Çok teşekkürler

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Merhaba kardeşlerim. ben yaklaşık 1 hafta önce superlight aldım. Fakat bugün(çarşamba) saat 3 civarı çevreyolunda giderken yenisahra mevkinde çok büyük bi kaza atlattım. gerçi atlattım denmez kazayı yaptım ama Allaha şükür hala hayattayım. bu satırları yazabilmek o kadar güselki. ben fazla lafı uzatmadan olayı anlatmak istiyorum. yoğun ve akıcı trafikte 90-100 civarı hızla yol alıyodum. normalde hep emniyet şeridinden giderdim. sinyalimi verdim ve en son şeride geçtim. önümdeki araçla aynı hızda yol alırken birden ani fren yaptı. bende frene asıldım ve vites küçülttüm ama motorun hakimiyetini kaybettim ve motor sola yattı. yere düşer düşmez taklalar atmaya başladım yaklaşık 8-10 takla atmışımdır. ama iyiki motorun altında kalmadım. kaskım çok kaliteli olmasada sert darbeleri bana neredeyse hiç hissettirmedi. motorda benden 20 metre ileriye sürüklendi. ve Allahtan arkadan gelen hiç bi araç bana çarpmadı. ben daha yerden kalkmadan 3 motosikletli kardeşim, arabaların çarpma ihtimaline karşı barikat oluşturdu. araç sahibide hemen yanıma geldi. yanımızdan geçen yunusların olayı farketmemesi de apayrı bi olay. bu motosikletli kardeşlerim yolu kapatarak emniyet şeridine kadar geçmemi sağladılar. ne kadar tanımasamda hepsine çok teşekkür ediyorum.

ve kazanın büyüklüğüne oranla neredeyse hiçbişeyim yok diyebilirim. dirseklerim, sağ dizim, belim vs... kask dışında başka korumamda olsaydı çizik bile almadan kurtulurdum...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Geçmiş olsun kardesim Allah tekrarnını nasip etmesin cümlemize insallah.
Bu da senin önündeki aracla mesafen konusunda bir tecrube edinmiş oldugunu gosteriyor. İnsallah bundan sonraki bilgilerine böyle tecrubeler edinmeden ulasırsın.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah korumuş ne diyim ama en kısa zmanda korumalıklarını al abicim benim gibi üşengeçlik yapıpda takmamazlık yapma en ufak bi dikatsizlik çok feci sonuçlara yol aça ben bu yüzden çok fırça :queen:

tekrar geçmiş olsun ne diyim motorculuk ruhu bu işte yolda giderken bile her zman bakarım ben sağda bi motor duruyosa noolmuş yardım edebilirmiyim acaba diye yanaşırım yanına bunu herkez yapmalı
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
büyük geçmiş olsun.araç takip mesafesine dikkat.benzer bi kazada ben yapmıştım zamanında.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
geçmiş olsun umarım bir daha karşılaşmassın bu tür şeylerle ayrıca diğer motorize arkadaşlarıda tebrik ederim
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
geçmiş olsun kardeşim bende bu gece nöbetteyim (motorum için son günlerde epeyçe arttı gerçi benim ön lastik patlak :)) ucuz atlatmışsın Allah korumuş:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok büyük geçmiş olsundaaaa...... bence senin dötün açıkta kalmış üşümüşsün yada yataktan düşmüşsün :queen: 90-100 ile asfalta yapışacaksınnnnn takla atacaksınnnnn motorunn sürüklenecekkkk ve sana bişi olmicak motorunda saaadece ayaklığı kırılacak... trafik 9-10 ile akıor olabilirdi belki sen bi sıfır fazla görmüşsündür :mrgreen:

not: new_driver sıra geldi motorsiklete değil motosiklete :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım neyseki ucuz atlatmışsın...birde anlamadığım bişey var senmi 8 takla attın motormu ? Eğerki motorsa sadece ayaklığın kırılması çok ilginç...ya da sensen sadece küçük sıyrıklarla atlatman dahada ilginç...:silent:

ben daha yerden kalkmadan 3 motosikletli kardeşim, arabaların çarpma ihtimaline karşı barikat oluşturdu. araç sahibide hemen yanıma geldi. yanımızdan geçen yunusların olayı farketmemesi de apayrı bi olay. bu motosikletli kardeşlerim yolu kapatarak emniyet şeridine kadar geçmemi sağladılar. ne kadar tanımasamda hepsine çok teşekkür ediyorum.

işte bu işin en sevdiğim yönüde budur...dayanışma...bende ne zaman yolda acemi bir motosiklet sürücüsü görsem belli bir yere kadar elimden geldiğince ona kalkan oluştururum gelebilecek tehlikelere karşı...:cat::rendeer:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
geçmiş olsun.. ALLAH tekrarını göstermesin..zaten gerekli dersi almışsın ,nasihate gerek yok.. iyi sürüşler diliyorum....
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsın werilmiş sadakan warmış motorcu kardeşlerimizede tşkler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst