Hyosung Almayi Düşünenlere Bir Global Motor öyküsü!

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
hyosung un metro ile başlayan türkiye macerası, global motor ile son mu buluyor?
Bu kadar güzel ve güçlü bir motor, neden servis ağını da dört dörtlük kurmaz ki? sanırım kimsenin motora diyeceği bir şey yok ,fakat arıza olduğunda parça lazım olduğunda - kapı duvar ...
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
Bana anormal gelen bu zaten.
Koskoca hyosung bayisisin
O kadar hyosung var piyasada
Elinde sadece bir tane mi var devirdayım?[/QUOTE]

Sen diğer marklara bir sor önce bakalım stoklarında parça varmı, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Aprillia, Ducati sorabilirsin hepsine ondan sonra yazarsın buraya.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
:farao::farao::farao:
ben ıkıncı el SUZUKI GN 125 Aldım reklam gıbı olmasın ama adamlardan bu motor hakkında kıtapcık ıstedım anında bana temın edip yolladılar
Buyuk Firma bu demek bence ve bır suru kişi bana bu motorun parçası yok derken servıste olmayan parca ıkı gun içinde temin ediyorlar umarım hyosung tan bırılerı okuyordur!!!

Bana anormal gelen bu zaten.
Koskoca hyosung bayisisin
O kadar hyosung var piyasada
Elinde sadece bir tane mi var devirdayım?

Sen diğer marklara bir sor önce bakalım stoklarında parça varmı, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, Aprillia, Ducati sorabilirsin hepsine ondan sonra yazarsın buraya.[/QUOTE]

bende suzukı Gn125 var satılmayan bır model bunun parcası hıc bır servıste yok ama teslım suresı ıkı gun sıparısı ver ıkıncı ıs gunu gıt taktır!!!
bu arada cok satılan modellerın parcaları oluyor genelde
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2005
Mesajlar
6
Bugün itibarıyla servisin teşhisi ve talebi ile benim şahsi girişimlerimin üzerinden net 38 gün geçti ve global motordan çıt yok.. yuh olsun zaten üzerindeki orjinal akü çin malı hyosung perpada almayanı dövüyorlar ,ne kadar aciz olduklarını cümle alem öğrensin diye bildiriyorum....
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Türkiye'nin en büyük motosiklet sitesinde konu tartışılıyorken ve markanın imajı zedeleniyorken,firmadan bizlere herhangi bir açıklama yapılmaması kafamı karıştırıyor.ayrıca 38 günde akü problemini halledemeyen servisede firma tarafından yaptırım uygulanmalı."betamax" geçmiş olsun arkadaşım.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
arkadaşım geçmiş olsun yanlız ben şüphede kaldım biraz hyosung kullanan
arkadaşlarım var ve hiç birinde ne motorla ilgili ne servisiyle hiç bir problemleri yok
hatta geçen aylarda bir komşu 250 r aldı ve globalden o kadar hoşnut kalmıştı ki
hondayı bile geçer servisi çok iyi diyodu hee birazda şansına mı artık ne desek
tektrar geçmiş olsun.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Tek kelimeyle sorumsuzluk bence Ben motoru yakından dahi görmedim henüz Motosikletin teknik veya kronik vs problemleri ola bilir o kunuyla ilgili birşey yazmak istemiyorum yeterince tartışılmış. Servistede Global motordada sorumsuzluk var problemi olan arkadaşın yazısını iyi okuyun okuduysanızda iyi cevap verin eksik cevap vermeyin. Adam her 2 tarafıda defalarca aramış sitelerine mail atmış ama hala ses gelmedi diyor. Sorumsuzluk olarak düşünüyorum bende... Umarım en kısa zamanda sorunun çözülür..
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
Değerli arkadaşım sakın yanlış anlama senin sıkıntını paylaşıyorum ve en kısa sürede çözülmesini dilerim. Ama ben hem hyosung dan hem servisten ve de globalden gayet memnunum. Şu ana kadar sadece debriyaj teli gerekti onun dışında çok şükür daha hiç problem yaşamadım (6000 km) onu da anında temin ettim. Bunun dışında 1000 km bakımında servis kaşesini vurdurmayı unutmuşum. 4000 km bakımında Pazar olmasına rağmen Global den ilgili yetkiliyi cepten aradım ve sorunuma anında çözüm getirdi telefonla servise talimat vererek.
Şu anda 250 cc performansı yeterli gelmediği için motorumu satıyorum ama almak istediğim modellerden biri de hyosung 650 r yani başkasını kandırabilirim ama kendimi asla. ben bu markaya ve bu distribütöre daha fazla para verebilirim.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ya beyler ben istanbul merkezi 2 defa aradım ikisinde de farklı şeyler için aradım. ikisinde de beklediğimden çok daha fazla ilgi gördüm. ama mail işi doğru mailllere geri dönmüyorlar. ama mühim deil. ben globalden çok memnunum.

allaha şükür şimdiye kadar bi problem yaşamadım ve inş yaşamamda!
 
Katılım
22 Eyl 2005
Mesajlar
6
Arkadaşlar Global motordan 4 eylül tarihine kadar yaklaşık 1,5 aydan fazla hiç kimse ne aradı ne maillerime yanıt verdi,hatta forumlardanda izlediklerini biliyorum...Ta ki Global motora parça temininde hukuki süreci aştınız kanunen motoru yenisi ile değiştirmek veya fatura bedelini iade etmek zorundasınız,sizleri ticaret mahkemesine vereceğiz diyerek şirketim adına yazdığım uyarı mektubunu faxlayınca olmayan parça aniden gümrükten gelmiş ve hemen kargoyla C&C motora gönderilmiş...Özcan Bey arayıp bildirdi ve motorunuzu güle güle kullanın dedi....:silent:
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
69
ya illaki hyo hakkında uzun vadede ne olucağını bilemiyoruz
en eskisi 2 yaşında
benim fikrim, tabiki japonlar kadar ii değildir ama çinli scooterlar bile 40-50binleri yapabildiyse
ii bakıldığı takdirde bu makinalarda gidecektir uzun kilometreler
ha, distribütöre baktıın zaman önceki distribütörden çok daha fazla şikayet vardı diye hatırlıyorum..

harbi 40.000 yapan çinli varmıymış ya :cyclopsan
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
HAyırlı olsunmu diyim? Geçmiş olsun mu? bilemiyorum betamax. Ben hala bu kadar yazılandan sonra firmanın doğan cevap hakkını kullanmasını bekliyorum.Mutlaka bir açıklamaları vardır.
 
Katılım
22 Eyl 2005
Mesajlar
6
Ben bıktığım için yemiş göründüm,sizler yemeğin!

Arkadaşlar unutmadan en son ekleyeyim 38 gün sonra gümrükten yeni çektik hemen kargo ile servise gönderdik dediklerinde ,serviste babası akün az sonra gelecek , oğlu geldi diyor!..serviste motoruma bakıma gelmiş başka bir motorun aküsünü gözümün önünde söküp motoruma taktılar ve denemek için takmıştık dediler ,akü bariz bir şekilde kullanılmış aküydü altındaki sürtünmeden oluşmuş çiziklerden belliydi...YERSEN metodu...
Global motor + servis ekip çalışması....:farao:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Bir hyosung kullanıcısı olarak globalden vede avrupa yakasındaki servislerinden bi cacık olmaz diyorum hikaye kim ne derse desin bende 2 hafta debriyaj müşürü bekledim gelmedi sorunu başka yönden hallettik bundan sonraki motorum kesinlikle hyosung olmayacak hyosung iyi motor ama yedekparcası bıktıryor soğutuyor motoru insandan
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
şimdi benim bu forumda anlayamadığım şu motor güzelde sıfırı bile illaki arıza yapıyor ve birde bu yetmiyormuş gibi yedek parça sıkıntısı çekiyorsunuz

e adamlar honda hayat onda demekte sonuna kadar haklılar be hiç sorunsuz binlerce kilometre binip bakımdan bakıma servise gidiyorlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar unutmadan en son ekleyeyim 38 gün sonra gümrükten yeni çektik hemen kargo ile servise gönderdik dediklerinde ,serviste babası akün az sonra gelecek , oğlu geldi diyor!..serviste motoruma bakıma gelmiş başka bir motorun aküsünü gözümün önünde söküp motoruma taktılar ve denemek için takmıştık dediler ,akü bariz bir şekilde kullanılmış aküydü altındaki sürtünmeden oluşmuş çiziklerden belliydi...YERSEN metodu...
Global motor + servis ekip çalışması....:farao:

bu yazılanlara inanamıyorum ya...bunlar nasıl servis böyle...

harbinin dediği gibi...8500 de cbf 150...servisten servise...kaliteli mal satmak bayi için kötü bişey ya...adamın servisine gelen yok...servise sohbet muhabbete gidiyorum...gelenler hep actıvalar...ama motorlarının ebesini bir güzel belliyolar...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
buda demektirki METEHAN ın hondası var
panda hayat onda

metehan prensesin kocaman resimlerini özledik sadece onu kocaman öpüyorum sana bişi yok
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
buda demektirki METEHAN ın hondası var
panda hayat onda

metehan prensesin kocaman resimlerini özledik sadece onu kocaman öpüyorum sana bişi yok

ok paşam...:cat:ben onun öpücüklerini kıskanmam...hayat kader hep ona gülsün...ona gelen acı bize gelsin..benim ömrümden alsın Cenabı Hak ona versin...


abi çok büyüdü ya....yaşlanıyoruz galiba...daha bana ilk gülümsemesini hatırlarım burnumun direği sızlar...iyigeceler...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben hala o havluya sarılı resmini gözümden silemiyorum allah uzun ömürler versin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst