- Katılım
- 22 Eyl 2005
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Merhaba değerli arkadaşlar;
Haziran ayı başında aldığım Hyosung xrx 125 motorumdan memnunum (önceki dt125re motoruma çok benzediği için), yalnız aldığımdan beri marş sorunu yaşıyorum.
İlk zamanlar ertesi gün ilk marşta çalışmaz ise ikinci şansım olmazdı ama sonraları hiç basmadı. 1000 km bakımı için gittiğim C&C Motor’da ** usta kontrol ederek akü arızalı, isteriz birkaç gün sonra gelir, değiştiririz dedi.
Bir hafta geçti global de akü yokmuş. Bir kaç gün sonra ara bulacağız dedi. Uğradım, akü varmış gönderecekler dedi. Daha sonra global'in bu işlerden sorumlusuna ulaştım, sorunumu anlattım, bize servis form doldurup fakslar, biz parçayı göndeririz, servise söyleyin fakslasın dedi.
Servisi aradım. Bir hafta önce faksladık dedi. Tekrar global’i aradım,yetkilisi biz yalanmı söylüyoruz diyerek.. servis sana fakslasın, sende bize faksla dedi. Servisi aradım. Tamam biz tekrar fakslıyoruz dedi.
Hafta geçti, yine servisi aradım. Yarın 11 de gel, akün hazır. Anadolu yakasından Ortaköy’e gittim, akü yine yok. Başka bir motordan söküp takalım, şimdilik idare edersin dediler ve benim sigortam atık vaziyette geri döndüm.
Bu arada birkaç gün önce global’in web sayfasından info larına mağduriyetimi anlatan mail gönderdim geri dönen olmadı ve bugün ben servise gideli tam 29 gün oldu ne arayan var ne soran..
Basit bir akü. Kickstart ile çalıştırırsın diyenler olacak muhakkak, fakat devamlı farım açık kullanırdım ama kullanamıyorum çünkü durduğumda, ışıklarda, özellikle kgs de stop edebiliyor. Arkanda bir sürü sabırsız araç korna çalmaya başlayınca bende bazı kulakları çınlatıyorum haliyle...
Önceki mesleğim yaklaşık 20 yıl boyunca ciddi bir firmanın yetkili teknik servisliği idi. Bu konuda çok eğitim gördüm ve tecrübeliyim. Bir ürünü sattıktan sonra ürününüze sahip çıkmazsanız, yani zincirin son halkası zayıfsa bir müddet sonra hüsrana uğrarsınız, sonra ürün iyi ucuz ama niye satışlarımız düşüyor diye düşünürsünüz. Kısacası Hyosung iyi motor fakat Türkiye temsilcisi bu markayı sırtlayamıyor
Haziran ayı başında aldığım Hyosung xrx 125 motorumdan memnunum (önceki dt125re motoruma çok benzediği için), yalnız aldığımdan beri marş sorunu yaşıyorum.
İlk zamanlar ertesi gün ilk marşta çalışmaz ise ikinci şansım olmazdı ama sonraları hiç basmadı. 1000 km bakımı için gittiğim C&C Motor’da ** usta kontrol ederek akü arızalı, isteriz birkaç gün sonra gelir, değiştiririz dedi.
Bir hafta geçti global de akü yokmuş. Bir kaç gün sonra ara bulacağız dedi. Uğradım, akü varmış gönderecekler dedi. Daha sonra global'in bu işlerden sorumlusuna ulaştım, sorunumu anlattım, bize servis form doldurup fakslar, biz parçayı göndeririz, servise söyleyin fakslasın dedi.
Servisi aradım. Bir hafta önce faksladık dedi. Tekrar global’i aradım,yetkilisi biz yalanmı söylüyoruz diyerek.. servis sana fakslasın, sende bize faksla dedi. Servisi aradım. Tamam biz tekrar fakslıyoruz dedi.
Hafta geçti, yine servisi aradım. Yarın 11 de gel, akün hazır. Anadolu yakasından Ortaköy’e gittim, akü yine yok. Başka bir motordan söküp takalım, şimdilik idare edersin dediler ve benim sigortam atık vaziyette geri döndüm.
Bu arada birkaç gün önce global’in web sayfasından info larına mağduriyetimi anlatan mail gönderdim geri dönen olmadı ve bugün ben servise gideli tam 29 gün oldu ne arayan var ne soran..
Basit bir akü. Kickstart ile çalıştırırsın diyenler olacak muhakkak, fakat devamlı farım açık kullanırdım ama kullanamıyorum çünkü durduğumda, ışıklarda, özellikle kgs de stop edebiliyor. Arkanda bir sürü sabırsız araç korna çalmaya başlayınca bende bazı kulakları çınlatıyorum haliyle...
Önceki mesleğim yaklaşık 20 yıl boyunca ciddi bir firmanın yetkili teknik servisliği idi. Bu konuda çok eğitim gördüm ve tecrübeliyim. Bir ürünü sattıktan sonra ürününüze sahip çıkmazsanız, yani zincirin son halkası zayıfsa bir müddet sonra hüsrana uğrarsınız, sonra ürün iyi ucuz ama niye satışlarımız düşüyor diye düşünürsünüz. Kısacası Hyosung iyi motor fakat Türkiye temsilcisi bu markayı sırtlayamıyor