2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
flash ile ilgili sorun varmış sanırım...Çok güzel diyemeyeceğim sadece yorucu bir festival.Zaten 1saat bulunmuş olmama rağmen ki az durmamı sebebi bana çok soğuk bir ortam olması.Hiç albenisi yoktu.Ayrıca müzikler güzeldi taş atmayın :D Ben çok yorgun olmama rağmen beğendim sayılır.coverlar'da ii sayılır.Kötü soloları ve duyulmayan enstrumanları saymazsak.Ayrıca şu an aklımda kalan seek and destroy coverı hiç hoşuma gitmedi müzik kötüydü.vokale lafım yok ama alt yapı olmamış...Sanırım fotoları görkem çekti hiç yok fotoğraflarda...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Insan gittigi yerde ortamini yaratabilmeli. Gorunen o ki Yalova Motofest'te bir onceki cumle fiiliyata dokulmus. Bu festival ile ilgili yapilan yorumlarin ardindan sunu anliyorum; uyeler arasinda yapilan sohbetler isi kurtarmaya yetmis. Resimleri oraya gelemeyenler ile paylastiginiz icin tesekkur ederim.
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bu Yalova Motor Festivali'nin ikincisiydi, geçen sene de oradaydık. Geçen senekinden daha iyi bir organizasyon olmasına rağmen yine rezaletti. Biz zaten sadece MT grubuyla birlikte olmak, muhabbet etmek için gittik. Kaldığımız odalar geçen seneki gibi böcek, karınca doluydu ve nemden küf kokusu vardı. Hatunlar gece hiç kıpırdamadan mumya şeklinde uyudular :p Girişte aldıkları 10 YTL ne içindi onu da anlamış değilim. Odalar Yalova halkında verdikleri fiyatın üzerindeydi, o kadar festival yapıyorsun bari indirim ayarla değil mi... Çalan gruplar fena değildi ama ben muhabbetten dolayı çok az dinledim. Festival alanının kıyısında denize girmek pislikten dolayı pek mümkün değildi, girenler memnun kalmadı. Pazar günü Çınarcık'a gittik, oranın da denizi rezalet, suyun içi pislikten gözükmüyor. Doğru düzgün akmayan duşa 3 YTL para aldılar, bir bardak su ile duş aldık sayılır. Herşeye rağmen MT ile olmak güzeldi...
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
101
Yalova Motofest 2007... Fotolar

Konserler ve deniz haricinde harika bir festival gecirdik. Toplam 350 km. yol yaptık, donuste hizli feribot kacirdik vs. vs. aksiyonu bol, guzel bir haftasonuydu.

Cuma aksami saat 21:15 gibi festival alanındaydık, yedik, ictik, eglendik bol bol...

Cumartesi sabahin ilk isiklari ile uyandik, kahvaltilik icin sehre gidecegiz.

yalova_001.jpg


Kahvaltılıklar alındı, motorlara yerlestiriliyor.

yalova_002.jpg


Festival alanına geri donulup, deniz kenarında bir guzel kahvaltımızı yapıyoruz.

yalova_003.jpg


yalova_005.jpg


Sanırım Bursa'dan dı... Guzel yapmis motoru ama.. Fiyakalıydı ;)

yalova_006.jpg


Bu tazr hareketleri tasvip etmiyoruz tabii.. :)

yalova_007.jpg


Ve Cumartesi saat 10:00 civarı uzun surecek gezimiz icin start veriyoruz. Çınarcık'a gelirken yol ustunde bu kucuk seye (resimde her ne kadar kocaman gorunsede, avuc icini doldurmayacak minik bir kaplumbaga idi) rastliyoruz, ve hemen muhtemel bir kazaya karsi, kaplumbagacigi yolun cok uzak bir noktasına bırakıyoruz.

yalova_009.jpg


Methini duydugumuz Çınarcık dondurmasını yiyoruz. Ben o kadar çok seviyorum ki, ikinciyi de götürüyorum. Dondurması çok güzel ve ucuz... :)

yalova_010.jpg


yalova_070.jpg


Ve iste sırasiyla gezecegimiz yerler...

yalova_011.jpg


Erikli yaylası..

yalova_012.jpg


Kent ormanı içinde, Çifte şelaleye dogru yüürüyoruz. Burası gerçekten güzel bir yer...

yalova_013.jpg


yalova_014.jpg


yalova_015.jpg


yalova_016.jpg


yalova_017.jpg


yalova_018.jpg


yalova_019.jpg


yalova_020.jpg


yalova_021.jpg


yalova_022.jpg


yalova_023.jpg


yalova_025.jpg


yalova_026.jpg


yalova_027.jpg


Ve işte Çifte Şelale... Çifte şelale denmesinin nedeni, ardı ardına 2 tane şelalenin olması. Bu birincisi...

yalova_031.jpg


yalova_033.jpg


yalova_035.jpg


yalova_036.jpg


Bu da, biraz yukarıdaki, ikinci şelale...

yalova_038.jpg


yalova_040.jpg


yalova_041.jpg


Hava iyiden iyiye ısınmaya başlıyor ve daha çok yolumuz war..

yalova_046.jpg


İşte "Küçük Dipsiz Göl".. Nefis bir yer.

yalova_047.jpg


yalova_048.jpg


Bunlarda "Gölün Cavawarları..."

yalova_049.jpg


Bu da OMEN ile boganın gözgöze geldigi an... (Alttaki üç resim) OMEN sonrasında topuk tabi...

yalova_050.jpg


yalova_051.jpg


yalova_052.jpg


Yeşili, doğayı sewiyoruz..

yalova_053.jpg


Burası "Şifalı Su"... Buraya gelmek için yol üstünde koca bir su parçasından geçmek gerekiyordu.. OMEN YBR 125' i ile girmeye cesaret edemedi. Ben YBR 250 ile geçtim.

yalova_055.jpg


Vee Delmece Yaylasındayız.

yalova_056.jpg


yalova_057.jpg


yalova_058.jpg


Yol kenarında, biraz soluklanmak, susuzlugumuzu gidermek icin bir evde mola veriyoruz. Teze koy ekmeği kokusu burnumuzu sarıyor.

yalova_061.jpg


Sarmaların pişmesine yarım saat oldugu için yiyemedik, aklımızda kaldı... Ama içtiğimiz ayran iyi geldi...

yalova_062.jpg


yalova_064.jpg


Değişik bir enstantane... Resimde 32 Beygir war : YBR 125 10 Beygir, YBR 250 22 Beygir.. :p

yalova_065.jpg


Armutludayız. Susuzlugumuzu gidermek icin, ayran alıyoruz.

yalova_066.jpg


yalova_067.jpg



Cumartesi akşamını festival alanında geçirip, Pazar günü de Esenköy'e denize girmeye gidiyoruz. Aksam 17:45'te olan hızlı feribotumuzu, 1 dakika ile kaçırıp, dönüşü Topçular - Eskihisar ile yapıyoruz. Guzel bir organizasyonud, emegi gecen herkese tesekkurler.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
walla MT liler olarak güzel vakit geçirmişsiniz ama gerisi yalan olmuş anladığım kadarıyla
ama anlamadığım damla kardeşimi kim kızdırdı:silent:
bakın aşşağıdaki resim
yalova034rd7en2.jpg
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Herkese hala Yalova'dan merhaba...:)
Tatil dönüşü eve sadece uğrayıp Yalova'ya doğru tek başıma yola çıktım, feribot inişinde Harley'li amcaların arasında buldum birden kendimi, hem sıkılıp sağa sola merakla bakarken, hem de ufak ufak gerile gerile sürmeye çalışırken mola için durmaları sebebiyle ayrıldık kendilerinden. Geçen gün sadece gidip bir gördüm festival alanını açıkçası çok da beğenmeyerek uzun süre görmediğim birkaç arkadaşımla vakit geçirme fırsatına tercih edemedim. Pazar gününü artık ailemle geçirmeliyim diye düşünüyordum :rendeer: ve öyle de oldu, Çınarcık yolu zevkliydi, Syriana unutmuş ama ben pidecide 1-2 tane fotoğraf çektim, ama eve dönünce ekleyebileceğim anca. Dondurma da ayrı güzeldi, keşke Görkem'in başına gelen üzücü olay da hiç olmasaydı.

Bu arada feribot yolunda en önde giderken sağda durup el sallayacağım diye beklerken onca motor nereye kayboldunuz ya...:silent:
Bir elim kornada, bir elim havada beklerken sadece Skull ve boy geçti karşımdan.:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahahahaahaha valla öldürürsünüz siz adamı :queen: Çookkk güzel olmuş yine kıskandım :pale: :salut: Bir de özlemişim hepinizi :pale: Offfff :pale:
Damliş saçlar yakıyorrrrrr :cherry: Erhan şapkana bayıldım :mrgreen:
Kediciği düşünüp yemeğini paylaşan Görkemeeeee alkışşşş :thumleft::thumleft:
Hepinize kazasız belasız keyifli bol bol geziler :king:
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Bu Yalova Motor Festivali'nin ikincisiydi, geçen sene de oradaydık. Geçen senekinden daha iyi bir organizasyon olmasına rağmen yine rezaletti. Biz zaten sadece MT grubuyla birlikte olmak, muhabbet etmek için gittik. Kaldığımız odalar geçen seneki gibi böcek, karınca doluydu ve nemden küf kokusu vardı. Hatunlar gece hiç kıpırdamadan mumya şeklinde uyudular :p Girişte aldıkları 10 YTL ne içindi onu da anlamış değilim. Odalar Yalova halkında verdikleri fiyatın üzerindeydi, o kadar festival yapıyorsun bari indirim ayarla değil mi... Çalan gruplar fena değildi ama ben muhabbetten dolayı çok az dinledim. Festival alanının kıyısında denize girmek pislikten dolayı pek mümkün değildi, girenler memnun kalmadı. Pazar günü Çınarcık'a gittik, oranın da denizi rezalet, suyun içi pislikten gözükmüyor. Doğru düzgün akmayan duşa 3 YTL para aldılar, bir bardak su ile duş aldık sayılır. Herşeye rağmen MT ile olmak güzeldi...

Ücret konusunda haklısın çok güzel bir noktaya değinmişsin yalovalılara ucuz bize pahalı verilen odalar konusunda umarım haklı değilsindir böyle bir şey varsa çok ayıp ederler bunun aslını araştırıcam eğer dediğin doğruysa bir daha o festivale adımımı atmam.
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tigem kamplarında normal tarife sabah kahvaltısı dahil 4 kişilik evler gecelik 60 YTL zaten. Ama festival yapılıp da hepsinin dolacağı garantilendiğinde, fiyatlarda bir indirim ayarlansaydı keşke.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
harıkasınız arkadaşlar cok güzel yerler gitmesekte gitmiş kadar olduk palaşiminız için teşekürler:cat::cat::cat::rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Herkese hala Yalova'dan merhaba...:)
Tatil dönüşü eve sadece uğrayıp Yalova'ya doğru tek başıma yola çıktım, feribot inişinde Harley'li amcaların arasında buldum birden kendimi, hem sıkılıp sağa sola merakla bakarken, hem de ufak ufak gerile gerile sürmeye çalışırken mola için durmaları sebebiyle ayrıldık kendilerinden. Geçen gün sadece gidip bir gördüm festival alanını açıkçası çok da beğenmeyerek uzun süre görmediğim birkaç arkadaşımla vakit geçirme fırsatına tercih edemedim. Pazar gününü artık ailemle geçirmeliyim diye düşünüyordum :rendeer: ve öyle de oldu, Çınarcık yolu zevkliydi, Syriana unutmuş ama ben pidecide 1-2 tane fotoğraf çektim, ama eve dönünce ekleyebileceğim anca. Dondurma da ayrı güzeldi, keşke Görkem'in başına gelen üzücü olay da hiç olmasaydı.

Bu arada feribot yolunda en önde giderken sağda durup el sallayacağım diye beklerken onca motor nereye kayboldunuz ya...:silent:
Bir elim kornada, bir elim havada beklerken sadece Skull ve boy geçti karşımdan.:p

ya ne demezsin bende niye bursaya dogru gidiyoruz diye merak ediyordum :queen:meger komutan ogle yemegi yemmemiş iskender yemeye
:queen:gidiyorlarmış bizde arklarında neyse sonra dondurmum geri biz tokuz acın halınden anlamayız diye:queen::queen:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rica ederim arkadaş:cat: Bir başka gezide yaniden karşılaşmak dileği ile. (Yav motora bindirdiğim bebiş çok şaane birşeydi yaaaa:mrgreen:)

evet çok tatlıydı, hiç ikiletmeden atladı kucağına. :) inşallah başka bir gezide karşılaşmak dileği ile
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bunlarda benden ,festival düşündüğümüz gibi değildi,sadece özlediğimiz arkadaşlarla buluşmamız güzeldi,deniz ve odalar rerzildi ama çok kalabalıktı.gelen herkes sadece özlediği arkadaşlarla güzel saatler geçirdi.


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13


Shot with F15 at 2007-08-13
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
evet şimdi sıra benim cektigim resimlerde birde bu resimlerin hepsini ben cekmedim baştan öyleyeyim


buda profilden umut abimiz






http://img150.imageshack.us/img150/4342
buda görkem in kedisi
/resim014rw3.jpg



bunlarda cınarcıkta gün batımı




ve ve konserdeki tek düzgün ve seyredilmeye deger kişinin resimleri





ve konseri seyreden mt gurubu







artık burdan sonrası festivalin bozuk yerleri bizde sahilde sohbete döndük he bu arada daha sonraki zamanlarda video kayıtlarınıda yayınlayacagız (komutan unutmadım aklımda SENİ SENİ )








şimdilik kısa bir ara devami video kayıtlarında birde başka bir makinada resimler var onlarda elime gecerse onlar var
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bülent naptın kızı boğmaya ramak kalmış :mrgreen: :queen: :queen:

resim040kv6nk1.jpg
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Kaldığımız odalar geçen seneki gibi böcek, karınca doluydu ve nemden küf kokusu vardı. Hatunlar gece hiç kıpırdamadan mumya şeklinde uyudular :p Girişte aldıkları 10 YTL ne içindi onu da anlamış değilim. Odalar Yalova halkında verdikleri fiyatın üzerindeydi, o kadar festival yapıyorsun bari indirim ayarla değil mi...

mehmet kardeşim o sizin için geçerliydi...bizim oda çiçek gibiydi vallaha...:queen: tabi baktınız tepeden güneş alıyo arkadaki odayı seçtiniz uyanıklık yapıp hemen ama bizim odada ne karınca vardı nede börtü böcek...siz kendi derdinize yanın...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst