- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 5
slalom
arkadaşım boş alanda slalom çalış sonra virajlara girerken hafif yatmayı dene yavaş yavaş alışırsın
:cat: kesinlikle haklısın bu konuda zaten bende motor hakimiyetim hiç yok denecek kadar az ara sokaklarda falan zaten kendimi geliştireceğim ama bulunduğum bölgede tam ilek cadde üzeri yani polisler falanda kaynıyo bazen o anlamda sordum çok önemli mi diye ama kesinlikle haklısın hemde acemi biri olarak zaten ehliyet almadan asla uzun bi yola çıkmamda bi an önce binebilmek için heves işte..:wiinkk:
arkadaşım boş alanda slalom çalış sonra virajlara girerken hafif yatmayı dene yavaş yavaş alışırsın