2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ortamı güzel kılan arkadaşlardır zatenn
paylaşım için teşekkürlerr
özellikle şelale görüntüleri çok güzeldi:)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ümmet abi nin fotoğraflarında ( ümmet abi haricinde ) boy, cerrahi ve görkem var diğer arkadaşlar kusura bakmasın tanıyamadım :) süper bi gezi olmuş paylaşım için teşekkürler, dondurma nasıldı? ayırdınız bize inşallah :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Herkesin de dediği gibi organizasyon çok iyi olmasada, dostlarla beraber olmak çok güzeldi. Bizlere evlerini açan ümit ve yakupa , ayrıca bana katlanan gürkan bora ve eşi esraya teşekkürlerimi borç bilirim :mrgreen:

Ah be ümit güzide insan EHO abimizin fotoğrafını çekmeyi unutmuşuz, nası yaptık böyle bi hatayı :) Bu arada baybora hala kavrayamadı komşu işini , şaşkın şaşkın komşu dediğiniz bu mu diyo :mrgreen:

Kardeşim harikasın.. Hatta Seni Seviyorum demek geliyo içimden ama Gürkan'ı biliyosun , "Brokeback Dağı eteğinde..." diye türküye girer direk..

Yüce EHO' nun fotolara gelince işte onu yapamazdık.. Düşünsene fotolara baktıkça dayanamayıp kendimizi Yalova yollarında bulurduk.. O çılgın yürek bizi her daim Çınarcık Club larında bekliyor zaten..100 kişi bile olsak .. Baybora'ya aldırma o işin vicdani tarafını çözemedi.. Cidden aklıma takıldı şimdi; bizim komşu kızı eve gitmişmidir yoksa hala sokaklarda sürtüyomu bu saatlerde.. :pr: Bu kız beni verem edecek..

_BB_

Selam BB , pazar günüydü sanırım , senin miocanı tam önüme park edip içerden su almaya gittin.. İçeride arkadaşlarınla konuştun hatta (sanırım onlarda SYM cilerdi).. Seni Miocan ve plakandaki BB den tanıdım.. Tekrar döndüğünde bi "merhaba" diyecektik ama sıcaktan olsa gerek pek etrafla ilgilenir bi durumun yoktu.. Tanışamamış olsakta yakında görme şerefine nail olduk.. Umarım ilerleyen aktivitelerde sohbet etme şansımızda olur..
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
fotolar izlenimler çok güzel ümmet baba ellerini'ze sağlık..........
sevgilerimi yolluyorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
_BB_

Selam BB , pazar günüydü sanırım , senin miocanı tam önüme park edip içerden su almaya gittin.. İçeride arkadaşlarınla konuştun hatta (sanırım onlarda SYM cilerdi).. Seni Miocan ve plakandaki BB den tanıdım.. Tekrar döndüğünde bi "merhaba" diyecektik ama sıcaktan olsa gerek pek etrafla ilgilenir bi durumun yoktu.. Tanışamamış olsakta yakında görme şerefine nail olduk.. Umarım ilerleyen aktivitelerde sohbet etme şansımızda olur..

aa evet hatırlıyorum :) vedalaşmaya geldim sym lilerle sonra feribot bi saat sonra olunca geri dönüp son dakikalarımı orda geçireyim dedim, kahve dünyası ordaki en iyi yerdi bence armutlarda uyumak isterdim içimde kaldı yola çıkmam gerekiyordu :)

insan gelir konuşur yahu :pale: desene MT nin yanında geçip yine bulamadık :salut:

umarım en kısa zamanda güzel aktivitelerde buluşuruz :queen:

aaa üzüldüm valla yahu insan bi merhaba derdi :pale:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
aa evet hatırlıyorum :) vedalaşmaya geldim sym lilerle sonra feribot bi saat sonra olunca geri dönüp son dakikalarımı orda geçireyim dedim, kahve dünyası ordaki en iyi yerdi bence armutlarda uyumak isterdim içimde kaldı yola çıkmam gerekiyordu :)

insan gelir konuşur yahu :pale: desene MT nin yanında geçip yine bulamadık :salut:

umarım en kısa zamanda güzel aktivitelerde buluşuruz :queen:

aaa üzüldüm valla yahu insan bi merhaba derdi :pale:

Kahve Dünyası çalışanlarıyla, işletmecileriyle 4 günde adeta canciğer arkadaş olduk.. Artık siparişlerin dışında ikramlar gelmeye, sigara bitince kendi sigaralarını göndermeye başladılar.. Mekanda güzeldi.. İlk gecenin büyük bölümünü üst katta armutlarda yatarak geçirdik.. Sanırım çok şey kaçırdın..

Ha olurda belki buraları okur diye Kahve Dünyasının güzel insanı Fatih dostuma da selamlarımızı yazalım.. Herşey için sağol Fatih..

Festivale dair bi çok resim eklendi siteye ama bunu eklemeden geçmek istemedim.. Marmok'tan sonra yine bir Komtan klasiği.. Fakat dikkat çekmek istediğim bi olay var.. Durumun Marmok'taki bira kutularıyla bi ilgisi yokmuş.. Arkadaş çay içince de dağılıyor.. İşte o şok anın görüntüleri..

Bu fotoğraf Metehan'cı MT gençliği adına önderimiz Metehan'a itafen yayınlanmıştır.. Sen rahat ol Mete..
img0804mo3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tencere, şu masada o kadar dedim danger a bi fotomu çek diye. çekmedi hain :)
bi tane fotom var o da uzaktan yaw :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
desperadostum dostum,
komtanım pamık yüreklidir, Pandamızı geri vermenin bir yolunu elbette bulur gibime geliyor.
Sayın Komtan, Panda daha şeyy, UFAK, arada istemeden de olsa şeyedebiliyor. Günahını biz kabul ediyoz, 10 kişi olarak kabul etsek de, ceza/10 olarak, indirimden yararlansa:pale:
Ogün, abiyy sende arkadan Yetiiimmleeerrr, fakiirrrleeer şarkısını şeyette yımışasınlar birazcıkın:p:p

adeletin kestigi parmak acımaz

Kahve Dünyası çalışanlarıyla, işletmecileriyle 4 günde adeta canciğer arkadaş olduk.. Artık siparişlerin dışında ikramlar gelmeye, sigara bitince kendi sigaralarını göndermeye başladılar.. Mekanda güzeldi.. İlk gecenin büyük bölümünü üst katta armutlarda yatarak geçirdik.. Sanırım çok şey kaçırdın..

Ha olurda belki buraları okur diye Kahve Dünyasının güzel insanı Fatih dostuma da selamlarımızı yazalım.. Herşey için sağol Fatih..

Festivale dair bi çok resim eklendi siteye ama bunu eklemeden geçmek istemedim.. Marmok'tan sonra yine bir Komtan klasiği.. Fakat dikkat çekmek istediğim bi olay var.. Durumun Marmok'taki bira kutularıyla bi ilgisi yokmuş.. Arkadaş çay içince de dağılıyor.. İşte o şok anın görüntüleri..

Bu fotoğraf Metehan'cı MT gençliği adına önderimiz Metehan'a itafen yayınlanmıştır.. Sen rahat ol Mete..
img0804mo3.jpg

hatırlarmısın bilmem resim konusunda sana birşey soylemiştim karsilaştır işte fatkı görceksin
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
@ LesPaul

Abi boşver.. Foton olsada kimseyi inandıramazdık bu Lespaul diye.. Hem senin fotolara yürek dayanmaz :bounce:

@ Silah1

Halis abi psikolojimi bozdun zaten farkındamısın:) Abi iki resim arasında sadece 1 sene var sen bana avartarın gençlik resminmiş dedin:mrgreen:
Mesela üstteki resim gece 03.00 civarında çekildi , diğerleride uykusuz geçen gecelerin eseri gözler şiş falan..

Tamam itiraf ediyorum yaşlanıyorum Halis Abi.. :pale:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
şu masada o kadar dedim danger a bi fotomu çek diye. çekmedi hain

Fuar da çocuğu canından bezdirdim foto foto diye, tövbe etmiştir :mrgreen::queen:
Çekse nolcak, iki saat şöyle dur Tuğba, yan bak Tuğba beşyüz foto çekti, beş tanesi sağlam çıktı :queen: :pr::pr::pr:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
valla çok güzel eğlenmişsiniz :) orda olmak isterdim sertifikam gelmedi daha ehliyetimi alsaydım gelicektim kesin şimdilik resimlerle yetinelim :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Fuar da çocuğu canından bezdirdim foto foto diye, tövbe etmiştir :mrgreen::queen:
Çekse nolcak, iki saat şöyle dur Tuğba, yan bak Tuğba beşyüz foto çekti, beş tanesi sağlam çıktı :queen: :pr::pr::pr:

bosver hemşerim ya ben yaşlıyım diyorum ama ben 10 senede 1 yaşlanıyorum milet baksana 1 senede 10 yıl yaşlanıyor
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sevgili silah1 seni yorduk ama :)video varmış sende birara yüklersen mutlu oluruz sevgilerimle.....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
sevgili silah1 seni yorduk ama :)video varmış sende birara yüklersen mutlu oluruz sevgilerimle.....

ben onları yüklemeye calıştım ama cok uzun o yüzden yüklemedim ama dvd cekip göndere bilirm ama konser esnasında cekim yapmadım o ara resim cekiyordum
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
61
ben herşeeyden önce bu gezide beni yanlız bırakmayan TENCERE yani ümit kardeşime teşekkür ederim. sonradan aramıza katılan ve adeta kurtarıcımız olan Gürkan ve Mert kardeşime hoş sohbetlerinden dolayı teşekkür ederim. gerçekten sizlerle tanıştığıma çok sevindim.

birde bu dörtlünün yanına bay Bora ve eşi Esra da katılınca sabahlara kadar sohbete doyamadık çok değerli ve cana yakın bir çift onlarlada tanıştığıma memnun oldum. tabiki les poul u unutmamak gerekir fazla kalamadı bizle ama olsun bidahaki geziye artık.

orada olan bütün MT ailesine teşekkür ediyorum, birdahaki gezide buluşmak ümidiyle herkese selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst