2. Yalova Motosiklet Festivali - 11 Ağustos 2007 - Fotoğraflar

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Cumartesi 11.00'de Anadolu Yakası Buluşma Noktası'nda görüşürüz....
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Arkadaşlar Anadolu yakası buluşma noktası ve saatinde değişikliğe gidildi.
Hepinizin bildiği gibi cumartesi günü Kadıköyde yapılacak olan MOTOSİKLETLERİ FARK EDİN - 11.08.2007 saat 11:00'da Kadıköy İskele Meydanı organizasyonu var. Bu organizasyona katılıp oradan Yalovaya hareket edeceğiz.

Değişiklik sonrası anadolu yakası buluşma noktası şu şekildedir.

Anadolu Yakası Buluşma Noktası
Tarih: 11 Ağustos 2007 Cumartesi
Saat: 10:30
Buluşma Noktası: Kadıköy Sahil (Kadıköy sahildeki beşiktaş vapur iskelesinin önü)
Yol Güzargahı: Kadıköy Sahil Buluşma Noktası - E5 Üzerinden Eskihisar Arabalı Feribot İskelesi
Buluşma Kroki ve Harita:
( Google Haritası )

Büyük resim için üzerine tıklayın

Buluşma noktalarını bulamayan arkadaşlar bana cep telefonumdan ulaşabilirler.
Erhan - 05436756321
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
40
9 Ağustos Yalova Motofest

Yalova Motofest başladı. İlk konuklarımız Almanya dan :)
dsc04819qc9.jpg

Sizin için yavaş yavaş standlar kurulmaya başlandı
dsc04832xr9.jpg

Bu da benimki :)
dsc04821mv9.jpg

dsc04823xb0.jpg

112 motosiklet sahibi yerlerine yerleşti, keyifli bir festival yaşamak için siz motorcu dostlarını bekliyor :rendeer:
dsc04830xx0.jpg

dsc04831wb0.jpg
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Neslihan bize yer ayarladınız mı? Geçen seneki gibi sabaha kadar donmayalım odalarda :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
eskihisar feribot iskelesinde saat kaçta olunacak?
anladığım kadarıyla buluşma noktası değişti.
feribot iskelesinde buluşma yok mu?
ben direk oraya gelicem sanırım..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yalova Motofest başladı. İlk konuklarımız Almanya dan :)
Festival alanı topçular feribot iskelesinin ne tarafında kaç km sonra ?

eskihisar feribot iskelesinde saat kaçta olunacak?
anladığım kadarıyla buluşma noktası değişti.
feribot iskelesinde buluşma yok mu?
ben direk oraya gelicem sanırım..

Kadıköydeki etkinlik 11:00 başlıyor yarım saat sonra yola çıkarız.
12:30 - 13:00 arası eskihisarda oluruz buyuk ihtimalle
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
biz de bir zat150 bir ss250 ctesi günü birlik uğrayacağız.
yarın sabahtan 10.00 gibi eskihisarda olmayı planlıyoruz.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
kimyacı_23
Büyükçekmeceden e-5'e çık , ankara istikametinde devam et. E-5'ten ayrılmadan geldikten sonra , 1. köprüye (boğaziçi köprüsü) gelmedenki son çıkıştan çıkacaksın (levent-beşiktaş çıkışı) beşiktaş istikametini izleyeceksin... Beşiktaşa geldikten sonra yola sahilden devam et. Inönü stadının karşısında bizi göreceksin...
Belki biliyorsundur ama ben yinede anlatayım dedim :cherry:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=...416,29.010515&spn=0.058045,0.107803&z=14&om=1


gorkem sagol kardeşim cok güzel acıklamıssın:cat: umarım bulurum.yarın gorusmek üzere:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
işte yalova motor festivalinin son görüntüleri


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10

festival yetkililerinden neslihan hanım


Shot with F15 at 2007-08-10

komutan ,danger ve arkadaşlarıda gelmişler


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10


Shot with F15 at 2007-08-10
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet benim de yok ne yapacağız :)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
slm arkadaslar avcılar yenibosna tarafından gelen varmı?her an kaybolabilirim:( istanbulu pek bilmiyorum. o istikametten gelen olursa yardımını bekliyorum görüşmek üzere...

dostum ben yarın avcılardan 10.30 çıkacam hanımla şirin evlerden bi arkadaş daha katılacak ve direk eskihisara gidecez gelmek istersen 10.30da avcılar köprü altında buluşalım beraber gideriz.
bu arada benide ekleyin listeye ama ben dirk olar vapura gelicem.:cat:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Herkese merhabalar,

Araniza bugun katildim, sagolsun arkadasim bu organizasyondan haberdarmis ve bana da soyledi.. Bu aksam haberim oldu ne yazik ki, keske biraz daha erken haberdar olsaydim ama olmadi, saglik olsun..
Aksam haberi aldigim dakikadan beri artan bi heyecanla okuyorum eski mesajlari. Ve kararim yarin sizlerle Kadikoy'de bulusmak yonunde, tabi sizlerin acisindan bir sorun yoksa.. Umarim su an cevrimici olan birileri vardir ve olumlu yanit alirim..

Herkese selamlar, gorusmek dilegiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
61
istanbuldan gelen arkadaslar yalova topcularda saat kac gibi olacaksiniz,topculardan hareket saati kaç.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Herkese merhabalar,

Araniza bugun katildim, sagolsun arkadasim bu organizasyondan haberdarmis ve bana da soyledi.. Bu aksam haberim oldu ne yazik ki, keske biraz daha erken haberdar olsaydim ama olmadi, saglik olsun..
Aksam haberi aldigim dakikadan beri artan bi heyecanla okuyorum eski mesajlari. Ve kararim yarin sizlerle Kadikoy'de bulusmak yonunde, tabi sizlerin acisindan bir sorun yoksa.. Umarim su an cevrimici olan birileri vardir ve olumlu yanit alirim..

Herkese selamlar, gorusmek dilegiyle

dostum ne demek tabiki gelebilirsin...saat 10:30'da kadıköy'de beşiktaş vapur iskelelerinin önünde görüşmek üzere....:cat:

arkadaşlar lütfen buluşma saatlerine riayet edelim...aynı zamanda motosiklet için çok anlamlı bi etkinliğe katılacağımız için zamanımız kısıtlı...:rendeer:


istanbuldan gelen arkadaslar yalova topcularda saat kac gibi olacaksiniz,topculardan hareket saati kaç.

dostum yarın saat 12:30-01:00 gibi topçularda oluruz sanırım...:bounce:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yarın... pardon bugün beşiktaşta buluşmak dileğiyle...
Saati yine 5:30 ettik :mrgreen:

Hadi Yalovacılar uyanmadınız mı hala saat 7 oldu :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Merhaba sevgili arkadaşlar,
yalova motosiklet Festivaline gittik ve hemmen geldik. İlk fotolar benden:p

Sabah anlamlı bir etkinlik için beraberdik; FARKEDİN BİZİ:cat::cat:
Hemmen Kadıköy Meydanında yerimizi aldık.


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Meydan, katılımcı arkadaşlarımız ile dolmaya başladı, sağolsun herkes:cat:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Motorlarımızı askeri düzen nizami içtimaya çektik:)


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Motosiklet kazalarında elim bir şekilde kaybettiğimiz dostlarımızı düşünüp, anarak, saygı duruşumuzu gösterdik:pale:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Yetkililer gayet organize bir şekilde mesajımızın ulaşması için örnek oldular, sağolsunlar:cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Rahmetli Uzma kardeşimizin eşinin konuşmasını hüzün ve isyan ile beraber dinledik:pale: bariyerlerin tehlikelerini vurgulayan ve 4 teker terörünü lanetleyen, bizi ağlatan konuşmasına en içten şükranlarımızı sunuyoruz. Dimdik durmaya çabalayıp BİZLER için bir şeyler yapmaya çalıştığı için bin kere Şükranlar:pale::salut:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Etkinliği bitirip yola çıktık ve Ferry ile Marmaranın karşısına geçmek üzere daldık sıraya aradan kaynayarak:p
Yaav bu motorculara bir otomatik giyinip-soyunma makinesi icat edecek adam cennetlik olur vallah:queen:

Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Bendenizin gelenekselleştirdiği üzere Adminimiz sevgili Erhan kardeşimize torpil fotosu:p:p

Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Görkem arkadaşlar gemiden pek hoşlaşmamışlardı, veee Kılıç_Makas oynatarak seyrü-seferi geçirdiler:queen::queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Güvertede mis gibi Marmara denizi havasını solurkene:)

Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Görkem kardeşimizin canının sıkkınlığının motorundaki gizemli arıza olduğunu anladık. Rehaveti de ondanmış:queen::cat:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Bu da sıkışık nizam MT motorları:p


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

MT, Sundeck' ten Ufka bakarak kaptana yanaşma manevrası talimatları geçmek üzere hazır, biz olmasak kaptan ne edecek.:cat::p

Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Kırmısı Motoru çekmeyince Cerrahi kardeşim gızıyoo:p Bir de önden alayım dedim o zaman, az kala denize düşüyodum yaavv:queen::queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Şenlik alanında muazzam bir makine gördük!! kullanılıyor ve biblo gibi olmasına rağmen evinin gümüşlüğünde muhafaza eden bir abimiz değil!
Şahaneeee:cat::cat: Dolma Kalem gibi Şaftı Vardııı:cat: eridik bittik yaaavv:)
Buyrunuz

Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Şenlik alanında, Alkollü neşe kaynaklarımız:queen: Şahane bir gurup ROMANTİKA!!! Çaldılar oynadık:cat: Daha doğrusu bu arkadaşlar şahane sapıttılar ve bizi gülümsemeden gülümsemeye gark ettiler:cat: teşekkürler arkadaşlarımıza:cat:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Bizler, denizcieylem ve bendeniz, apar topar katıldığımız geziden yine apar topar ayrılıverdik:pale: Nöbetler, işler-güçler!!
Gönüller bir olsun diye... Ayrıldık, ateş almaya gelmiş kıptii gibi:pale:
Yolda, tanımadığımız motorcu kardeşlerimizleee, Hepbir oluverdik:cat::cat:

Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Yaavv:pale: O kadar ekliyom da, bir tanede benim foto olsun deyiii :queen::queen:


Shot with FinePix A205 at 2007-08-11

Sonuç olarak:
Bizleri oraya sağ sağlim götüren MT grubuna, motosiklet sürmeyi seven herkese, şenliği düzenleyen arkadaşlara, dönüşte yolu karıştırırız endişesi ile aralarında konuşurken ''ben size gösteririm dediğimde'', ''yav sen bize nasıl ayak uyduracağın'' diyip önden kaptırıp, benden sonra varan tanış olduğumuz BMW sahibi motorcu kardeşlerimize, anma etkinliğine katılanlara,
En önemlisi!!!::: de, bu etkinlikte Bağrına Taş Basıp, biz motor sevenler için konuşma yapabilecek cesareti, olgunluğu, yüreği, sevgiyi göstererk bizleri ağlatan Sayın Uzma Hanıma şükranlarımızı sunuyoruz:cat::cat:

Kazasız belasız sürüşler dilerim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi gidip akşamınan dönmek biraz acıtmıştır içinizi...fotolar gayet başarılı...teprik ederim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst