- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,055
wallla gürkay karar marar var mı bilmiyorummm ama sohbet süperdi
fotolardanda görürsün zaten
fotolardanda görürsün zaten
izmir-manisa-mt'nin haftasonu aqua center buluşmasına katılan
umutus
acress
gürkay ve değerli eşi ebru
ben ve eşim(aşkım)ve en küçük üyemiz oğlum
ve gelemesede sesi ile iyi dilek temennileri ile bizlerle olan iskender ve mecit kardeşim,
dostlarım,kardeşlerim ;
linkinpark (kemal)
mototalha
hepinize teşekkürler dostlar :rendeer:
en kısa zamanda bi toplantı topiği açacağım hasret gidereceğiz....sıkıştırmayın yorgunuz bi atalım şu yorgunluğu![]()
ve en küçük üyemiz oğlum
Tüm Manisa MT ailesine dünkü aqua center organizasyonlarına katılımlarından dolayı teşekkürler:rendeer:Yüreğinize sağlık...
Mecit,kaç kere aradım açmadın umarım büyük bir problem yoktur:silent:
KARDEŞİM PAZAR günü saat 13.30 itibariyle nöbetci savcı ile nezaretten çıkarıldım..pazar akşamı büyük bir aksilik oldu,,12 saati aşkın nezarette tutuldum..
tüm ama tüm dostlardan özür dilerimm...
telefonu açamazdım çünkü yanımda değildi..
haydaaa kardeşim çok geçmiş olsun ya. üzüldüm şimdi
abi sağol,,atlattık allahtan..:cat:
KARDEŞİM PAZAR günü saat 13.30 itibariyle nöbetci savcı ile nezaretten çıkarıldım..pazar akşamı büyük bir aksilik oldu,,12 saati aşkın nezarette tutuldum..
tüm ama tüm dostlardan özür dilerimm...
telefonu açamazdım çünkü yanımda değildi..
KARDEŞİM PAZAR günü saat 13.30 itibariyle nöbetci savcı ile nezaretten çıkarıldım..pazar akşamı büyük bir aksilik oldu,,12 saati aşkın nezarette tutuldum..
tüm ama tüm dostlardan özür dilerimm...
telefonu açamazdım çünkü yanımda değildi..
DOstlar sağolun..hepinizden allah razı olsun ama hallettim işi...
zaten uzatılcak bişeyde yok hani..