Böyle sorumsuzluk olmaz,sinek gibi kamyona yapışıyodum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
geçmiş olsun arkadaşım. bugün benide sahil yolunda ışıklarda bi kamyon altına alacaktı neredeyse. sarı lamba yanıp sönmeye başladı ben de yavaşladım orta şeritteydim. aynadan bir baktım kamyon hiç duracak gbi değil hemen sağ şeride attım kırmızı yanmasına rağmen gaz kesmeden geçti gitti. daha ne olsun. ALLAH a emaner gidiyoruz.
sağlıcakla
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Viraja ucunu görmeden 80 km. hızla girersen karşılaşacağın manzara herşey olabilir, kamyon da başka bir şey de, şaşırmamak gerek.
abi her zaman gittiğim yol bu.sonucta virajın sonunda denyoları saymazsan seridimi boş düşünürüm.bilirimki virajın sonunda kavşak yok,arayol girişi yok falan.80 km hız çok normaldi orda.

çok büyük geçmiş olsun toprağım :rendeer:DDYT
DDYT mensubu bi arkadaş ama tanıyamadım.hemde galiba kırklarelili. çok saol toprağım :wiinkk:
vizede buluşup ustaya beraber gittik ikikişi zor düzelttik fren pedalını sende ne adrenalin varmış be :D vizeye geldiğinde 30 dk elin ayağın hala titriyordu yanlız allah düşmanımın başına vermesin :)
sen dua et senin ustayı bulduk yoksa frensiz dönerdim geri.bizim göreceğimiz yoktu.motor ustası bir dünya kafayla gördü ne olduğunu :queen::queen:

geçmiş olsun arkadaşım. bugün benide sahil yolunda ışıklarda bi kamyon altına alacaktı neredeyse. sarı lamba yanıp sönmeye başladı ben de yavaşladım orta şeritteydim. aynadan bir baktım kamyon hiç duracak gbi değil hemen sağ şeride attım kırmızı yanmasına rağmen gaz kesmeden geçti gitti. daha ne olsun. ALLAH a emaner gidiyoruz.
sağlıcakla
sanada geçmiş olsun kardeş.aman diyorum aman dikkat.özellikle kamyonculara.adamlarının çogunun mantığı bu : gelsin,bi şey olmaz.ancak ayaklarımın altını kaşır :farao::farao::farao::farao:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok büyük geçmiş olsun.ne olursa olsun virajlara yavaş gir lütfen.daha bikaç gün önce virajı alamayıp bariyere çarparak hayatını kaybeden birini gördükten sonra ricamdır bu sana
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
15
onunu gormeden arkasından ne cıkabilir die dusun dostum....80 km cok fazla olmus yokus yukari ve gorus acısız bunu bir uyarı ve tecrübe olarak kabul et...
tabi ki iyi de motorcuymusun ki yırtmısın vites dusurerek elin tetikte her zman...
motorcunun motorcudan baska dostu olmaz unutma...o kamyon tın yani...sen ona patlasaysin agzi acik bakardi sadece arabadan inip...iyi seyirler sana
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
10ur,işimizi gördümü gördü,çarşamba düğüne gittiğimde bi uğrayayım.belki yine işimiz düşer :bounce:
banada haber verde ben geleyim buluşalım alalım 5-6 bira orda bizde çekeriz :queen::queen: ustada çeker Ahmet usta birasız duramaz zaten adamı bir akşamda olsa bira öasrafından kurtarırız :D
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
dostum geçmiş olsun ya nedir bu trafik dinazorlarından çektiğimiz.motor kullanmak azap oluyo böyle ayılar yüzünden. aman diyim daha yavaş. 80 çok üstadım.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
dostum geçmiş olsun ya nedir bu trafik dinazorlarından çektiğimiz.motor kullanmak azap oluyo böyle ayılar yüzünden. aman diyim daha yavaş. 80 çok üstadım.
abi aslında 80 km çok normal bir surat.sadece moloz söförlerin olduğu bi trafikte sakıncali.ben sadece bu ayrıntıyı atladım

onunu gormeden arkasından ne cıkabilir die dusun dostum....80 km cok fazla olmus yokus yukari ve gorus acısız bunu bir uyarı ve tecrübe olarak kabul et...
tabi ki iyi de motorcuymusun ki yırtmısın vites dusurerek elin tetikte her zman...
motorcunun motorcudan baska dostu olmaz unutma...o kamyon tın yani...sen ona patlasaysin agzi acik bakardi sadece arabadan inip...iyi seyirler sana
abi her zaman gittiğim yol.virajın sonunda en azından kavşak,anayol girisi veya başka bişey olmadığını biliyırum.nerden tahmin edebilirdim böyle olacağını.bana göre benim bi şuçum veya kabahatim yok.


banada haber verde ben geleyim buluşalım alalım 5-6 bira orda bizde çekeriz :queen::queen: ustada çeker Ahmet usta birasız duramaz zaten adamı bir akşamda olsa bira masrafından kurtarırız :D

onurcuğum ben tövbeliyim ve daha bozmaya niyetim yok.ama muhabbetine ortak oluruz.ben çarşamba 9 gibi orda olurum.1 saat falan takılırız.sonra düğüne kaçarım ben.12 civarida dönüş
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Smir. Çok geçmiş olsun ya.Daha yaşanacak çok şeyler varmış demekki:wiinkk:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Smir. Çok geçmiş olsun ya.Daha yaşanacak çok şeyler varmış demekki:wiinkk:

usta,mesele ölmek değilde bok yoluna gitmek.ölmekten korkmam ama benim için önemli olan ne uğruna öldüğümdür.bu yüzden yaşananlar ve yaşanacaklar fazla fark etmez.boş yere pisi pisine bi ölüm istemem.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
geçmişşşş olsunnnnnn dikkatt et kendine ne kadar sen dıkkat etsende karşı taraf dıkkat etmıor ki burası türkiye insanların neapacagı bellı olmuyor kiii:pr:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bu gibi süprizler malesef yollarımızda oldukça çok oluyo.. ucunu göremediğiniz bir viraja hep temkinli girin.
geçmiş olsun
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Öncelikle geçmiş olsun,

Frenleme mesafini görmediğiniz yerlerden ayılar, eşşekler, inekler çıkabilir (örnek riva yolu) dikkat dikkat
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
aynı yolu akşam yine gittim.bu defa 70 km yi geçmedim,yine bi denyo buldu.viraja yakın beni sollamaya kalktı.karşıdanda araba çıkınca beni saga sıkıştırdı.bu defa kamyon değil ama trafik tabelasına monte olacaktım.
abi işi cözdüm ya,o yolda bi keramet var.haftaya bi daha gidecem.eger bi salak daha çıkarsa karşıma o yolu yasaklıyorum kendime
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst