- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
Çok sıcaktı çooooooooookale:
Bu taraflara alalım sizi Damla hanım :mrgreen::queen:
Çok sıcaktı çooooooooookale:
Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için:mrgreen:
:mrgreen: Karar ver sende, hava sıcaklığı 25 derecenin altına düştü mü zaten binmiyosun, çıkıyo şikayet ediyorsun :queen::queen:
Geçtiğin yollara esinti ister misin :queen::queen:
Kahve Dünyası çalışanlarıyla, işletmecileriyle 4 günde adeta canciğer arkadaş olduk.. Artık siparişlerin dışında ikramlar gelmeye, sigara bitince kendi sigaralarını göndermeye başladılar.. Mekanda güzeldi.. İlk gecenin büyük bölümünü üst katta armutlarda yatarak geçirdik.. Sanırım çok şey kaçırdın..
Ha olurda belki buraları okur diye Kahve Dünyasının güzel insanı Fatih dostuma da selamlarımızı yazalım.. Herşey için sağol Fatih..
Festivale dair bi çok resim eklendi siteye ama bunu eklemeden geçmek istemedim.. Marmok'tan sonra yine bir Komtan klasiği.. Fakat dikkat çekmek istediğim bi olay var.. Durumun Marmok'taki bira kutularıyla bi ilgisi yokmuş.. Arkadaş çay içince de dağılıyor.. İşte o şok anın görüntüleri..
Bu fotoğraf Metehan'cı MT gençliği adına önderimiz Metehan'a itafen yayınlanmıştır.. Sen rahat ol Mete..![]()
Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için:mrgreen:
komşu kızı onu unutunuz :queen::queen:ben herşeeyden önce bu gezide beni yanlız bırakmayan TENCERE yani ümit kardeşime teşekkür ederim. sonradan aramıza katılan ve adeta kurtarıcımız olan Gürkan ve Mert kardeşime hoş sohbetlerinden dolayı teşekkür ederim. gerçekten sizlerle tanıştığıma çok sevindim.
birde bu dörtlünün yanına bay Bora ve eşi Esra da katılınca sabahlara kadar sohbete doyamadık çok değerli ve cana yakın bir çift onlarlada tanıştığıma memnun oldum. tabiki les poul u unutmamak gerekir fazla kalamadı bizle ama olsun bidahaki geziye artık.
orada olan bütün MT ailesine teşekkür ediyorum, birdahaki gezide buluşmak ümidiyle herkese selamlar.
Bu taraflara alalım sizi Damla hanım :mrgreen::queen:
afedersin orda hava sicaklıgı kac derece merak etimdeale:
Valla eczane 20 derece de klima açık çünkü, ama dışarıyı düşünemiyorum..Fakat birazdan bankaya gideceğim, kaskımı takmak zor gelecek..
ale:
Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için:mrgreen:
kask degil mont ve dizlik de tak biz hafta sonu 37.38 derecede giydikValla eczane 20 derece de klima açık çünkü, ama dışarıyı düşünemiyorum..Fakat birazdan bankaya gideceğim, kaskımı takmak zor gelecek..
ale:
komşu kızı onu unutunuz :queen::queen:
halis abi komşu kızını unutmak mümkünmü :salut:, dört gün boyunca tarumar etti bizi :queen:
Valla arabalı vapurda herkes soyunduğunda dikkat ettim, Erhan'ınki hariç bankın üstündeki montların hepsi siyahtı. Kaskların da çoğu siyahtı. Siyah asil renk midir nedir herkes siyah tercih ediyor. Eee bakın benim motor da siyah zaten. Ama sıcak havada da asalet bir işe yaramıyor, piştik valla.Beyaz mont,beyaz kask ,beyaz eldiven ve beyaz bir Burgman istiyorum yaz mevsimi için
@Starsailor
Valla arabalı vapurda herkes soyunduğunda dikkat ettim, Erhan'ınki hariç bankın üstündeki montların hepsi siyahtı. Kaskların da çoğu siyahtı. Siyah asil renk midir nedir herkes siyah tercih ediyor. Eee bakın benim motor da siyah zaten. Ama sıcak havada da asalet bir işe yaramıyor, piştik valla.
Valla arabalı vapurda herkes soyunduğunda dikkat ettim, Erhan'ınki hariç bankın üstündeki montların hepsi siyahtı. Kaskların da çoğu siyahtı. Siyah asil renk midir nedir herkes siyah tercih ediyor. Eee bakın benim motor da siyah zaten. Ama sıcak havada da asalet bir işe yaramıyor, piştik valla.
Fuar da çocuğu canından bezdirdim foto foto diye, tövbe etmiştir :mrgreen::queen:
Çekse nolcak, iki saat şöyle dur Tuğba, yan bak Tuğba beşyüz foto çekti, beş tanesi sağlam çıktı :queen:r:
r:
r:
5 tane güzel fotoğraf verdin diye teşekkür etmiyosunda söylediğin şeye bak.
koydurcaksın şimdi bana sana göndermediklerimden , rezil olcan sonra :mrgreen:
danger0' Alıntı:5 tane güzel fotoğraf verdin diye teşekkür etmiyosunda söylediğin şeye bak.
koydurcaksın şimdi bana sana göndermediklerimden , rezil olcan sonra :mrgreen: