- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
Eve en erken varan ben oldum yine heralde
Filmide yarım bıraktım zati
r: Bi dahaki buşuşmada geri kalan kısmını anlatırsınız artık bana 
Yinede herşey çok güzeldi.Yeni tanıştıgım arkdaşlarlada tanıltıgıma memnun oldum bu arada bekirboy satış koymuşun gözümden kaçmadı:cherry:
Filmide yarım bıraktım zati
Yinede herşey çok güzeldi.Yeni tanıştıgım arkdaşlarlada tanıltıgıma memnun oldum bu arada bekirboy satış koymuşun gözümden kaçmadı:cherry:

