Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,051
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar son bir kaç gündür gazetelerde motosiklet kazalarından ölenlerin haberleri hiç dikkatinizi çektimi ? Genelde şu tarz bir cümle var: "Kaskda takıyordu" insanlara bikaç şeyi öğrettik ama bazı eksiklikler var sanırım. Kaskın önemini aşıladık ama sadece kask yeterlimi değil şimdi sıra bunu aşılamakda ! Bu cümle beni çok sinir etmeye basladı gazetelerde sanırsın sadece kask takınca kazada hayatımız kurtulucak ! Diğer koruma kıyafetlerinin önemini aşılamak lazım artık kask bilinci oturdu gibi basında olan etkilere göre !