- Katılım
- 12 Haz 2007
- Mesajlar
- 793
- Konu Yazar
- #1
Merhaba kardeşlerim. ben yaklaşık 1 hafta önce superlight aldım. Fakat bugün(çarşamba) saat 3 civarı çevreyolunda giderken yenisahra mevkinde çok büyük bi kaza atlattım. gerçi atlattım denmez kazayı yaptım ama Allaha şükür hala hayattayım. bu satırları yazabilmek o kadar güselki. ben fazla lafı uzatmadan olayı anlatmak istiyorum. yoğun ve akıcı trafikte 90-100 civarı hızla yol alıyodum. normalde hep emniyet şeridinden giderdim. sinyalimi verdim ve en son şeride geçtim. önümdeki araçla aynı hızda yol alırken birden ani fren yaptı. bende frene asıldım ve vites küçülttüm ama motorun hakimiyetini kaybettim ve motor sola yattı. yere düşer düşmez taklalar atmaya başladım yaklaşık 8-10 takla atmışımdır. ama iyiki motorun altında kalmadım. kaskım çok kaliteli olmasada sert darbeleri bana neredeyse hiç hissettirmedi. motorda benden 20 metre ileriye sürüklendi. ve Allahtan arkadan gelen hiç bi araç bana çarpmadı. ben daha yerden kalkmadan 3 motosikletli kardeşim, arabaların çarpma ihtimaline karşı barikat oluşturdu. araç sahibide hemen yanıma geldi. yanımızdan geçen yunusların olayı farketmemesi de apayrı bi olay. bu motosikletli kardeşlerim yolu kapatarak emniyet şeridine kadar geçmemi sağladılar. ne kadar tanımasamda hepsine çok teşekkür ediyorum.
ve kazanın büyüklüğüne oranla neredeyse hiçbişeyim yok diyebilirim. dirseklerim, sağ dizim, belim vs... kask dışında başka korumamda olsaydı çizik bile almadan kurtulurdum...
ve kazanın büyüklüğüne oranla neredeyse hiçbişeyim yok diyebilirim. dirseklerim, sağ dizim, belim vs... kask dışında başka korumamda olsaydı çizik bile almadan kurtulurdum...