[Manisa - MT]

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
wallla gürkay karar marar var mı bilmiyorummm ama sohbet süperdi
fotolardanda görürsün zaten
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
İZMİR'den gelen dostlarımızın tekerlerine sağlık :rendeer:
özlemişik hepsini...yeni gruba katılan arkadaşlarımız ilede tanışma fırsatı bulduk :)
ayrıca peyazpapağan (mehmet kardeşim) papağanı sprey boya ile gelmesse kırmızıya boyayacağımı duyunca bizim karakayıp eczacı ile beraber çıktı geldi :mrgreen:
bol sohbet gırgır vardı
ne hikmet ise bi garson vakasıda burada yaşandı :silent:
ilahi takdir diyorum ben :cherry: aklım ermedi çünki bu işe :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir akşamdı.Herkesin yüreğine sağlık...:rendeer:

Garson vakaları Manisa da normal hal aldı artık :) Dikkatimi çeken hepsinin ormanlık alandaki yerlerde olmasıydı,sanırım fazla oksijenin (doğru söyledim bak:pİyi ki bir dilimiz sürçtü) beyne gitmesi hepsinin afyonlu gibi dolaşmasını sağlıyor:p
Bir sprite mevzuu vardı ki unutulmaz:) Spriteee hııı dıtt dıt dıtt dıııııtt please wait a few minutes,loading... Cıııf cıııın cıı cııııı sistem eşleştirmeyi tamamladı! Açıklama:Sprite,gazlı içecek.
Tamam efendim sprite ınız geliyor. Viu cuf viu cuf :) (Bir göz hareketi vardı ki unutulmaz:))
Duble tavuk ne kadar diyorsun(başka masaya giderken gördük bizde istedik) bilmem içeri sormak lazım diyor garson arkadaş:p
Ka fa 1500 geldi aklıma:)Programlanabilir hafıza vardı onda,bu bir model üstü mü altı mı anlam veremedim:)

Mecit ,yanlış anlama kaptan.Garsonlar biraz kırıktı ama mekan güzeldi,eleştriyi kendine alma yani :) Sadece garsonlar biraz garipti:p Ama iyi oluyor,geceye renk katıyorlar...
Bu arada kaza yapan arkadaşına tekrar geçmiş olsun..

Lodos um araban tekrar hayırlı olsun.Kazasız belasız binmek nasip etsin Allah...:rendeer: Sticker da yakıştı hani otoban faresine :p

Karmacoma,sanada tekrar teşekkürler dostum:rendeer:

Hafta sonu Aqua olayında buluşmak üzere Manisalı dostlar:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşlerim yüreklerinize sağlık. bi nebze de olsa hasret giderdik. güldük eğlendik şamata gırgır ganiydi. yeni arkadaşlarla da tanıştık. ve yine her zamanki gibi bir garson geceye damgasını vurdu.
gözlerimiz gelemeyen dostları aradı durdu. neyse bir daha ki sefere inşallah.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
izmir-manisa-mt'nin haftasonu aqua center buluşmasına katılan
umutus
acress
gürkay
ve değerli eşi ebru
ben ve eşim(aşkım)ve en küçük üyemiz oğlum
ve gelemesede sesi ile iyi dilek temennileri ile bizlerle olan iskender ve mecit kardeşim,
dostlarım,kardeşlerim ;
linkinpark (kemal)
mototalha

hepinize teşekkürler dostlar :rendeer:
en kısa zamanda bi toplantı topiği açacağım hasret gidereceğiz....sıkıştırmayın yorgunuz bi atalım şu yorgunluğu :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
35
ewt abi yorgunuluğunuzu bi atın en kısa zamanda toplantıyı yapalım...:cat::queen::wiinkk::bounce:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tüm Manisa MT ailesine dünkü aqua center organizasyonlarına katılımlarından dolayı teşekkürler:rendeer:Yüreğinize sağlık...

Mecit,kaç kere aradım açmadın umarım büyük bir problem yoktur:silent:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşlerim ne yapıyorsunuz be yaw sesiniz soluğunuz çıkmıyor. kesin pusuda bi şeyler var seziyorum havayı kokladım mangallı,anasonlu kokular geldi ne iş?
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
izmir-manisa-mt'nin haftasonu aqua center buluşmasına katılan
umutus
acress
gürkay
ve değerli eşi ebru
ben ve eşim(aşkım)ve en küçük üyemiz oğlum
ve gelemesede sesi ile iyi dilek temennileri ile bizlerle olan iskender ve mecit kardeşim,
dostlarım,kardeşlerim ;
linkinpark (kemal)
mototalha

hepinize teşekkürler dostlar :rendeer:
en kısa zamanda bi toplantı topiği açacağım hasret gidereceğiz....sıkıştırmayın yorgunuz bi atalım şu yorgunluğu :)

insallah abi o tarafta olursaamm muhakkaakk gelıırımm abii

özledım sizii hemdee çokkkkkkkk
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Tüm Manisa MT ailesine dünkü aqua center organizasyonlarına katılımlarından dolayı teşekkürler:rendeer:Yüreğinize sağlık...

Mecit,kaç kere aradım açmadın umarım büyük bir problem yoktur:silent:

KARDEŞİM PAZAR günü saat 13.30 itibariyle nöbetci savcı ile nezaretten çıkarıldım..cumARTESİ akşamı büyük bir aksilik oldu,,12 saati aşkın nezarette tutuldum..

tüm ama tüm dostlardan özür dilerimm...

telefonu açamazdım çünkü yanımda değildi..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
wallace olm başlıyacam senin fasıl moduna diğer topoikte okudum depreşti tüm hayırsız rk/balık/roka yaralarım...

sen benim oğlan ile bi gün sosyal aktivitede bulunsan çay ve sigara tüketimin direk iki katına çıkar kardeşim :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
KARDEŞİM PAZAR günü saat 13.30 itibariyle nöbetci savcı ile nezaretten çıkarıldım..pazar akşamı büyük bir aksilik oldu,,12 saati aşkın nezarette tutuldum..

tüm ama tüm dostlardan özür dilerimm...

telefonu açamazdım çünkü yanımda değildi..

haydaaa kardeşim çok geçmiş olsun ya. üzüldüm şimdi
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
geçmiş olsun mecit,

önceden haber verseydin (bu espirime alınma sakın) bi topic açardık aquaya gideceğimize karakolun kapısında beklerdik.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
KARDEŞİM PAZAR günü saat 13.30 itibariyle nöbetci savcı ile nezaretten çıkarıldım..pazar akşamı büyük bir aksilik oldu,,12 saati aşkın nezarette tutuldum..

tüm ama tüm dostlardan özür dilerimm...

telefonu açamazdım çünkü yanımda değildi..

mecit ben gerekli kişlere sen bana söyleyince özelden mesaj gönderdim (forrap mesela) fazlada büyüsün istemedim sen söyle istedim...
tekrar geçmiş olsun kardeşim o gece aramışsın beni tekrar kusuruma bakma araba ile yoldaydık aradığında telefonda üzerimde değildi duymamışım sabah gördüm çağrını...

varsa bizlik bişey telden yada özelden haber ver olmadı atlar geliriz manisa'ya :silent:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
KARDEŞİM PAZAR günü saat 13.30 itibariyle nöbetci savcı ile nezaretten çıkarıldım..pazar akşamı büyük bir aksilik oldu,,12 saati aşkın nezarette tutuldum..

tüm ama tüm dostlardan özür dilerimm...

telefonu açamazdım çünkü yanımda değildi..


Hayırdır Mecitim nedir durum var mı yapılacak bişey....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
DOstlar sağolun..hepinizden allah razı olsun ama hallettim işi...
zaten uzatılcak bişeyde yok hani..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst