. ben ist. anadolu yakasında otruyorum ümraniyede bana git motoru burdan al diyebileceğiniz bi yer varmı kim tavsiye ediyo ? ve sadece almakla kalmıyoruz tabi servis tavsiyeside istiyorum :D hadi cvpları bekliyorum arkadaşlar. bu motor işine kuzenimle beraber girdik ama o illa tutturdu zealsun alcam diyo :) vitesli olsun diyo bende ugrasmamak için bunu tercih ediyorum aslında zealsunla aralarında çok fark yok fiyat olarak ama genede ben bunu istiyorum. yardımcı olursanız artık bende burdayım. hadi eller havaya zc ciler :D hehe

hadi ama arkadaşlar :D bekliyorum

hala kimse bişey yazmamış arkadaşlar hadi ama bekliyorum beklerken araştırıyorum şimdi 150 zc ye diycek bişeyim yok motor hoş ve güsel ama kanuni storm diye bir model var 150 lik bilen varmı bilmiyorum ama onada baktım liste fiyatı 2.599 ytl bide buna 200 lira ruhsat ve plaka ekliyolar nasıl sizce çokmu onu alacagıma 150 zc yimi al dersiniz pek fark yok galiba
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
aramıza katılan son 2 arkadaşımızada hoş geldınız dedikten sonra
@erdincpolat

tabiki 150 zc al storm ne işe yarıo ,arkalar kampana ,oturdugunda goreulmeyen bir gösterge panosu, daha küçük boyutlar,,,,,:farao:
ZC ci olamalısın arkadaşım:cat:


bu arada istanbulda oturmayan biri olarak sana servis satıcı konusunda yard. olamaıcam bekle yakında damlar bizimkiler sana bi yol gösterirler....
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
çok teşekkür ederim sheltox demekki 150 zc ci olcaz bizde bekliyorumzaten tam olarak fikir almam lazım herkesten bakalım bu iki model arasında kim neyi tercih ediyo

birde aslında bişey daha sormak geldi içimden storma bakmıştım galiba bir kullanıcı aarkadaş bazı extra parçalar eklemiş kendi motoruna peki şu ana kadar sadece bir egsoz degiştireni gördüm 150 zc de acaba daha degişik parçaları kullanan varmı aranızda yada var oldugunu bilen
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
valla erdınc kardesım hıc bekleme hemen zc cı ol sende her an zam gelebılır al motorunu acele et storm felan karıstırma kafanı allak bullak etme bız tavsıye edıyosak bı bıldıgımız vardır:) bu formda okadar cok sey tartısıldıkı artık bu forumdakı herkez mondıal zc nın dıger cın motorlar arasında lıder oldunu bılıyo..zcde degısık parcalar kullanmaktan bahsetmıssın her konuda yardımcı oluruz sana benım motorun resımlerınıde gormustursun.cıftlı mavı neon-xenon far-abarth egzoz var bunlar herkezın yaptıra bılecegı hos gorunumu olan seyler ama ses manyagı ısen (benım gıbı)gıdersın sanayıyeegzosunu kestırıp ucuna krom egzos ucu kaynaklattırırsın ıcınıde bosaltdırırsın egzosun sesı tok ve guzel cıkar ben oyle yaptım herhangı bı sorun yoq memnunum dedıgım gıbı sana herturlu problemde yardımcı olurum zccılere selamm...sheltox sanada selam olsun:) geldım aranızdayım..:D
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ozan 150 zc
saolasın kjardeşim o zaman öle diyosan son karar 150 zc olsun zaten aklımda hep o vardı. peki sana bişey sorsam bu motor la uzun yol yapabilirmiyiz yani bu motor hiç durmadan ne kadar gider sence ? şehir dışına çıkabilirmiyiz

bide ozan sen nerdensin ben ümraniyedenim alınca buluşurmuyuz duruyomu motorun hala :) kaç km desin :D çok soru soruyorujm yaaaaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
way kuzen lobi yapmışsın burda çakal seni

chopper alacaz diom olm vitesli alacaz diom ne scooter ı :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ercankarakuş

yok kuzen burda öle konuşma ben alcam bu motoru gel sende buraya bak en neşeli katılım burda gel ne olursan gel yeterki gell
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst