2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
abi gidip akşamınan dönmek biraz acıtmıştır içinizi...fotolar gayet başarılı...teprik ederim...

Len olm, sen olaydın belkim dönmezdik yaavv:pale: senin yüzünden dönmek zorunda kaldık:pale: geleydin çekerdim iki tane yakuşuklu fotonu:p
Şahane oldu vallah, yol yoktu zati fazla, önemli olan arkadşalarla buluşup kaynaşmak:cat: Sennen gaynaşmayak biz:p:queen::queen:
sevgilerimizle
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
purağıda alıp sabah tekrar yola çıkalımmı ne dersin...yenge kalsın ...napak...kalan sağlar bizimdir...irkeekk irkeğee gidekkmi...:p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
abi gidip akşamınan dönmek biraz acıtmıştır içinizi...fotolar gayet başarılı...teprik ederim...


Ooooo muzaffer abim benim çok kalmış...ben 22sıraları oraya vardım bi yemek yedim döndüm hemen :queen::queen: taş çatlasın 1saat durdum geldim :mrgreen::mrgreen: Görkem'le konuştuk biraz içim gitti onlar demleniyorlardı:salut: Benim dönmem lazımdı :salut: İşte yarım saat oldu eve geleli...Gece gece 200km çeviriverdim...Havalandım geldim:cherry:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
giderken eskihisar iskelesine geç kalıp arkanızdaki feribota binen ve sizi indinkten sora 10-15 dkk kadar bekleten bendim:cherry:
teekkür ederim beklediğiniz için:)
ben de akşam 6 gibi ayrılmak zorunda kaldım, yalnız bir eve dönüş yolculuğu yaptım. xt600 ıyla kütahyadan dönen, feribotta karşılaştığım bir motorcuyla yardıra yardıra istanbul sınırlarına girdik :)

bir de şahsi fikrimi söylemeden edemicem. çok tad alınabilecek bir festival değildi bence. ama varlığı bile önemli. daha iyileri de yapılır inşallah.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bende yeni geldim simdi iceri girdim.
Festival için söylenebilecek tek şey...
REZALET ÖTESİ, İĞRENÇ VE O KADAR KÖTÜ bir organizasyonki anlatamam size.
Deniz derseniz, yemin ederim bizim kadıköy rıhtımdan girseniz daha temiz, Müzik derseniz nerde kedi kesen varsa toplanmıs oraya sanki sadece onlar var orada. Allah'tan bizim kadronun sağlam muhabbeti vardı yoksa asla gidilmeyecek biryer kesinlikle. Gitmeyenler sadece bizim MT üyelerinin o muhteşem sohbetlerini kacırdılar. Yemin ederim o koskoca festival, biz bize ettigimiz muhabettinin degerinin yanında zerre kadar etmez...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende yeni geldim simdi iceri girdim.
Festival için söylenebilecek tek şey...
REZALET ÖTESİ, İĞRENÇ VE O KADAR KÖTÜ bir organizasyonki anlatamam size.
Deniz derseniz, yemin ederim bizim kadıköy rıhtımdan girseniz daha temiz, Müzik derseniz nerde kedi kesen varsa toplanmıs oraya sanki sadece onlar var orada. Allah'tan bizim kadronun sağlam muhabbeti vardı yoksa asla gidilmeyecek biryer kesinlikle. Gitmeyenler sadece bizim MT üyelerinin o muhteşem sohbetlerini kacırdılar. Yemin ederim o koskoca festival, biz bize ettigimiz muhabettinin degerinin yanında zerre kadar etmez...

:cherry::cherry::cherry:arkadaşın festival konusundaki düşüncelerine sonunakadar katılıyorum :cherry::cherry::cherry:
bizde (eşim ve ben) güzel bir hafta sonu geçirmek niyetiyle gittik festivale ve hemen döndük bir dahada asla gitmem
foto makinesini yanımıza almayı unuttuğumuz için resim çekemedik ara
denizcimuzaffer arkadaşımızada teşekkürler son eklediği resimde bizde çıkmışız sağtarafta cantayı karıştıran tipler varya o ben ve eşim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bende yeni geldim simdi iceri girdim.
Festival için söylenebilecek tek şey...
REZALET ÖTESİ, İĞRENÇ VE O KADAR KÖTÜ bir organizasyonki anlatamam size.
Deniz derseniz, yemin ederim bizim kadıköy rıhtımdan girseniz daha temiz, Müzik derseniz nerde kedi kesen varsa toplanmıs oraya sanki sadece onlar var orada. Allah'tan bizim kadronun sağlam muhabbeti vardı yoksa asla gidilmeyecek biryer kesinlikle. Gitmeyenler sadece bizim MT üyelerinin o muhteşem sohbetlerini kacırdılar. Yemin ederim o koskoca festival, biz bize ettigimiz muhabettinin degerinin yanında zerre kadar etmez...

Muzo abi sende anlat bi ne kadar eğlendin....:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
:cherry::cherry::cherry:arkadaşın festival konusundaki düşüncelerine sonunakadar katılıyorum :cherry::cherry::cherry:
bizde (eşim ve ben) güzel bir hafta sonu geçirmek niyetiyle gittik festivale ve hemen döndük bir dahada asla gitmem
foto makinesini yanımıza almayı unuttuğumuz için resim çekemedik ara
denizcimuzaffer arkadaşımızada teşekkürler son eklediği resimde bizde çıkmışız sağtarafta cantayı karıştıran tipler varya o ben ve eşim :)

Rica ederim arkadaş:cat: Bir başka gezide yaniden karşılaşmak dileği ile. (Yav motora bindirdiğim bebiş çok şaane birşeydi yaaaa:mrgreen:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
güzel bir gezi oldu arkadaşlarmızı görmek beraber olmak en önemlisiy'di yeni şarkımızı paylaşmam bana mutluluk verdii
sevgili erhan kardeşimi komtan'ı ve MT üyeleri muzo ve birçok arkadaşım önde bana destek vermesi çok anlamlıydı' sağolsun kardeş sitelerden'de birçok gönül dostları alkışlarıyla destek verdiler şarkılara katıldılar.
son anda beni yalova'ya götüren alpaslan(hulk)abim'e sonsuz teşekkür ederim fest.alanın'da yanımız'da olan nesliha'na tüm ymsk üyelerine başkan göksel bey'e ilgi sevgilerin'den dolayı sonsuz teşekkür ederim .
seneye orkestra arkadaşlarım'la orada olmak umuduyla bu sene hardrock gruplara ağırlık vermişler tabi kendi bilecekleri tercih ama malesef patırtı kütürtü mahfolduk bunu'da söylemeden geçemeyeceğim .
herşeye rağmen beraber olmak güzeldi rüzgarın çocukları nice beraberliklere sağlıkla.

aşarlar hep yolları
sevdanın tutkunları
yağmurları çamurları
rüzgarın çocukları

yarım kalmış aşk'ları
yollar'dır umutları
sıkıdır dostlukları
rüzgarın çocukları

rüzgarın çocukları sakarya'da
rüzgarın çocukları bursa'da
rüzgarın çocukları ankara'da
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunları

rüzgarın çocukları marmok'da
rüzgarın çocukları emok'da
rüzgarın çocukları yalova'da
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunları

rüzgarın çocukları ege'de
rüzgarın çocukları karadeniz'de
rüzgarın çocukları heryer'de
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunları
onlar rüzgarın çocukları onlar motosiklet tutkunlarıı

desperadost(ogün bülent) sevgilerimle......
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
İğrenç ötesi bir festivaldi giderken çok tereddüt etmiştim keşke gitmeseydim gidilecek okadar çok yer varken iğrenç bir yere gittik denizi geçtim zaten girilecek gibi değil müzikler sadece metalcilere göre ayarlanmış kafamız patladı organizasyon 0 bir daha uğramam bu festivale
Ben burda düşüncelerimi söyledim kimisine göre iyi geçmiş olabilir benim şahsi görüşümdür bu yazı
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
İğrenç ötesi bir festivaldi giderken çok tereddüt etmiştim keşke gitmeseydim gidilecek okadar çok yer varken iğrenç bir yere gittik denizi geçtim zaten girilecek gibi değil müzikler sadece metalcilere göre ayarlanmış kafamız patladı organizasyon 0 bir daha uğramam bu festivale
Ben burda düşüncelerimi söyledim kimisine göre iyi geçmiş olabilir benim şahsi görüşümdür bu yazı
arkadaş'lar şahsi görüşlerini'zi belirtin'ki herkez gerekli dersi alsın' motosiklet'ci olmadan motosiklet festivali olmaz sevgilerimle...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Festival'in bekledigim kadar iyi gecmedigini ben de itiraf etmeliyim, bi ara uykum geldi hatta gelen arkadaslar farketmistir :) Ama su var ki, ben oraya festival icin degil buradaki arkadaslarla tanisabilmek icin gitmistim ve bunu da gerceklestirdim diye dusunuyorum. Sagolsun ilgi gosterdi arkadaslar ve yalniz kalmadim.
Gidis yolculugu bence zevkliydi, gerci benim dikkatsizligimden dolayi biraz bekledi arkadaslar, bunun icin ozur dilerim.. Yol boyunca "buyuk"lerin gidislerini takip etmek cok hostu bence, hevesim daha da artti vallahi :) ( Merak etmeyin iyi surdugume inanmadan buyuk motora gecmem elbette :) )
Donus yolculugunda da sagolsun cerrahi kardesim yalniz birakmadi beni, gerci biraz nal toplama modunda geldim ama olsun E-5'te evimin yakinina kadar bir motorcu arkadasla gelmis olmaktan mutluyum..
Umarim festivallere artik katilmam diyen arkadaslar, yeni festivaller duzenlendiginde "bulusmak" adina katilirlar..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
sevgili arkadaşlar,
Bendeniz öyle uzun eleştiriler yapabilecek kadar kalamadım şenlikte ama, Cumartesi 15.00 gibi çıkan Romantika Grubu gerçekten harikaydı. Balkan müziklerini içten gelen neşeleri ile söylediler. renklendi bir anda ortalık. herkesin sevdiği müzik farklıdır elbette, ancak bu bir Motosiklet Şenliği. Amaç orada bir olmak, duygu ve düşüncelerimizi paylaşmak, aynı havayı solumak, deneyimler paylaşmak, birbirimizi tanımak. O yüzden özellikle sadece müziğe takılmak çok dorumu bilemiyorum. İnsanların tamamını birleştirebilecek müzik tercihi zordur ancak, gördük ki Balkan Havaları bile olsa, Halk Müzikleri insanlar tarafından beğeniliyor. Ben buna çok sevindim.

Bizler kısa katılımımız sürecinde dostlarımızı gördük, hasret giderdik, yeni arkadaşlar bile tanıma fırsatımız oldu.

Ne demişler; ''Gönül ne kahve ister ne kahvehane, gönül sohbet ister kahve bahane''
Organizatörlerimizin bahanelerimizi daha güzel, allı pullu yapacağından şüphem yok. Ülkemizde yeni başlayan Motosiklet Kültürü, kısa zamanda buralara geldi, daha da güzel olacak bence. O zaman, şenliklere herhalde 2 ay önceden rezervasyon yaptırmamız gerekecek:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
sevgili arkadaşlar,
Bendeniz öyle uzun eleştiriler yapabilecek kadar kalamadım şenlikte ama, Cumartesi 15.00 gibi çıkan Romantika Grubu gerçekten harikaydı. Balkan müziklerini içten gelen neşeleri ile söylediler. renklendi bir anda ortalık. herkesin sevdiği müzik farklıdır elbette, ancak bu bir Motosiklet Şenliği. Amaç orada bir olmak, duygu ve düşüncelerimizi paylaşmak, aynı havayı solumak, deneyimler paylaşmak, birbirimizi tanımak. O yüzden özellikle sadece müziğe takılmak çok dorumu bilemiyorum. İnsanların tamamını birleştirebilecek müzik tercihi zordur ancak, gördük ki Balkan Havaları bile olsa, Halk Müzikleri insanlar tarafından beğeniliyor. Ben buna çok sevindim.

Bizler kısa katılımımız sürecinde dostlarımızı gördük, hasret giderdik, yeni arkadaşlar bile tanıma fırsatımız oldu.

Ne demişler; ''Gönül ne kahve ister ne kahvehane, gönül sohbet ister kahve bahane''
Organizatörlerimizin bahanelerimizi daha güzel, allı pullu yapacağından şüphem yok. Ülkemizde yeni başlayan Motosiklet Kültürü, kısa zamanda buralara geldi, daha da güzel olacak bence. O zaman, şenliklere herhalde 2 ay önceden rezervasyon yaptırmamız gerekecek:mrgreen:


ah babacım ah sen en güzel diyebilecegim kısa bir anı yasadın ve gittin :queen:
Sonrasında çilesi de bize kaldı. O muzige nasıl takılınmaz güzel abim benim. Muzikle ilgilenmedigimiz icin sahile indik muhabbet edecegiz diye sesimiz kısıldı acıkcası. Hangi kultur olursa olsun önce tüm insanlara saygı ile başlaması lazım oluşacak kültürün kökeni..
Afedersin ama farkettiysen sadece 1/4 ü sahnede o konseri dinledi digerleri yoktu meydanda. Tamamen zırvalık baska birşey degil anlayacagın. Bizim grubumuzun o muhabbeti olmasaydı yaktıgım benzine acırdım.

Festival'in bekledigim kadar iyi gecmedigini ben de itiraf etmeliyim, bi ara uykum geldi hatta gelen arkadaslar farketmistir :) Ama su var ki, ben oraya festival icin degil buradaki arkadaslarla tanisabilmek icin gitmistim ve bunu da gerceklestirdim diye dusunuyorum. Sagolsun ilgi gosterdi arkadaslar ve yalniz kalmadim.
Gidis yolculugu bence zevkliydi, gerci benim dikkatsizligimden dolayi biraz bekledi arkadaslar, bunun icin ozur dilerim.. Yol boyunca "buyuk"lerin gidislerini takip etmek cok hostu bence, hevesim daha da artti vallahi :) ( Merak etmeyin iyi surdugume inanmadan buyuk motora gecmem elbette :) )
Donus yolculugunda da sagolsun cerrahi kardesim yalniz birakmadi beni, gerci biraz nal toplama modunda geldim ama olsun E-5'te evimin yakinina kadar bir motorcu arkadasla gelmis olmaktan mutluyum..
Umarim festivallere artik katilmam diyen arkadaslar, yeni festivaller duzenlendiginde "bulusmak" adina katilirlar..


Rica ederim kardesim ne demek. Senin canın sagolsun. Her zaman her kim olursa her daim yardıma hazırım. Bu arada festival degil 3-5 kişi toplandıgında bile cok güzel muhabbetler donebiliyor :wiinkk:

Kırmısı Motoru çekmeyince Cerrahi kardeşim gızıyoo:p Bir de önden alayım dedim o zaman, az kala denize düşüyodum yaavv:queen::queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Estagfurullah ne haddimize abicim sana kızmak :mrgreen:
Cok tsk ederim resimler icin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ah babacım ah sen en güzel diyebilecegim kısa bir anı yasadın ve gittin :queen:
Sonrasında çilesi de bize kaldı. O muzige nasıl takılınmaz güzel abim benim. Muzikle ilgilenmedigimiz icin sahile indik muhabbet edecegiz diye sesimiz kısıldı acıkcası. Hangi kultur olursa olsun önce tüm insanlara saygı ile başlaması lazım oluşacak kültürün kökeni..
Afedersin ama farkettiysen sadece 1/4 ü sahnede o konseri dinledi digerleri yoktu meydanda. Tamamen zırvalık baska birşey degil anlayacagın. Bizim grubumuzun o muhabbeti olmasaydı yaktıgım benzine acırdım.




Rica ederim kardesim ne demek. Senin canın sagolsun. Her zaman her kim olursa her daim yardıma hazırım. Bu arada festival degil 3-5 kişi toplandıgında bile cok güzel muhabbetler donebiliyor :wiinkk:
ne diyeyim bu ilk muzo'cum CERRAHI kardeşim yazmış yukarıda'da sevgili kardeşlerim yazmış daha'da çok yazılacak muzom önemli olan sohbet diyorsun'da abi sahil'de bile konuşamadıkki :mrgreen:eek:lsun neyse sizleri görmek güzeldi sağlık'la gittik geldik'ya çok şükür herkeze sevgilerimi yolluyorum....
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bende ordaydım MT arkadaşlarla fazla konuşamadım çünkü gördüğüm kadarıyla hep meşkuldiler ama olsun bidaki etkinlikte tanışırız.
işte evden çıkış
kpel411jc3.jpg

vapurda birkaç başka arkadaşlarla.
kpel412ft2.jpg

işte festival alanı
kpel414bh3.jpg

işte ben ve kızıl derili arkadaşım:queen:
kpel416se1.jpg

işte MT arkadaşlarımız.
kpel417wq0.jpg

kpel422fm9.jpg

kpel428un4.jpg

buda dönerken bugün
kpel430hv7.jpg

yalnız bu festival beni hiç sarmadı hele motoru brakıpta çadır kurmaya yaya yolladılarya ençok buna uyuz oldum ama olsun deişiklik oldu ve zannedersem seneye son festival olur çunkü pek kimse gelmez gibi.:farao:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hyeeyyyt yettim gari...muhteşem geçen iki günün ardından(festival hariç) nihayet eve gelebildik...katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürler...fotolar,detaylar ve dedikodu kısmı gecenin ilerleyen saatlerinde...:p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
hyeeyyyt yettim gari...muhteşem geçen iki günün ardından(festival hariç) nihayet eve gelebildik...katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürler...fotolar,detaylar ve dedikodu kısmı gecenin ilerleyen saatlerinde...:p

Sorma be abicim kalamadım gece sizinle soyle güzel bi sohbet edemedik hala uhde kaldı icimde gerçekten.
Baska sefere insallah :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst