Hyosung kullanıpta memnun olan varsa; alan memnun satan memnun
Hyosung kullanıpta memnun olmayanlar varsa; alan razı satan razı
değiştirin bence memnun değilseniz,ama motordan ama bayiden memnun değilseniz değiştirin motoru
bu bayilikte parça olayı vs. bir türü aksaklık her firmada var
araba olarak Skoda kullanıyoruz,araç sıfırdı 2 sene önce
melet VW destekli üretiliyor ve konfor,donanım vs. VW ile aynı
huyu kurusun açtığı arızalarda VW ile aynı!
meletin bir parçası 2 ay beklediğimi biliyorum,yok gümrükte takılıyormuş yok yanlış parça bilgisi iletilmiş vs. vs.
aha şimdi motordada yaşıyorum,motoru aldığım bayi SS satan büyük bir yer,ama dist. midir,bayidenmidir bilmiyorum ama en basit parçada bile bekliyoruz 2-3 hafta!(düşünsenize bakımda hava filtresi değişecek,ellerinde yok İstanbul'a dist.e sipariş verilecek,onlarda da yoksa bekle babam bekle de Taiwan'dan gelsin!,)
bizde ki bu Türk usülü(malesef bu saatten sonra çalışma tarzımız patentli sayılır)çalışma ahlakı olduğu sürece firmanın kralıda olsa aksamaların olması kaçınılmaz!
kötülediğimiz ecnebiler,dinlerini beğenmediğimiz ecnebilir bizim dinimizde ki ahlaka göre çalışıyor malesef
onlarda ki iş ahkakı bizde yok,savsaklama,umrusamama her türlüsü var bizde!
dediğim gibi ,istediğiniz firma olsun(istisnaları muhakkak var)mutlaka eksik bir yönü var hepsinin..