[MT İZMİR] 17.08.Cuma Toplantısı + KİŞİSEL AÇIKHAVA SİNEMASINDAYIZ

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Eve en erken varan ben oldum yine heralde:p
Filmide yarım bıraktım zati:pr: Bi dahaki buşuşmada geri kalan kısmını anlatırsınız artık bana :p
Yinede herşey çok güzeldi.Yeni tanıştıgım arkdaşlarlada tanıltıgıma memnun oldum bu arada bekirboy satış koymuşun gözümden kaçmadı:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Uzun süredir ilk defa bir buluşmaya gelemedim,sebebim belli.
Özür dilerim yine de,gelmek çok isterdim doğal olarak.

Umarım iyi eğlenmişsinizdir..Bana fotoğraflarla avunmak kalıyor sadece maalesef.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Eve en erken varan ben oldum yine heralde:p
Filmide yarım bıraktım zati:pr: Bi dahaki buşuşmada geri kalan kısmını anlatırsınız artık bana :p
Yinede herşey çok güzeldi.Yeni tanıştıgım arkdaşlarlada tanıltıgıma memnun oldum bu arada bekirboy satış koymuşun gözümden kaçmadı:cherry:

:salut::salut::salut::salut: gelemedım arkadaslar saat 8:30da ısten cıktım bı yere sıneklık takmaya gıttım ordan ucyoldan evka3'e ablamı bıraktım saat 9:30oldu zaten o satten sonra gelmeye kalksam 10-10:30olurdu herhalde ben gelcektım yınede ama arkadaslar dedı bu satten sonra nereye dıye bıdahakıne telafı edıcem arkadasalar...:pale::pale:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sinema.jpg


sinema1.jpg


sinema2.jpg


sinema3.jpg


sonrasında ise pillerim bittiği için daha fazla fotograf çekemedim bu seferlik beni affedin.

Güzel bir gece oldu katılım yine yüksekti. sohbet biraz daha az oldu malum film esnasında konuşanları karmacoma feneriyle uyarıyordu.

ümmet abi ve volkan gibi uzun süredir görmediğimiz dostlarımızı da gördük yurttaş gibi yeni kardeşlerimizide.

film çok komikti. çok eğlendik seyrederken. açık havada mis gibi esintide film izlemenin de tadı aşka oluyormuş doğrusu.

Forrap bu arada Rots dediki " kendi filmi kabul olmayınca gelmedi" seni soran tüm üyelere böyle söyledi.:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sanırım yeni arkadaşlarımız var yine :) (en alttaki fotoğraftan yola çıkarak söylüyorum).
Yeni gelen varsa,hoşgeldin diyorum herkese...:wiinkk:
Fotolar az kalmış,pil bitme olayı hikaye,aha pil bitti(uploaddan yırttım:p):) Biliyorum upload etmek zor oluyor :p Hadi hadiiii :)

Forrap bu arada Rots dediki " kendi filmi kabul olmayınca gelmedi" seni soran tüm üyelere böyle söyledi.:mrgreen:

Hımmm,demek öyle.. Tamamdır :) Rots,zulmümden kurtuluşun yok :) Şuandan sonra siteye girişte sorun yaşarsan,yazdığın mesajlar farklı giderse ya da benzeri şeyler olursa şaşırma :cherry: Yok yok site de değil,reel de olur olan :)Bunun öcü alınır...
Şu balıklar nerede bu arada ? Hala yok ortalıkta :)Bir iki fotoğrafla milleti bir müddet idare edebilirsin,eninde sonunda grubun hışmına uğrayacaksın:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yeni üyeler yeni arkadaşlar vardı forrap ama sen rots un diline fena düştün bilesin işin zor
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
:)


sormayın ki ne sormayın annemin elimden tutarak zorls götürdüğü düğün sonrasında(neymiş efendim sonra seni düğününede kimse gelmezmiş) karşıyakaya gitmek çok zor geldi filmide kaçıracaktım bende en iyisi böyle gitmek dedim ama nafile bi daha beni zor görürsünüz öylee....


tabi belki hedowich ile wallace ı evlendiririz falan o zaman başka iş......:):)



BU arada


Arkadaşlar il grubuna yazdım ama burayada yazayım gören duyan olur belki aranızda A2 ehliyeti olup iş arayan birisi varsa iyi bir pizza şirketinin ksk şubesine motosikletli servis elemanı arıyor dükkanın sahibi arkadaşım özellikle rica etti bizden biri olursa yaş problem değil referans ben olacagım ssk+maaş+yemek haberiniz olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
gayet güzel bir gece olduğuna eminim.aranızda olmak isterdim ama günahım çok bırakmıyorlar.
Wallece kardeş seneye niksar yapıyoruz değilmi.yeme içme konaklama ücretsiz.bendensin:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hay allahım ya hay ben bu engellerı varya arkadaslar haftaya da yapalım bısey ben bu hafta gelemedım ıcımde yara kaldı......
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Toplantı güzel geçmişe benziyor malum nedenlerden dolayı katılamadım fakat gece konuştuğumuz gibi gelicektim ama o da güzel bi nedenden dolayı gelemedim...
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
mecit halen topcase kilidini yaptırmamış hheheheee

arkadaşlar ben de gelemedim,izmir de olup da gelmediğim tek toplantı.EEee bi yerden başlamak lazım aktivite aktivite nereye kadar dimi???:mrgreen:

büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öpüyorum.O değil de murat abi yeni aldığı akü sayesinde arabaların arkasından hep selektör yapa yapa gittiği haberi BORNOVA Merkez karakoluna ulaşmış.Haberiniz olaa...

haa ahmet vahşi köpekleri izlemek istiyon anladım sen amores perros diyon :queen:

"K Octavia, Susana ile birlikte kaçmayı planlar ve bunun için köpek dövüşlerinde para toplamaya çalışır"

getireyim , 3.ncü film olur, ama o saatlerde oturamaz çimlerde sürünyo oluruz ve ordaki ortaboy k9cuk yüzümüzü yalarken artık üçüncü filmi izleriz,

WILD DOG a bu resmi koydum tamam da HOT DOG a ne resim koyacaksın onu merak ediyorum...


HAdi bakalım hehheheee:queen::queen::bounce::bounce::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yine süper bi buluşma olmuş arkadaşlarr
hangi filmi izlediniz bi de onu söleseniz merak edyrmm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst