2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için:mrgreen:

:mrgreen: Karar ver sende, hava sıcaklığı 25 derecenin altına düştü mü zaten binmiyosun, çıkıyo şikayet ediyorsun :queen::queen:
Geçtiğin yollara esinti ister misin :queen::queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Kahve Dünyası çalışanlarıyla, işletmecileriyle 4 günde adeta canciğer arkadaş olduk.. Artık siparişlerin dışında ikramlar gelmeye, sigara bitince kendi sigaralarını göndermeye başladılar.. Mekanda güzeldi.. İlk gecenin büyük bölümünü üst katta armutlarda yatarak geçirdik.. Sanırım çok şey kaçırdın..

Ha olurda belki buraları okur diye Kahve Dünyasının güzel insanı Fatih dostuma da selamlarımızı yazalım.. Herşey için sağol Fatih..

Festivale dair bi çok resim eklendi siteye ama bunu eklemeden geçmek istemedim.. Marmok'tan sonra yine bir Komtan klasiği.. Fakat dikkat çekmek istediğim bi olay var.. Durumun Marmok'taki bira kutularıyla bi ilgisi yokmuş.. Arkadaş çay içince de dağılıyor.. İşte o şok anın görüntüleri..

Bu fotoğraf Metehan'cı MT gençliği adına önderimiz Metehan'a itafen yayınlanmıştır.. Sen rahat ol Mete..
img0804mo3.jpg

komtan'a ne içirdiniz be . keşler gibi bakıyor:p:queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için:mrgreen:

ben benimkini vereyim ama biliyorsun koyu renk

ben herşeeyden önce bu gezide beni yanlız bırakmayan TENCERE yani ümit kardeşime teşekkür ederim. sonradan aramıza katılan ve adeta kurtarıcımız olan Gürkan ve Mert kardeşime hoş sohbetlerinden dolayı teşekkür ederim. gerçekten sizlerle tanıştığıma çok sevindim.

birde bu dörtlünün yanına bay Bora ve eşi Esra da katılınca sabahlara kadar sohbete doyamadık çok değerli ve cana yakın bir çift onlarlada tanıştığıma memnun oldum. tabiki les poul u unutmamak gerekir fazla kalamadı bizle ama olsun bidahaki geziye artık.

orada olan bütün MT ailesine teşekkür ediyorum, birdahaki gezide buluşmak ümidiyle herkese selamlar.
komşu kızı onu unutunuz :queen::queen:

Bu taraflara alalım sizi Damla hanım :mrgreen::queen:

afedersin orda hava sicaklıgı kac derece merak etimde :pale:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Valla eczane 20 derece de klima açık çünkü, ama dışarıyı düşünemiyorum.. :) Fakat birazdan bankaya gideceğim, kaskımı takmak zor gelecek.. :pale:
kask degil mont ve dizlik de tak biz hafta sonu 37.38 derecede giydik
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
61
komşu kızı onu unutunuz :queen::queen:



halis abi komşu kızını unutmak mümkünmü :salut:, dört gün boyunca tarumar etti bizi :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
komşu kızı onu unutunuz :queen::queen:



halis abi komşu kızını unutmak mümkünmü :salut:, dört gün boyunca tarumar etti bizi :queen:

ne bileyim herkese birşeyler yazmışsın ona hic birsey yok da hatırlatayım dedim:cherry:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Starsailor
Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için
Valla arabalı vapurda herkes soyunduğunda dikkat ettim, Erhan'ınki hariç bankın üstündeki montların hepsi siyahtı. Kaskların da çoğu siyahtı. Siyah asil renk midir nedir herkes siyah tercih ediyor. Eee bakın benim motor da siyah zaten. Ama sıcak havada da asalet bir işe yaramıyor, piştik valla.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
@Starsailor

Valla arabalı vapurda herkes soyunduğunda dikkat ettim, Erhan'ınki hariç bankın üstündeki montların hepsi siyahtı. Kaskların da çoğu siyahtı. Siyah asil renk midir nedir herkes siyah tercih ediyor. Eee bakın benim motor da siyah zaten. Ama sıcak havada da asalet bir işe yaramıyor, piştik valla.

benim kask siyah degil ama ona ragmen piştik ne yapalım güvenlik için mecburen arada gaza falan geliriz ne oluyr ne olmaz dimi :queen::queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla arabalı vapurda herkes soyunduğunda dikkat ettim, Erhan'ınki hariç bankın üstündeki montların hepsi siyahtı. Kaskların da çoğu siyahtı. Siyah asil renk midir nedir herkes siyah tercih ediyor. Eee bakın benim motor da siyah zaten. Ama sıcak havada da asalet bir işe yaramıyor, piştik valla.

Motorum + Kaskım + Eldivenim + Montum + Dizliğim kırmızı.. :) Pembe alamadım maalesef, fuarda görmüştüm pembe aksesuarlar çok pahalıydı.. :) Asillik kıyafetle olmuyor bence... :wiinkk:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Fuar da çocuğu canından bezdirdim foto foto diye, tövbe etmiştir :mrgreen::queen:
Çekse nolcak, iki saat şöyle dur Tuğba, yan bak Tuğba beşyüz foto çekti, beş tanesi sağlam çıktı :queen: :pr::pr::pr:

5 tane güzel fotoğraf verdin diye teşekkür etmiyosunda söylediğin şeye bak.

koydurcaksın şimdi bana sana göndermediklerimden , rezil olcan sonra :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
5 tane güzel fotoğraf verdin diye teşekkür etmiyosunda söylediğin şeye bak.

koydurcaksın şimdi bana sana göndermediklerimden , rezil olcan sonra :mrgreen:

Alla alla teşekkür ettik ya yüz kere mi edeceğiz :queen::queen:
Hem sorun bende değil sende, çekmeyi bilmiyorsun, açıyı düzgün ayarlayamıyorsun.. :queen::queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
danger0' Alıntı:
5 tane güzel fotoğraf verdin diye teşekkür etmiyosunda söylediğin şeye bak.

koydurcaksın şimdi bana sana göndermediklerimden , rezil olcan sonra :mrgreen:

Kendi aranızda tartışın bakayım...! Beni karıştırmayın, bana sataşmayın...::deliir::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst